Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Det er kun to ting at sige til de to produkter der: Placebo og spild af spareskillinger.

Illisher skrev:Pind skrev:Det er kun to ting at sige til de to produkter der: Placebo og spild af spareskillinger.
placebo eller ej. Får man masser af energi og kan give den mere gas og flytte flere kilo så vokser man jo mere end man ville have gjort før. At produktet ikke har en direkte indflydelse på en hypertrofi er jo på sin vis ligegyldigt, da han jo stadig vokser "mere" da han kan rykke flere kilo rundt ;)

Bay skrev:Illisher skrev:Pind skrev:Det er kun to ting at sige til de to produkter der: Placebo og spild af spareskillinger.
placebo eller ej. Får man masser af energi og kan give den mere gas og flytte flere kilo så vokser man jo mere end man ville have gjort før. At produktet ikke har en direkte indflydelse på en hypertrofi er jo på sin vis ligegyldigt, da han jo stadig vokser "mere" da han kan rykke flere kilo rundt ;)
Ja, kan får mere energi og kan flytte flere kilo. Det er der ingen der benægter - det indeholder jo kreatin og store mængder koffein. Dog kan samme effekt opnåes meget billigere.

Illisher skrev:Pind skrev:Det er kun to ting at sige til de to produkter der: Placebo og spild af spareskillinger.

Luzhin skrev:jeg syntes at naNO VAPOR har virket utroligt godt, jeg har taget 4 kilo inden for de to uger jeg har brugt det, og mine muskler er vokset en del,
så det er ik noget jeg vil stoppe med.
Out Luzhin

Luzhin skrev:ja det gør det vel.
kan jeg ihvertfald se på mig selv,
musklerne blir hårdere og hårdere og større og større,
så vil se frem til hva der er sket efter nogle måneder med det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster