Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Nej

clauzen skrev:ckp2906 skrev:Nej
Er det forkerte svar!!! det er teoretisk set muligt at få sin fedt % ned imens man ligger i kcal overskud. Overskudet skal bare være af sådan en størrelse at man gainer mere muskel end fedt...

clauzen skrev:ckp2906 skrev:Nej
Er det forkerte svar!!! det er teoretisk set muligt at få sin fedt % ned imens man ligger i kcal overskud. Overskudet skal bare være af sådan en størrelse at man gainer mere muskel end fedt...

ckp2906 skrev:clauzen skrev:ckp2906 skrev:Nej
Ja når vi snakker fedt %, jeg tænkte spørgsmålet som " forbrænd fedt og gain muskler" , men ja mængden af fedt er %vis mindre når du får flere muskler.
var en smule flue knepperi men kunne ikke lade vær... du har selvfølgelig helt ret i svaret hvis det var "forbrænd fedt og gain muskler" spørgsmålet var, er der vidst ingen grund til at debattere....

imah0kr skrev:Okay jeg er ikke så meget inde i træningen, men så må jeg jo bare gaine muskelmasse og så smide fedten senere (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster