Udover det der ses i kostplanen kommer aftensmad, som jeg regner med udgør ~800kcal. Mit ligevægtsindtag er omkring 3100-3200kcal og jeg vejer pt 83kg.
Hvordan synes I det ser ud?
Tak.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ck92 skrev:Hvad er grunden til at du vælger en 38% Creamfraiche?
Fjern skummemælken efter træning og erstat den med nogle hurtige kylhuldrater, og bland din shake op med vand
Flere protein og sund fedt, færre carbs IMO

ck92 skrev:Hvad er grunden til at du vælger en 38% Creamfraiche?
Fjern skummemælken efter træning og erstat den med nogle hurtige kylhuldrater, og bland din shake op med vand

Unraveling skrev:ck92 skrev:Hvad er grunden til at du vælger en 38% Creamfraiche?
Hvorfor dog færre carbs på bulk? Han har da længe nok protein - inkl. hans aftensmad med, så kommer han sikkert op på 240g.

Hippokrates skrev:Jeg tror vi har fundet en low-carb tilhænger. Der er ikke grund til at øge proteinindtaget, men mere sundt fedt er ikke af vejen. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad aftenmåltidet indeholder, men formodentlig ikke fisk hver dag. Desuden mangler der grøntsager, men det indgår måske også dagligt i aftenmåltidet?

Garik skrev:Jeg synes, der mangler frugt og grønt

Gosser skrev:Garik skrev:Jeg synes, der mangler frugt og grønt
Kan jeg nok godt følge dig i. Skal dog siges at der udover de to bananer (eller hvilken frugt det nu måtte blive) er indregnet min. 200g grøntsagsblanding i aftensmaden

markn skrev:knap 3600 kcal på 91 kg, det er alligevel ikke meget synes jeg ikke :S mit ligevægtsindtag er ca 2900 :S på 74-75kg

Garik skrev:markn skrev:knap 3600 kcal på 91 kg, det er alligevel ikke meget synes jeg ikke :S mit ligevægtsindtag er ca 2900 :S på 74-75kg
Men det skal/kan vi jo ikke rigtigt betvivle, når TS påstår, hans ligevægtsindtag er på 3250kcal. Folk er jo forskellige og personligt indtager jeg 4000kcal med en kampvægt på 86kg, så lad os forholde os til kostplanen

markn skrev:knap 3600 kcal på 91 kg, det er alligevel ikke meget synes jeg ikke :S mit ligevægtsindtag er ca 2900 :S på 74-75kg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster