Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dr. Tough skrev:Programmer som fortæller dig hvor reps, sæt og kg. du skal tage er typisk rigtige dårlige, specielt at starte ud med.
Læs en masse artikler og lav dit er program er mit bedste råd.
NiclasPiklas skrev:Hvad er din vægt og højde?
Hvordan ser det ud med erfaringen indenfor træning? Du har været på forummet her i over 2 år, men vi ved selvfølgelig ikke hvordan du tidligere har trænet.
Hvis det var første gang du kørte Military press, så er kroppen ikke konditioneret (vant) til det. Det kan måske give lidt svingene udslag. Sådan havde jeg det i hvertfald i nogle øvelser. Jeg snakker helt og holdent ud fra min egen erfaring.

Mandenibusken999 skrev:Dr. Tough skrev:Programmer som fortæller dig hvor reps, sæt og kg. du skal tage er typisk rigtige dårlige, specielt at starte ud med.
Det lyder som om der er noget om snakken, fordi i mine 2 år jeg har (noob)trænet på har jeg stortset kun benyttet mig af den slags, linear progressions program, HST, og nu Madcows Billstar med progression.
Overvejer om jeg bare skulle skifte til det almindelige bill stars program som ligger her på siden..

Dr. Tough skrev:Mandenibusken999 skrev:Dr. Tough skrev:Programmer som fortæller dig hvor reps, sæt og kg. du skal tage er typisk rigtige dårlige, specielt at starte ud med.
Det lyder som om der er noget om snakken, fordi i mine 2 år jeg har (noob)trænet på har jeg stortset kun benyttet mig af den slags, linear progressions program, HST, og nu Madcows Billstar med progression.
Overvejer om jeg bare skulle skifte til det almindelige bill stars program som ligger her på siden..
Jeg syntes du skal lave dit eget program og køre efter et par cyklusser eller også så find et program men det skal nok følge de regler som står nederst i denne artikel: artikler/bodybuilding/vaegttraeningens-vigtigste-grundregler.html

C. Riis skrev:Måske tog du fejl af en oly bar og en ikke oly bar da du kørte din test? Det lyder i hvert fald ikke som om du er i stand til at tge 30kg for ti.
DHL^ skrev:
Arg.. Det program er nu ganske fin, OGSÅ til nybegyndere.
Til topic-meistro:
Hvor længe har du kørt det? altså programmet?

Kromann skrev:Jeg kører altid military efter bænkpres, og hvis jeg har haft en hård omgang bænk, går det meget ud over styrken i mili. Måske har det noget med det at gøre?

Mandenibusken999 skrev:Kromann skrev:Jeg kører altid military efter bænkpres, og hvis jeg har haft en hård omgang bænk, går det meget ud over styrken i mili. Måske har det noget med det at gøre?
Virker lidt mærkeligt fordi det eneste jeg trænede inden Mili var Squat 5x5 og ikke med særlig meget vægt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster