Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67756 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049948 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Vupti skrev:Den der cykel er fandme oldschool
Vupti skrev:Der er ikke noget som oldschoolEllers ser det sgu godt ud, du har jo hvad man skal bruge
mitroz skrev:Du mangler lige en stang i loftet til pullups, chinups osv
Hill skrev:mitroz skrev:Du mangler lige en stang i loftet til pullups, chinups osv
Som jeg også skriver til Vupti går jeg og lurer på et hjemmelavet trækværk, men måske en stang i loftet eller en ribbe kunne gøre det.
Thomas Jagd skrev:Rigtigt nice home-gym Hill. Jeg vil en million gange hellere træne i sådan et old-school home-gym, end i et finpudset fitness.dk center hvor de aldrig er skiver nok, og håndvægtene kun går til "vi tror alle vores medlemmer tager steroider" størrelse.
Vupti skrev:Man kan straffe ryggen meget bedre med frie vægte end med maskinerne![]()
Dødløft
BOR
yates row(et godt alternativ til at få trænet vingerne)
T-bar row
De er alle konge øvelser for ryggen
Vupti skrev:Ja, bare pas på at din vægtstang ikke bøjer af detJa, du holder omvendt i forhold til BOR. Dine håndflader vender op ad i yates row, så øvelsen rammer primært biceps og vingerne.
Der Lehmann skrev:Nu siger du "få tusind kroner", kan man få specificeret det nærmere? Kunne nemlig godt være interesseret i at lave et hjemme også engang i fremtiden
Fatmir skrev:så mangler man barer lige et suround sound anlæg
Thomas Jagd skrev: og håndvægtene kun går til "vi tror alle vores medlemmer tager steroider" størrelse.
Rigtig lækkert hjemmegym du harHill skrev:Hej Alle
Dette indlæg er ment som en inspiration til andre som ønsker, at lave et hjemmegym. Da jeg er gør det selv mand har jeg lavet en del af det selv og det kan således lade sig gøre, at lave det for få tusind kroner.
henning skrev:Rigtig lækkert hjemmegym du harHill skrev:Hej Alle
Dette indlæg er ment som en inspiration til andre som ønsker, at lave et hjemmegym. Da jeg er gør det selv mand har jeg lavet en del af det selv og det kan således lade sig gøre, at lave det for få tusind kroner.
Og som du skriver kan det lade sig gøre, når man er gør det selv mand
--------------------------------------------------------------------------------
Flere eksempler:
De kan også lave det selv på Santorini.
og mit hjemmelavede...
Den lange stang og de 4 store skiver bagest, er også hjemmelavede.
Det er håndvægtstængerne med de blå skiver også.
De nederste skiver i stakken er 25 kg. og 50 mm tykke, og de øverste er 10 kg og 30 mm tykke.
Stangen og de hjemmelavede håndvægtstænger er 30 mm og drejet ned til 25 mm i enderne.
Henning
Da jeg arbejdede en del i træ, fandt jeg det ret naturligt at bruge det.Hill skrev:Også nice hjemmegym du har der - sjovt at du har lavet det i træ, men egentlig ganske pænt. Det gode ved, at lave det selv er jo netop, at man kan tilpasse tingene til sine egne behov. Dit kan fx. tåle, at stå i stuen og squatstativet kan klappes sammen...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster