Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R0mme1 skrev:Tror slet ikke du kan køre alle sættene tungt nok med de pauser, uden at besvime og kaste op, når man tænker på at det skal være arbejdssæt alle 59 af dem

PBH skrev:Det ser lidt voldsomt ud syntes jeg, f.eks hvorfor laver du både Fransk Press og Closegrip samtidigt?.
Jeg har en regl at jeg holder mig til, 7-8 øvelser MAX nogle gange lidt mindre, for at kunne køre med fuld knald på, men der er vel smag og behag.

PBH skrev:ja ok..men jeg holder mig til en af gangen, og så skifter jeg engang imellem fra Closegrip til Skullcrusher f.eks.
Jeg laver Bænkpress BB -> Incline Bænk DB -> Closegrip, og personligt syntes jeg det er rigeligt, mine triceps er ved at eksplodere efter sådan en omgang.
Jeg skal self ikke spille klog, kan jo være det virker for dig..men jeg tror du køre hurtig død med den hardcore træning, men nok om det jeg ønsker dig held og lykke med det.
Og husk Stimulate dont Anihalate
Mvh Pbh

Der er enten noget gaalt med dit ur eller det program du har postet..

Biiver skrev:For lige at rette lidt på det, så er det jo kun 46 reelle worksets - de sidste 13 er grebstræning.
Du skal huske altid at tage de tunge øvelser først dvs. bænkpres før pullover eksempelvis.
Hvor lang tid har du trænet? Det er en rimelig heftig volumen. Hvis ikke du har et par år bag dig, så ville jeg nok skære en smule sæt fra.

TheFatboy skrev:Biiver skrev:For lige at rette lidt på det, så er det jo kun 46 reelle worksets - de sidste 13 er grebstræning.
Du skal huske altid at tage de tunge øvelser først dvs. bænkpres før pullover eksempelvis.
Hvor lang tid har du trænet? Det er en rimelig heftig volumen. Hvis ikke du har et par år bag dig, så ville jeg nok skære en smule sæt fra.
Hvorfor tage bænk før pullover? Pullover er jo en rygøvelse, og jeg starter med ryggen, så bryst, så skuldre, og vidre derfra. Jeg ved at man skal tage de "store" øvelser først, men jeg er jo nødt til at holde rækkefølgen... hvis jeg efter BOR springer til bænk og så kører pullover bagefter så får min ryg jo rimelig lang pause. Det er jo ikke meningen

Sniper skrev:Hvordan du kan holde det der til under 1,5 timer er mig en gåde.. Alene sammenregnet i pauser så er den første del omkring 1 time og 21 minutter. Det alene pauserne lagt sammen. Dvs. alle sættene laver du på 9 minutter.. WTF..Der er enten noget gaalt med dit ur eller det program du har postet..

TheFatboy skrev:Sniper skrev:Hvordan du kan holde det der til under 1,5 timer er mig en gåde.. Alene sammenregnet i pauser så er den første del omkring 1 time og 21 minutter. Det alene pauserne lagt sammen. Dvs. alle sættene laver du på 9 minutter.. WTF..Der er enten noget gaalt med dit ur eller det program du har postet..
Alle pauserne lagt sammen er 58 min., ikke 81

kaskelolhval skrev:TheFatboy skrev:Biiver skrev:For lige at rette lidt på det, så er det jo kun 46 reelle worksets - de sidste 13 er grebstræning.
Hvorfor tage bænk før pullover? Pullover er jo en rygøvelse, og jeg starter med ryggen, så bryst, så skuldre, og vidre derfra. Jeg ved at man skal tage de "store" øvelser først, men jeg er jo nødt til at holde rækkefølgen... hvis jeg efter BOR springer til bænk og så kører pullover bagefter så får min ryg jo rimelig lang pause. Det er jo ikke meningen
Pullover er da primært til triceps/bryst?
Den du mener ikke?

TheFatboy skrev:kaskelolhval skrev:TheFatboy skrev:Biiver skrev:For lige at rette lidt på det, så er det jo kun 46 reelle worksets - de sidste 13 er grebstræning.
Pullover er da primært til triceps/bryst?
Den du mener ikke?
Nej, Pullover er primært lats; http://www.exrx.net/WeightExercises/Lat ... ldown.html
Men den rammer skam også brystet, og det lange tricepshoved

kaskelolhval skrev:Hvor lang træningserfaring har du? For volumen virker imo helt vanvittig
EDIT: Havde ikke set du havde kørt det i nogle uger forinden, men hvis det virker for dig, er det selvfølgeligt dejligt, men tror godt mindre kunne gøre tricket.

TheFatboy skrev:Sniper skrev:Hvordan du kan holde det der til under 1,5 timer er mig en gåde.. Alene sammenregnet i pauser så er den første del omkring 1 time og 21 minutter. Det alene pauserne lagt sammen. Dvs. alle sættene laver du på 9 minutter.. WTF..Der er enten noget gaalt med dit ur eller det program du har postet..
Alle pauserne lagt sammen er 58 min., ikke 81

Biiver skrev:Pullover er primært en bryst øvelse.
Øvelsen du snakker om - og linker til - hedder Cable Straight Arm Pulldown.

kaskelolhval skrev:Jeg mente nok, jeg havde ret et eller andet sted
TheFatboy skrev:http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/CBStraightArmPulldown.html

Biiver skrev:kaskelolhval skrev:Jeg mente nok, jeg havde ret et eller andet sted
Korrekt![]()
Du kan jo kigge på det jeg har markeret nedenunder:TheFatboy skrev:http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/CBStraightArmPulldown.html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster