alder: 23
Vægt: 49,7 kg
Højde: 168
Fedtprocent: 17
Mål:
Fedtprocent: 14-15 stykker.
Muskelmasse: til at starte med et par kilo.
Jeg har trænet i ca 3 år, men er først begyndt at træne med vægte i starten af februar 09.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67387 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049918 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
*mette* skrev:Stine: Næ 49 kilo er ikke ret meget, derfor jeg gerne vil øge det lidt med nogle muskler. har alligevel en fedtprocent på 17 (siger fitnessdks måleapperatur) så det er jo ikke fordi jeg kun er skind og ben ;) Svinger lidt op og ned, men har altid ligget omkring de 50 kg.
*mette* skrev:det er købtventer bare på det blir leveret.... Håber det gir gode resultater. har du gode erfaringer med det?
*mette* skrev:det er købtventer bare på det blir leveret.... Håber det gir gode resultater. har du gode erfaringer med det?
BirgitteM skrev:Hej Mette
Ser godt ud med dine træninger! =D> Mht til vægten i squat og bænkpres, har du så talt stangens vægt med også?
/Birgitte
*mette* skrev:...men den vejer ikke ret meget tror jeg. måske et kilo eller deromkring...
*mette* skrev:BirgitteM skrev:Hej Mette
Ser godt ud med dine træninger! =D> Mht til vægten i squat og bænkpres, har du så talt stangens vægt med også?
/Birgitte
Tak![]()
Nej det har jeg ikke, men den vejer ikke ret meget tror jeg. måske et kilo eller deromkring
kunne egentlig tage meget mere i begge øvelser hvis centeret havde nogle stativer men det har de ikkerigtig øv. Ret svært at løfte for mange kilo over hovedet når man skal ha den op på skulderen i squat, og især at få den ned igen...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster