Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rba skrev:Hvis du har styr på ligevægtsintag mm, så vil jeg sige det er et dumt spg du stiller.
Hvis du ikke taber dig nok, så er det fordi du spiser for meget - længere er den simpelthen ikke..

Marcg skrev:Muskler der ikke er vant til at blive trænet, som så får tæsk, ville godt kunne vokse eller i hvert fald komme til at blive tydeligere, selvom du cutter. Min ryg og bagskuldre har også haltet igennem et par måneder - men det er bare med at knokle på og træne igennem, så skal du sgu nok se resultater selvom du ikke æder som et svin
Jeg gætter på dine skuldre er fremskudte, så det ligner at du går som en gorilla? Det var i hvert fald det problem jeg havde, og igennem et par måneder med meget fokus på ryg, bagskuldre og nakke, kan jeg allerede se en KÆMPE forskel - som sagt selvom jeg har cuttet i et stykke tid.
Det er sgu bare at klø på og så bruge spejlet som indikator for, om der sker noget eller ej. Og vigtigst af alt: om du er tilfreds.

Fenderbender skrev:Marcg skrev:Muskler der ikke er vant til at blive trænet, som så får tæsk, ville godt kunne vokse eller i hvert fald komme til at blive tydeligere, selvom du cutter. Min ryg og bagskuldre har også haltet igennem et par måneder - men det er bare med at knokle på og træne igennem, så skal du sgu nok se resultater selvom du ikke æder som et svin
Jeg gætter på dine skuldre er fremskudte, så det ligner at du går som en gorilla? Det var i hvert fald det problem jeg havde, og igennem et par måneder med meget fokus på ryg, bagskuldre og nakke, kan jeg allerede se en KÆMPE forskel - som sagt selvom jeg har cuttet i et stykke tid.
Det er sgu bare at klø på og så bruge spejlet som indikator for, om der sker noget eller ej. Og vigtigst af alt: om du er tilfreds.
Tak for et ordenligt og konstruktvt svar - og ja, præcis. Havde kun kørt presses til skuldre og bryst, det har så resulteret i at min front delt er hyuge i relation til side og rear der var ikke eksisterende. Havde også kun kørt flad bænk, så den øverste del af mit bryst var fesent i forhold til det nederste. Det kombineret med at armene er foran resten af kroppen gør at mine proportioner er lidt sære, men synes sgu at min nakke, delts og øverste bryst vokser nu på trods af kalorie underskud og jeg ser mere markeret ud i spejlet, så fuck vægten. Tror faktisk bare jeg vil til at bruge taljemål som en indikator istedet for.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster