! mig lige vægtsindtag er totalt blæst.Jeg får ikke over 3000 kalorier på en dag.
Jeg vejer 77 kg vil jeg tro.
jeg er 180-182 høj.
Jeg er 17 år gammel.
Jeg bruger motion-onlines beregner.
Jeg har indtastet følgende:
moderat træning: 1:50 timer.
let træning: 1:00 timer (jeg går minimum 5 km om dagen)
stå/gå: 7:00 timer (jeg har stående job)
sove: 8 timer (det gør jeg sku ikke engang, når det kommer til stykket, men jeg ligger i sengen)
Totalt energiforbrug: 4347 kalorier.
Det med moderat træning skal nok tages med et gran salt.
Mandag: 1,5 times badminton (nogengange er jeg hjælpe træner og løber med de små hvis arbejdstiden passer)
tirsdag: fullbody. 1-2 timer
onsdag: 1,5 times badminton (nogengange er jeg hjælpe træner og løber med de små hvis arbejdstiden passer)
Torsdag: fullbody, 1-2 timer
Fredag: minimum 2 timers badminton træning
Lørdag: fullbody 1-2 timer (her plejer det at være lidt hårdere end ellers, da søndag er off)
Søndag: evt. holdkampe i badminton. ca hver 14. dag
Min vægt står fuldstændig stille for tiden!!!!!
Morgenen starter jeg enten med et par leverposteg madder på rugbrød, eller en portion havregryn, eller en portion havregrød.
Mellem måltider er der ikke så meget af, køber ikke slik osv. da min økonomi på nuværende tidspunkt "desværre" ikke tillader det
Frokost er evt. en sandwich med et eller andet groft brød, eller sådan noget ciabatta agtigt tam tam.
Måltid når jeg kommer hjem, kan evt. bestå af et par leverpostegmadder, nogengange noget juice.
Aftens mad er meget varrieret, nogen gange er jeg hjemme og spise, andre gange er jeg her hjemme, og laver ofte noget pastaret, eller noget andet simpelt, ikke store 3 retters menuer. Og hvis jeg ikke har overskud til det ryger der nogen lever postegmadder ned
natmad er nok også noget rugbrød med lever posteg. evt noget juice. evt. pepsi max.
En ting jeg ikke forstår er, hvorfor falder min vægt ikke? Har både svært ved at stige i vægt, og ved at falde i vægt
Har en lille ide om at jeg snart bliver haglet ned med at det er fordi jeg ikke har forstand på en skid, eller et eller andet andet underligt. Tilpasser min krop sig bare mit indtag, eller hva har den gang i? Jeg er selv rimelig lost.
Håber rimelig meget på at der er et eller andet klogt hoved der kan komme med en forklaring, og eventuelt et par råd til hvad jeg kan gøre. På nuværende tidspunkt har jeg ikke ret mange midler at gøre godt med, men fra 1. december har jeg rigeligt med penge, da det er der min løn begynder at komme ind. På nuværende tidspunkt må jeg leve sparsommeligt på det jeg får der hjemme fra, hvilket også er ok. jeg sulter på ingen måde, spiser så meget som jeg nu engang har lyst til, hvilket for tiden egentlig ikke er så specielt meget.
Har en fornemmelse af at det blev til en rimelig lang smøre, taget i betragtning af at jeg egentlig kun havde tænkt mig at spørge til hvorfor jeg ikke faldte i vægt, når mit ligevægtsindtag sådan set er ret så højt.
Måske er det bare min frustration, der fik mig til at gøre det ret detaljeret, hvem ved?
Men på forhånd tak.
Mvh.
Lasse