Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?

cj8000 skrev:skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?
Kommer an på din fedt%. Væske binder i underhuden hvor fedtet sidder. Hvis du helt cut (4%) så kan det binder 100% i musklen. Ellers binder det i fedt delvist, og ja så mister du lidt hårdhed.

skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?

skalde skrev:cj8000 skrev:skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?
Kommer an på din fedt%. Væske binder i underhuden hvor fedtet sidder. Hvis du helt cut (4%) så kan det binder 100% i musklen. Ellers binder det i fedt delvist, og ja så mister du lidt hårdhed.
Min fedt % er ret lav. Den er 8.
Troede det bindede sig i musklerne?![]()
Hvad så når man stopper, hvornår taber man så væsken igen?

MC skrev:skalde skrev:cj8000 skrev:skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?
Ja.

skalde skrev:MC skrev:skalde skrev:cj8000 skrev:skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?
Ja.
Ja siger du?![]()
Jeg spurgte hvornår ;)

'MC skrev:skalde skrev:MC skrev:skalde skrev:cj8000 skrev:skalde skrev:Bliver man mindre markeret af at tage kreatin da det binder vand i musklerne?
Eller ?
Ja.
Ja siger du?![]()
Jeg spurgte hvornår ;)
okay, læste forkert... Ved det ikke, men tror ikke der går særlig mange dage.

MC skrev:skalde skrev:
(...)
Ja.
skalde skrev:Hvad så når man stopper, hvornår taber man så væsken igen?

kuglen skrev:skalde skrev:Hvad så når man stopper, hvornår taber man så væsken igen?
det er faktisk ret nemt at finde ud af..
start en kreatin cyklus og kør den i 2 mdr. når de 2 mdr er gået vejer du dig hver 3 dag og ser hvornår du begynder at falde i vægt og hvornår du stopper med dette.
du skal naturligvis ligge meget tæt på dit ligevægtsindtag når dette eksperiment udføres.
men mi bud vil være at efter 1-2 uger er væsken ude af kroppen igen.. alt efter hvordan din kost er naturligvis.

men mi bud vil være at efter 1-2 uger er væsken ude af kroppen igen.. alt efter hvordan din kost er naturligvis.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster