Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin88 skrev:Det vil du formegenligt godt kunne, prøve med et underskud i omegnen af 300kcal pr. dag og se, hvad der sker. Dog skal du regne med, at der sikkert vil være en nedgang i det du kan hente fra "muscle memory" på grund af den lange pause.. Det havde været noget andet, hvis det var 3 måneders pause, så ville du kunne have hentet det hele igen, ret hurtigt.,

Johnyboi skrev:Martin88 skrev:Det vil du formegenligt godt kunne, prøve med et underskud i omegnen af 300kcal pr. dag og se, hvad der sker. Dog skal du regne med, at der sikkert vil være en nedgang i det du kan hente fra "muscle memory" på grund af den lange pause.. Det havde været noget andet, hvis det var 3 måneders pause, så ville du kunne have hentet det hele igen, ret hurtigt.,
Er det helt rigtigt?
Jeg mener et nyligt forskningsresultat vidste at musklerne efter lang tids træning var "forbedret" på en måde, og det blev de ved med at være HELE livet. Hvilket blandt andet var en grund til at man kunne argumentere for at folk der havde juicet den, skulle udelukkes for livstid.
Jeg smider det bare ud i luften her, jeg kan ikke helt huske det.

Illisher skrev:Der var en artikel omkring det med muscle memmory for ngoet id siden, og der er jeg ret sikker på det blev konkluderet at at ekstra sattelit celler eller hvad det nu er de hedder man erhverver sig og sådan noget forbliver i musklerne hele livet.

Martin88 skrev:Illisher skrev:Der var en artikel omkring det med muscle memmory for ngoet id siden, og der er jeg ret sikker på det blev konkluderet at at ekstra sattelit celler eller hvad det nu er de hedder man erhverver sig og sådan noget forbliver i musklerne hele livet.
jeg har ikke læst hele studiet, så kan vitterligt tage godt og grundigt fejl, jeg vil virkelig ikke udtale mig for skråsikkert her, hvis du kan må¨du gerne linke til tråden.

Illisher skrev:Martin88 skrev:Illisher skrev:Der var en artikel omkring det med muscle memmory for ngoet id siden, og der er jeg ret sikker på det blev konkluderet at at ekstra sattelit celler eller hvad det nu er de hedder man erhverver sig og sådan noget forbliver i musklerne hele livet.
jeg har ikke læst hele studiet, så kan vitterligt tage godt og grundigt fejl, jeg vil virkelig ikke udtale mig for skråsikkert her, hvis du kan må¨du gerne linke til tråden.
hehe kan selvfølgelig ikke huske hvor det var jeg læste det.men der kommer sikkert en forbi der har en artikel i baghånden til at be/af -kræfte det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster