Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Mit Trænings program (Ny begynder) Feedback

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Body Building.dk

Jeg har sammen med en kammerat bestemt at vi skal til at træne seriøst.

Mine mål er at blive markeret på mave, ryg, bryst og arme (altså at komme af med øl maven ;))

Min historie: Har før trænet i center men er aldrig blevet til noget seriøst har højest være igang 2-3 uger også haft lange pauser også måske 2-5 gange i mdr. Men det skulle meget gerne ændre sig nu, det er jeg ihvertfal parat til.

Jeg har fundet følgende trænings program: "http://www.building-muscle101.com/weight-training-program-2.html" som jeg har tænkt at mig og min makker skal køre efter. Dog vil jeg smide nogle rygbøjninger ind efter mavebøjninger om mandagen og fredagen eller dag 1 og 3.

Jeg vil gerne have lidt feedback inden vi starter vores træning :), altså om der er noget af programmet i sys der er det rene volapyk eller bar noget der skal laves om, og selvfølgelig også hvis i sys at det er godt nok.

(Der er angivet hvor mange kg. man skal tage, men jeg regner med at vi selv prøver os frem med hvad der passer til os)

Håber at få en masse god feedback
Mvh. Klaus N
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nu har jeg lige kigget hurtigt på programmet.
Et 3-split med 3 træninger om ugen!! NEJ KIg dig rundt på siden. Her finder du mange gode Fullbody programmer hvis du vil træne 3 gange om ugen. En frekvens på én gang om ugen pr. muskelgruppe er for lidt..
Be good to yourself, 'cause nobody else, has the power to make you happy.
viewtopic.php?t=10842&postorder=asc&start=0#164985
Brugeravatar

Geografisk sted: Herlev, København

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Som Spangler siger synes jeg også det ser lidt underligt ud og det er som regel en dum idé at lave øvelser i smith stativ da det får dig til at løfte på en unaturlig måde og øger risikoen for skader.

Ølmaven er der kun en måde at slippe af med og det er ved at tabe dig. :D Det er ikke muligt at træne bare sin mave væk. Du skal ændre på din kost før maven forsvinder.

Ang. et træningsprogram vil i som de fleste der træner for en pæn krop helst fokusere på overkroppen, men man skal aldrig glemme benene, alene af den grund at ved aktivering af benene udløses der væksthormoner der gør at resten af dine trænede muskler også vil vokse af din bentræning. Det gælder selvfølgelig for alle muskler, men jo større en muskel eller muskelgruppe en øvelse rammer jo mere væksthormon udløses der.

Jeg vil anbefale The Russian Bear, som jeg selv er i gang med PT. Jeg er også selv ret ny, men du kan tjekke min log og se hvilke øvelser jeg har valgt, ellers er linket her til programmet og hvordan det udføres.

http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=543803
Du kan se det nederst på siden. :D Pauserne er vigtige for at få muskelmasse og du skal overholde dem så vidt muligt.

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster