Har oprettet denne træningslog, for bedre at kunne holde styr på mine træninger, og for evt. at få lidt inputs fra nogen, som nok ved lidt mere om det end mig :-)
Facts:
Alder: 22 år
Køn: Kvinde
Højde: 170 cm.
Arbejde: Tjener
Studerer til dagligt på RUC
Har gennem hele min opvækst altid trænet, bare forskelligt former for træning. I mange år red jeg på daglig basis og lavede derudover gymnastik 2 gange om ugen. Da jeg stoppede med både gymnastik og ridning, fik fitness en større plads, først bare for at få motion, men senere spillede ønsket om en mere muskuløs og tonet krop en større rolle. Jeg har styrketrænet i 5-6 år, hvoraf det kun er de sidste 2 år jeg er begyndt at gå all in med 3-split program, den rigtige kost og kosttilskud. Før var jeg en af de piger der trænede fullbody 4 gange om ugen, og ikke rigtigt vidste hvad jeg lavede
Dagens træning d. 6/1:
Ben
Squat:
10x60kg
10x60kg
10x65kg
10x65kg
10x65kg
Kæmper med teknikken
Benpres:
10x120 kg
10x140kg
8x160kg
8x170kg
8x175 kg. PR
Dødløft:
10x40kg
10x50kg
10x60kg
8x60kg PR (dog først lige begyndt med denne øvelse)
Superset 1: Cable glute kickbacks
4x10x7,5 kg.
Superset 2: Inderlår i cabel
4x10x2,5 kg.
Calves raise i smithstativ som superset, bred og smal fodstilling
4x14x60 kg.
4x14x60 kg. 5 sek. pause fra bred til smal

Det blev derfor til 2 timers gymnastik og 1 times ben, nu er jeg heeelt død! 
) , så tænkte jeg ville køre skulder bagefter for ikke at vente på ham, vi var dog lidt i tidspres, så det blev ikke til så meget skulder.
Hvilket så vil sige ingen træning, (udover lidt cardio/bentræning) på ski :/ dog glæder jeg mig også til en uges ferie, sådan rigtig ferie!! Kosten bliver nok heller ikke den bedste, har dog pakket lidt supplements