Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Frederlk skrev:Hej
Jeg har ikke særligt meget muskel på indersiden af mit venstre knæ (se mit vedhæftet billede), da jeg har haft et springerknæ i længere tid.. Når jeg mærker der, kan jeg mærke og se en betydelig forskel i forhold til det andet. Det gør nogle gange også lidt ondt på stedet.
- Hvilke øvelser er bedst til at få muskelmassen på dette sted igen? er det bare squats? P.t. træner jeg squat, leg curls og lying leg curls. Det er måske fint nok?

Lasse7280 skrev:Frederlk skrev:Hej
Jeg har ikke særligt meget muskel på indersiden af mit venstre knæ (se mit vedhæftet billede), da jeg har haft et springerknæ i længere tid.. Når jeg mærker der, kan jeg mærke og se en betydelig forskel i forhold til det andet. Det gør nogle gange også lidt ondt på stedet.
- Hvilke øvelser er bedst til at få muskelmassen på dette sted igen? er det bare squats? P.t. træner jeg squat, leg curls og lying leg curls. Det er måske fint nok?
Prøv hase curls, den bruger jeg til knæet. Søg på den evt

TheFatboy skrev:Det er vastus medialis, og den aktiveres særligt helt i toppen af leg extensions. Men squats gør også tricket

Frederlk skrev:er hase forkert eller hvad bliver der sagt?! hvad skal jeg?

Det er modsatte øvelser.Frederlk skrev:okaij så svar mig lige på hvad forskellen er på leg curls og leg extensions

Frederlk skrev:okaij så svar mig lige på hvad forskellen er på leg curls og leg extensions

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster