Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

og selvom man er lille og svag som mig ^_^

Broseidon skrev:Lyder godt! Hvad med fornødenheder som f.eks. mulighed for træning af læg med ordentlig kg, er der mulighed for det? Det er en lille ting det ved jeg godt, men træner et sted lige nu, hvor næsten den eneste mulighed for træning af læg er deres benpres maskine der kan klare sølle 200kg, og min lægtræning mere eller mindre er blevet til et marathon af reps pga. mangel på vægt. Og det gør mig so evig arrig
ja og så benpress du kan gøre det på
.

Broseidon skrev:Fandt så lige ud af at HSK er okay anale omkring doping osv. med en nul tolerance politik.
Er der nogle der har erfaringer med AK Herkules istedet?

mikej skrev:Broseidon skrev:Fandt så lige ud af at HSK er okay anale omkring doping osv. med en nul tolerance politik.
Jeg har en bekendt der doper sig til op over begge øre der træner derude, så nej de pænt ligeglade, en rigtig jernhule..
- De fleste medlemmer går hvis i shox sko og bullrut tøj, hvis du forstår..
. Tænker at jeg tjekker begge, og er HSK det bedste kan jeg vel sende en mail til lederen eller noget, og spørge om tilladelse og forklare at jeg bare er der for at motionere (: Så må han/hun vel bestemme derudfra
Broseidon skrev: .. og spørge om tilladelse og forklare at jeg bare er der for at motionere (: Så må han/hun vel bestemme derudfra...

Broseidon skrev:mikej skrev:Broseidon skrev:Fandt så lige ud af at HSK er okay anale omkring doping osv. med en nul tolerance politik.
Jeg har en bekendt der doper sig til op over begge øre der træner derude, så nej de pænt ligeglade, en rigtig jernhule..
Okay. Tænker at jeg tjekker begge, og er HSK det bedste kan jeg vel sende en mail til lederen eller noget, og spørge om tilladelse og forklare at jeg bare er der for at motionere (: Så må han/hun vel bestemme derudfra

sTALKER skrev:Broseidon skrev: .. og spørge om tilladelse og forklare at jeg bare er der for at motionere (: Så må han/hun vel bestemme derudfra...
Regner du da med at få dispensation og derved få lov til at krudte den?

Broseidon skrev:mikej skrev:Broseidon skrev:Fandt så lige ud af at HSK er okay anale omkring doping osv. med en nul tolerance politik.
Okay. Tænker at jeg tjekker begge, og er HSK det bedste kan jeg vel sende en mail til lederen eller noget, og spørge om tilladelse og forklare at jeg bare er der for at motionere (: Så må han/hun vel bestemme derudfra
- bind mig dog ikke op på ordene, men gætter på det er sådan reglerne forholder sig.

Broseidon skrev:sTALKER skrev:Broseidon skrev: .. og spørge om tilladelse og forklare at jeg bare er der for at motionere (: Så må han/hun vel bestemme derudfra...
Regner du da med at få dispensation og derved få lov til at krudte den?
Næ. Gider bare ikke bøvl på nogen måde, så er det lettere bare at vælge et andet sted. Så er det en del lettere i mit hovede at afvikle og spørge om der bliver problemer på forhånd.

MadzP92 skrev: i HSK skal du underskriven en kontrakt til at antidoping danmark kan komme og udføre en test på dig når som helst mener jeg, kan ikke helt huske. Vi er medlem af antidoping danmark så du skal nok ikke regne med at træne heroppe så. desværre- bind mig dog ikke op på ordene, men gætter på det er sådan reglerne forholder sig.

Broseidon skrev:MadzP92 skrev: i HSK skal du underskriven en kontrakt til at antidoping danmark kan komme og udføre en test på dig når som helst mener jeg, kan ikke helt huske. Vi er medlem af antidoping danmark så du skal nok ikke regne med at træne heroppe så. desværre- bind mig dog ikke op på ordene, men gætter på det er sådan reglerne forholder sig.
Det ved jeg godt. Men har før oplevet at centre selv tager sager i deres egen hånd og smider folk ud. Det er sådan en situation jeg gerne vil undgå. ADD kommer man sjældent udenom, men man kan da gardere sig imod centre der tager sagerne i egen hånd.

Thegame skrev:Lol man kan altid lave den med at hoppe ud af vinduet i omklædningsrummet når ADD kommer...
HAHAHA jeg kan lige forestille mig et 120kg skrummel forsøge at mase sig ud gennem de små vinduer i HSK.. 

MadzP92 skrev:http://hskwebsite.wix.com/hsk1#!anti-doping
EDIT: henvender til sidste linje.
Anyways, velkommen til horsens og god vind med træningen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster