Jeg vil gerne modtage kritik og ros omkring den kostplan jeg skal begynde på.
målet er bulk, og med henblik på at hurtigts muligt komme mig over en kompliceret fodoperation jeg skal igennem her i august.
- jeg vejer pt 86 kg, med en acceptabel bf

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hehe..

PK89 skrev:Du ligger for højt over dit ligevægtsindtag... og det siger jeg uden at vide hvor aktiv du er og hvor meget dit ligevægtsindtag er.

Madsen123 skrev:PK89 skrev:Du ligger for højt over dit ligevægtsindtag... og det siger jeg uden at vide hvor aktiv du er og hvor meget dit ligevægtsindtag er.
Du kan jo lige netop ikke sige han ligger for højt over sit ligevægts indtag når du ikke kender det

Madsen123 skrev:PK89 skrev:Du ligger for højt over dit ligevægtsindtag... og det siger jeg uden at vide hvor aktiv du er og hvor meget dit ligevægtsindtag er.
Du kan jo lige netop ikke sige han ligger for højt over sit ligevægts indtag når du ikke kender det

PK89 skrev:Madsen123 skrev:PK89 skrev:Du ligger for højt over dit ligevægtsindtag... og det siger jeg uden at vide hvor aktiv du er og hvor meget dit ligevægtsindtag er.
Dét er jo netop min pointe... at jeg STADIG kan sige at det er for højt selvom jeg ikk kender det... ikke engang Kim Kold spiser så meget!!!

Madsen123 skrev:PK89 skrev:Madsen123 skrev:PK89 skrev:Du ligger for højt over dit ligevægtsindtag... og det siger jeg uden at vide hvor aktiv du er og hvor meget dit ligevægtsindtag er.
Dét er jo netop min pointe... at jeg STADIG kan sige at det er for højt selvom jeg ikk kender det... ikke engang Kim Kold spiser så meget!!!
Der er da en fra min klasse der spiser så meget, hvis ikke mere! (han er ikke overvægtig) men svømmer.
Du ved jo ikke hvor meget motion topic starter dyrker derfor kan du ikke sige det er for meget

Madsen123 skrev:Det er meget muligt, men derfor kan du stadig ikke sige det er for meget uden at kende mandens ligevægtsindtag![]()
Iøvrigt indtager Kim Kold 5000-6000kcal i følge det interview der ligger med ham her på siden

PK89 skrev:Madsen123 skrev:Det er meget muligt, men derfor kan du stadig ikke sige det er for meget uden at kende mandens ligevægtsindtag![]()
Iøvrigt indtager Kim Kold 5000-6000kcal i følge det interview der ligger med ham her på siden
jaaa det ved jeg godt der står... men 4500-5000 off season er mere passende... og i øvrigt er han også et ekstremt tilfælde på grund af hans størrelse... Topicstarter er næppe indenfor 25 kg af hans størrelse

Madsen123 skrev:PK89 skrev:Madsen123 skrev:Det er meget muligt, men derfor kan du stadig ikke sige det er for meget uden at kende mandens ligevægtsindtag![]()
jaaa det ved jeg godt der står... men 4500-5000 off season er mere passende... og i øvrigt er han også et ekstremt tilfælde på grund af hans størrelse... Topicstarter er næppe indenfor 25 kg af hans størrelse
Bnaz og Koldiz her inde fra ligger også med et kalorie indtag i den størrelses orden.

.
. haha
jay skrev:jeg tager en halv times powerwalk hver morgen..
- og har før leget med mit ligevægtsindtag, og jeg har erfaret at jeg tager cirka 500 gram på om ugen med det kalorie indtag. så noget siger mig at jeg altså skal derop og ligge :.
- med hensyn til de 300 gram havregryn, det er virkelig piece of cake.
- jamen jeg er den nye kim kold. haha

.
.

jay skrev:ej jeg kom lige i tanke om at jeg ``kun`` lå på de 4200 kcl sidste gang jeg bulkede de 500 gram om ugen. - så den er selvfølgelig sat lidt for højt.
- men når man skriver kostplanen ind og ser på al den dejlige mad man skal spise, så kommer man måske til at smide lidt for meget ind.
- men hvis vi nu siger jeg skal smide 500 kcl på denne kostplan. hvordan ville i så omrokere ?

.
.
jay skrev:jamen jeg elsker mælk.
- og med de mælepriser der er nu.
.
- Det var også et udkast, så der kommer nogen justeringer , og ja mælken kan der nok godt spares lidt på.

. - det er natmad
.

.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster