Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1718
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1716

Følg bodybuilding.dk på

NO-XPLODE?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er her nogen der ved om det såkaldte produkt kaldet NO-XPLODE er kreatin, har nemlig set det på (slettet) og der står den under kreatin, har set det hos (slettet) under muskelopbygning, men tror ik deres side findes mere efter station 2 program, nogen der ved det?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er kun 1 gram kreatin i hver scoop du tager ... Saa dvs. det ikke er nok kun at tage NO-Xplode som kreatin, saa skal du evt. tilsaette 4-5 gram mere sammen med den blanding for hvert scoop ...

NO-Xplode er jo hovedsageligt Nitric Oxide og bruges mest som Pre-Workout supplement og ikke som et kreatin produkt...
BSN laver cellmass istedet, som er et kreatin produkt :) dog er det meget dyere end alm kreatin monohydrat.
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (3)

okay, mmmm nu tar jeg kreatin fra (link slettet) bio drive og der står man skal ta 2g om dagen, så lyder det ik vildt når du vil have jeg skal tilsætte mere end 2g

jeg kendte engang en bokser fra tidligere trænings center der havde et overforbrug af kreatin, og det endte i at hans tarm sprang
Brugeravatar

Jeg tvivler på kreatin har været en direkte oversag til at hans tarm er sprunget :wink:

Derudover er 4-5g om dagen helt iorden når vi snakker kreatin monohydrat.

Personligt har jeg selv mærket stor energimæssig effekt af NO-Xplode inden træninger, hvor jeg forinden har været træt, maxtests eller lignende :)
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

http://(link slettet)/vis_artikel.php?id=83
Gennem lang tid har der været en debat, om hvorvidt kreatin var skadeligt ved indtagelse af store doser over et længere forløb. Vi har altid måttet henvise til at kreatin research på dette område har været mangelfuldt, og man derfor ikke kunne sige noget med sikkerhed. Nu er der endelig foretaget et forsøg af det prestigefyldte Marie Curie institut i Paris.
Deres research konkluderede at lang tids forbrug af op til 21g. kreatin dagligt i op til 2 år, ikke havde nogle ødelæggende bivirkninger.
Marie Curie instituttet fandt ikke frem til nogle lever eller nyre problemer, og fandt ingen beviser for at kreatin medfører krampe.

Stadig anbefaler vi dog at man følger den udførlige vejledning der medfølger ved køb af (link slettet) kreatin. Som de eneste på det danske marked har vi samlet alt research om kreatin i en lille rapport, så der skulle være svar på alt!
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

super fedt svar J-S-O, men stadig stadig jeg så hans ar efter den operation han måtte igennem, py siger bare godt det ik var mig :-& tror nu stadig ik bare man kan fylde på med det...
Brugeravatar

hvordan skulle kreatin på nogen måde være skyld i at hans tarm sprang? kreatin bliver optaget i musklerne. ikke i tarmen. han har fyldt dig med lyv. længere er den ikke.. han har sikkert taget en del andre tilskud som ikke har været lovlige (bare et gæt) men selv disse kan ikke resultere i en sprængt tarm.
folk sprænger blindtare hverdag, største delen af dem tager ikke kreatin, så igen.. hvorfor tror han lige at det var kreatin der var skyld i det?

by the way.. no explode er et dyrt opreklameret produkt der spinder guld på at have coleman som reklame søjle. køb du heller et alm kreatin produkt.

du tager 2 g ed, hvilket er fint nok. imo er det ligeså fint som at kører en loading fase først som størstedelen gør. så bliv du bare ved me det.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00