Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:Kanon klaret med vægttabet. Du har skrevet forkert årstal, på dine nuværende stats.
Hvad er bamsekram? Lydder hyggeligt![]()
Mht squat og død, så læs de 2 artikler her, og kig derefter nogle videoer på tuben,for at se hvordan det skalæ gøres korrekt. Så burde du godt kunne starte let ud og øve teknik til du mener du er klar til at putte godt med kilo på. Selv brugte jeg en 2-3 måneder med forholdsvis lav vægt før jeg fyldte godt med jern på stangen.
artikler/bodybuilding/doedloeft-noeglen-til-massiv-ryg.html
artikler/bodybuilding/squats-the-king-lifts.html

Dumbbell Fly ;D prøv selv at google den.
Illisher skrev:Ahhh hahaDumbbell Fly ;D prøv selv at google den.
Også lige for at rette, så kan man ikke træne det inderste eller yderste af brystet. Da muskelfibrene ligger vandret (eller vifteformet hvis man skal være helt korrekt) Du kan derimod flyttet stresset op og ned, alt efter om du køre incline eller decline.

Magic-MJ-Music skrev:Hvis du kan tage 68 kg i dumbbell fly er det sataneddeme godt klaret![]()
![]()

Gnomep skrev:Trænede, med ca 95% af hvad jeg kan.. og havde såe meget energi efter vægttræningen

Papadoc skrev:Lige præcis sådan trænede jeg, da jeg cuttede ned til sommeren sidste år og........ DET VAR RIGTIG DUMT!!!
For det første tabte jeg alt for meget muskel i forhold til fedt, virkelig deprimerende, når man nu havde brugt hele vinteren på at bygge op. Jeg havde en shake og lidt rosiner med, som jeg kværnede lige efter styrketræningen, men det har åbenbart ikke hjulpet meget, når man i forvejen var på en rimelig low-carb diet...
Cutperioden til denne sommer skal deles op, så der er cardiodage og styrketræningsdage. Hvis der så er dage, hvor jeg skal begge dele, så bliver det cardio tidlig morgen eller sen aften, hvor styrketræningen så vil ligge om eftermiddagen. Jeg håber dette vil gøre, at jeg kan holde lidt bedre på musklerne![]()
Sidst men ikke mindst, så er man herre lang tid i centret, hvilket også kan fylde meget i en hverdag, hvor man skal have tid til det hele

Illisher skrev:Ahhh hahaDumbbell Fly ;D prøv selv at google den.
Også lige for at rette, så kan man ikke træne det inderste eller yderste af brystet. Da muskelfibrene ligger vandret (eller vifteformet hvis man skal være helt korrekt) Du kan derimod flyttet stresset op og ned, alt efter om du køre incline eller decline.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster