Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1383
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1382

Følg bodybuilding.dk på

Motion og trivsel, Aarhus, Silkeborgvej

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Godaften folkens!

Jeg ville lige høre, om der er nogle der træner/har trænet, eller har andre erfaringer med motion og trivsel på Silkeborgvej i Aarhus.
Jeg har set de tilbyder fri-fitness for 165 kr. om måneden, og tænker at hvis de har de ting man skal bruge, plus at det ikke er mega crowded, lyder det da meget godt.

Hvad siger I til det? :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jeg har faktisk trænet nede i motion og trivsel i silkeborgvej. Det har de vigtigste redskaber såsom bænkpres og alle de vigtige ting som man skal have. Plus de bruger vist ikke technogym. Og deres håndvægte går vist op til de 30-40 kg. Ulempen er at de har ikke nogen bruser kan jeg huske, men til gengæld kan man træne så mange gange man har lyst til og der er ikke personale som tjekker. Du kan altid tage derned en af dagene og se hvordan det er.
Jeg har været godt tilfreds med centeret dernede men måtte desværre skifte fordi jeg flyttede.

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog

Gravzor skrev:Godaften folkens!

Jeg ville lige høre, om der er nogle der træner/har trænet, eller har andre erfaringer med motion og trivsel på Silkeborgvej i Aarhus.
Jeg har set de tilbyder fri-fitness for 165 kr. om måneden, og tænker at hvis de har de ting man skal bruge, plus at det ikke er mega crowded, lyder det da meget godt.

Hvad siger I til det? :)

Jeg siger, at Performance Gym ligger få meter derfra.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Brugeravatar

Reputation point: 45

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

kinky_fætter skrev:jeg har faktisk trænet nede i motion og trivsel i silkeborgvej. Det har de vigtigste redskaber såsom bænkpres og alle de vigtige ting som man skal have. Plus de bruger vist ikke technogym. Og deres håndvægte går vist op til de 30-40 kg. Ulempen er at de har ikke nogen bruser kan jeg huske, men til gengæld kan man træne så mange gange man har lyst til og der er ikke personale som tjekker. Du kan altid tage derned en af dagene og se hvordan det er.
Jeg har været godt tilfreds med centeret dernede men måtte desværre skifte fordi jeg flyttede.

Cool, jeg tror jeg vil derned at kigge så. Kan man godt kigge ind, selvom der ikke er personale? Det med bruserne er jeg ligeglad med - tager altid bad hjemme alligevel. Hvordan var det med antallet af folk, da du var der? Er træt af crowdede centre!

Hvor ligger Perfomance Gym siger du? Men er det ikke halv peberet (har hørt det skulle være et rigtig godt sted).

Gravzor skrev:
kinky_fætter skrev:jeg har faktisk trænet nede i motion og trivsel i silkeborgvej. Det har de vigtigste redskaber såsom bænkpres og alle de vigtige ting som man skal have. Plus de bruger vist ikke technogym. Og deres håndvægte går vist op til de 30-40 kg. Ulempen er at de har ikke nogen bruser kan jeg huske, men til gengæld kan man træne så mange gange man har lyst til og der er ikke personale som tjekker. Du kan altid tage derned en af dagene og se hvordan det er.

Cool, jeg tror jeg vil derned at kigge så. Kan man godt kigge ind, selvom der ikke er personale? Det med bruserne er jeg ligeglad med - tager altid bad hjemme alligevel. Hvordan var det med antallet af folk, da du var der? Er træt af crowdede centre!

Hvor ligger Perfomance Gym siger du? Men er det ikke halv peberet (har hørt det skulle være et rigtig godt sted).

200 meter der fra, bag ved t-Hansen

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Gravzor skrev:Hvor ligger Perfomance Gym siger du? Men er det ikke halv peberet (har hørt det skulle være et rigtig godt sted).

Bag Jysk på Karupvej.

Jeg kan også varmt anbefale PG - det kommer dog an på hvad du vil med din træning, for som du siger er det nok ikke det billigste sted i Århus.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

MadPanda skrev:
Gravzor skrev:Hvor ligger Perfomance Gym siger du? Men er det ikke halv peberet (har hørt det skulle være et rigtig godt sted).

Bag Jysk på Karupvej.

Jeg kan også varmt anbefale PG - det kommer dog an på hvad du vil med din træning, for som du siger er det nok ikke det billigste sted i Århus.

Har lige kigget på deres hjemmeside og facebook, det ser jo mega lækkert ud, og ligger ikke ret langt fra hvor jeg bor. Jeg er stadig begynder - har trænet i 4,5 måneder, og mit mål med træningen er at øge min muskelmasse markant, da det ikke er hvad jeg ejer mest af pt - er lige startet på bulk, og er rigtig træningsmotiveret.

Gravzor skrev:
MadPanda skrev:

Bag Jysk på Karupvej.

Har lige kigget på deres hjemmeside og facebook, det ser jo mega lækkert ud, og ligger ikke ret langt fra hvor jeg bor. Jeg er stadig begynder - har trænet i 4,5 måneder, og mit mål med træningen er at øge min muskelmasse markant, da det ikke er hvad jeg ejer mest af pt - er lige startet på bulk, og er rigtig træningsmotiveret.

Så er PG i hvertfald ikke det forkerte sted. :)
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

MadPanda skrev:
Gravzor skrev:
MadPanda skrev:

Bag Jysk på Karupvej.

Så er PG i hvertfald ikke det forkerte sted. :)

Nice nok, jeg tror jeg vil slå et smut forbi dernede i morgen, og se hvad det er for noget - det fortjener det i hvert fald, synes det får meget ros, og derudover ser billederne af centeret alt for nice ud :D

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster