Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 821
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

"Næsten mandepatter"

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey, jeg er en fyr på 22 som er 1,70 og vejer omkring 68 kg. Problemet er jeg synes jeg har lidt mandepatter, jeg har dog været ved lægen, og han sagde at det var det ikke, der var bare lidt fedt, som han mente kunne forsvinde ved, at træne brystmusklerne meget, for egentlig går jeg i motionscenter 2-3 gange om ugen, og spiller en fodbold kamp i weekenden, så det er ikke fordi jeg laver for lidt motion, dog har jeg ikke været vild med, at træne brystmusklerne da jeg troede det ville gøre det værre?

Spørgsmålet er: Har han ret, vil det hjælpe på fedtet ved at træne brystmusklerne, eller vil det bare gøre det værre? Han anbefalede dog jeg ikke tabte mig, da jeg reelt ikke har særlig meget fedt på kroppen, kun lige ved patterne.. min fedtprocent er nok omkring 13-17 stykker.

Jeg vil lige pointere, at jeg ikke er tæt på, at have reele mandepatter, det er bare et fedtlag som sidder der, det er ikke som nogle rigtigt har mandepatter.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

man kan ikke punktslanke... lige som du hellere ikke får sixpack abs af at træne mave hvis maveregionen er polstret med 5 cm spæk.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Nu det jo også det den ikke er, som lægen sagde, han anbefalede jeg bestemt ikke tabte mig. Mit spg. går på om det vil enten hjælpe på det, eller gøre dem større ved at træne patterne.

Et billed vil hjælpe meget :) Har selv større patter end gennemsnitttet.. også når jeg selv er cuttet ned på 10-12% ... Tror bare jeg skal længere ned før de forsvinder!

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Det lyder som vi har lidt det samme, og som billedet viser, så kan man se det nogenlunde i spejlbilledet, men det er jo ikke noget ekstremt overhovedet, bare ret irriterende og utrolig svære at komme af med...
Vedhæftede filer
2012-07-08 17.29.46.jpg
sadfgh

Nu er det billede der rimeligt intetsigende. I det omfang det siger noget ser det ikke ualmindeligt ud og du har ikke moobs. Mænd lagrer fedt omkring pecs med forskel fra person til person. Med mindre man er én stor omgang hormonforstyrret katastrofe, aka unge danske drenge anno 2013, så kan man have egentlige bryster.
Selvfølgelig bliver det pænere af at musklen bliver større.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

"Selvfølgelig bliver det pænere af at musklen bliver større."

Så du er enig med lægen om, at det vil hjælpe på patterne, hvis jeg trænede brystmusklerne mere?

yojojo skrev:"Selvfølgelig bliver det pænere af at musklen bliver større."

Så du er enig med lægen om, at det vil hjælpe på patterne, hvis jeg trænede brystmusklerne mere?

Har læst mig til, at hvis fedtet omkring dine bryster ikke føles hårdt eller anderledes end fedtet på ryggen/maven, så skal det nok blive godt efter at du får smidt noget fedt og/eller øget muskelmasse. :) Det er noget med at gyno er egentligt brystvæv, ligesom det kvinder har.

Kan godt være det er ævl og kævl, tag mig ikke på ordet.
FRIENDS DON'T LET FRIENDS LIFT LIGHT
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Snake Mountain Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00

Ud fra billedet ser det helt normalt ud. Din læge har mærket på vævet omkring brystvorten for at sikre sig at der ikke er kirtelvæv (som ovenstående poster beskrev som "hårdt"). Hvis du vil det sidste fedtvæv til livs så handler det nok om at opbygge muskelmasse og få sænket din fedt%.
Vi deponerer alle fedt lidt forskelligt. Nogle folk skal langt ned for at have en flot sixpack, og det kan være at du skal have en lavere fedt%/mere muskelmasse for at have din drømme patkasse!

Reputation point: 5

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster