Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jenslyn87 skrev:Jack3d er bedre end NO Xplode :]

Rickross skrev:Jenslyn87 skrev:Jack3d er bedre end NO Xplode :]
Er det ikke ulovligt i danmark fordi det har en amfetamin lignende effekt?

mikkelTP skrev:har prøvet no xplode, og synes det virker ret godt, men fandt ud af at jeg fik den samme effekt af Bodylab Amplifier.![]()
jeg synes ikke der er nogen forskel på virkningen og så koster det ca 100 kr mindre end no explode

Jenslyn87 skrev:mikkelTP skrev:har prøvet no xplode, og synes det virker ret godt, men fandt ud af at jeg fik den samme effekt af Bodylab Amplifier.![]()
jeg synes ikke der er nogen forskel på virkningen og så koster det ca 100 kr mindre end no explode
Tror da ogsaa Amplifier er udmaerket! Der er en del kalorier i, men det overlever man jo nok

Rickross skrev:Jenslyn87 skrev:Jack3d er bedre end NO Xplode :]
Jack3d Active Ingredients:
Arginine Alpha-Ketoglutarate, Creatine Monohydrate, Beta Alanine, Caffeine, 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stem]), Schizandrol A

Bone-14 skrev:Rickross skrev:Jenslyn87 skrev:Jack3d er bedre end NO Xplode :]
Er det ikke ulovligt i danmark fordi det har en amfetamin lignende effekt?Jack3d Active Ingredients:
Arginine Alpha-Ketoglutarate, Creatine Monohydrate, Beta Alanine, Caffeine, 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stem]), Schizandrol A
JA DET ER REN AMF, PRØV LIGE AT SE!! KOFFEIN, KREATIN, BETA ALANIN OG ET KLAMT LORTE SALGSNAVN = AMFETAMIN.
No xplode = lort
Jack3d = lort
Det er koffien og kreatin samt et salgsnavn og så oplever folk den utrolige placebo effekt.

Bone-14 skrev:DMAA er stadig en mild stimulant og kan SLET ikke måle sig med de tunge drenge som amfetamin. Den eneste grund til de kalder det "stærkt" er netop fordi at de er psykoaktivt i meget små mængder.

Bone-14 skrev:DMAA er stadig en mild stimulant og kan SLET ikke måle sig med de tunge drenge som amfetamin. Den eneste grund til de kalder det "stærkt" er netop fordi at de er psykoaktivt i meget små mængder.

Jenslyn87 skrev:Bone-14 skrev:DMAA er stadig en mild stimulant og kan SLET ikke måle sig med de tunge drenge som amfetamin. Den eneste grund til de kalder det "stærkt" er netop fordi at de er psykoaktivt i meget små mængder.
Effekten fra Jack3d er ganske mærkbar, og du skal være velkommen til at prøve en tre scoops for at se, om ikke du kan mærke det, hvis du en dag skulle være i Århus. Jeg tør godt garantere, at det kan duDet er helt anderledes end at tage koffeinpiller. Tro mig

MFL skrev:Bone-14 skrev:DMAA er stadig en mild stimulant og kan SLET ikke måle sig med de tunge drenge som amfetamin. Den eneste grund til de kalder det "stærkt" er netop fordi at de er psykoaktivt i meget små mængder.
Der er vel heller ingen der forventer at NO Xplode eller Jack3d virker som amfetamin?
Jeg tror Bone 14 ville se det som en for svag rus da jeg tror han ville forvente at blive blæst til skyerne.
og de havde helt sikkert også en mærkbar effekt.

Bone-14 skrev:MFL skrev:Bone-14 skrev:DMAA er stadig en mild stimulant og kan SLET ikke måle sig med de tunge drenge som amfetamin. Den eneste grund til de kalder det "stærkt" er netop fordi at de er psykoaktivt i meget små mængder.
Der er vel heller ingen der forventer at NO Xplode eller Jack3d virker som amfetamin?Er det ikke ulovligt i danmark fordi det har en amfetamin lignende effekt?
Og når man læser inde på nettet er der folk der sammenligner det med ephreda - og ephredas virkning er tæt relateret til amfetamin.

Rickross skrev:Er det ikke ulovligt i danmark fordi det har en amfetamin lignende effekt?

Bone-14 skrev:Ok, jeg vil prøve DMAA så. Men hvis det er DET som virker i Jack3d, hvorfor så ikke bare købe DMAA rent?

Jenslyn87 skrev:Bone-14 skrev:Ok, jeg vil prøve DMAA så. Men hvis det er DET som virker i Jack3d, hvorfor så ikke bare købe DMAA rent?
Jeg ved ikke, hvor meget synergi der er mellem DMAA og koffein / de andre ingredienser.. men det er jo nok ikke værre, end at man kunne købe dem ind separat alligevel. Hvis du vitterligt er nysgerrig, havde jeg da nok bare købt en enkelt bøtte Jack3d. Hvis det er en succes, kunne du jo så forsøge at blande noget tilsvarende op selv til billigere penge :-)

Bone-14 skrev:Jenslyn87 skrev:Bone-14 skrev:Ok, jeg vil prøve DMAA så. Men hvis det er DET som virker i Jack3d, hvorfor så ikke bare købe DMAA rent?
Jeg ved ikke, hvor meget synergi der er mellem DMAA og koffein / de andre ingredienser.. men det er jo nok ikke værre, end at man kunne købe dem ind separat alligevel. Hvis du vitterligt er nysgerrig, havde jeg da nok bare købt en enkelt bøtte Jack3d. Hvis det er en succes, kunne du jo så forsøge at blande noget tilsvarende op selv til billigere penge :-)
Jeg har det hele, kreatin, beta alanin, koffein og så burde jeg få et gram DMAA for at prøve det.
Igen, jeg har ikke nogen tvivl om at det "virker" men jeg tror effekten overdrives lidt, men nu må vi se.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster