Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Artz skrev:Jeg mener ikke at tung bentræning kan få mig til at udskille mere desværre.
Jeg producerer selv en lille bitte mængde test, har jeg fået ad vide af min læge. Som jeg synes er lidt underligt, da min hypofyse er ude af funktion. Men det må jo åbentbart kunne lade sig gøre.
Men min egen minimale produktion vil aftage stille og roligt, og til sidst slet ikke være der, pga det andet jeg får.
Jeg får 1000mg hver 12 uge. Jeg kan ikke huske navnet på produktet, ser lige på det når jeg kommer hjem. De sigter vidst efter at jeg skal være på niveau med andre mænd.

Odysseus skrev:Artz skrev:Jeg mener ikke at tung bentræning kan få mig til at udskille mere desværre.
Jeg producerer selv en lille bitte mængde test, har jeg fået ad vide af min læge. Som jeg synes er lidt underligt, da min hypofyse er ude af funktion. Men det må jo åbentbart kunne lade sig gøre.
Men min egen minimale produktion vil aftage stille og roligt, og til sidst slet ikke være der, pga det andet jeg får.
Jeg får 1000mg hver 12 uge. Jeg kan ikke huske navnet på produktet, ser lige på det når jeg kommer hjem. De sigter vidst efter at jeg skal være på niveau med andre mænd.
Det betyder at du får 83,3mg test hver uge, og det er faktisk i overkanten af hvad normale mænd producerer

Odysseus skrev:Hehe, jamen 83.3 mg per uge bør bestemt ikke være en hæmsko for digder er intet du skal bekymre mig om, og hvis du kan holde den mængde hele livet igennem så er det perfekt!
Når han taler om at du kan optage det hele, så ville jeg meget gerne vide hvilken ester som er tilnyttet dit testosteron, for den "fylder" nemlig også lidt.
Esteren bestemmer hvor lang tid hormonet er om at blive frigjort i kroppen, i tilfældet at du ikke vidste det

Artz skrev:Jeg mener ikke at tung bentræning kan få mig til at udskille mere desværre.

incognito skrev:Artz skrev:Jeg mener ikke at tung bentræning kan få mig til at udskille mere desværre.
så går jeg ud fra at der er tale om depot indsprøjtninger og ikke restandol. Det giver en dosis som helt klart er i den fornuftige ende, som der allerede er påpeget.
Iøvrigt står det ikke helt klart om den træningsinducerede ekstraproduktion af testosteron overhovedet har noget med HPTA aksen at gøre, så det er slet ikke sikkert at dit hypofyseproblem påvirker det.

Artz skrev:incognito skrev:Artz skrev:Jeg mener ikke at tung bentræning kan få mig til at udskille mere desværre.
så går jeg ud fra at der er tale om depot indsprøjtninger og ikke restandol. Det giver en dosis som helt klart er i den fornuftige ende, som der allerede er påpeget.
Iøvrigt står det ikke helt klart om den træningsinducerede ekstraproduktion af testosteron overhovedet har noget med HPTA aksen at gøre, så det er slet ikke sikkert at dit hypofyseproblem påvirker det.
Ja nemlig, det er depot indsprøjtninger.
Okay, jamen så må det jo forblive ubevidst indtil videre om jeg kan lave ekstraproduktion.
Nu hvor det ser ud til jeg får en meget normal mængde test, kan jeg så med fordel ligge 500 kcal i overskud?

incognito skrev:det er testosteron undecanoate... Du kan se lægemiddelkatalogets entry om det her:
http://medicin.dk/(jrjpbp553ujrqi45bx0z4rn5)/Show.aspx?subdoc=praeparat_search&action=search&searchString=nebido&PreapsearchString=nebido&mSubmit=Søg&docid=frameset

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster