Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1488
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1486

Følg bodybuilding.dk på

NOVATEST converts TYPE 1 TO TYPE2

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

ndnu engang har amerikanerne lavet en testbooster. denne gang NOVATEST :D
http://www.muscleandstrength.com/store/xero-limits-novatest.html

* Increases Free-Testosterone levels
* Increases Total Testosterone levels
* Inhibits Estrogen
* Influences synergistic thyroid hormone optimization
* Up-regulation of Very Large Fast Twitch (Type II) Muscle Fiber Myosin Heavy Chain Development
* Promotes Conversion of Slow Twitch (Type I) Muscle Fibers To Fast Twitch (Type II) Muscle Fibers ](*,) ](*,) :^o [-X :dance: =D> :mrgreen:
* Enhances the muscle building effects of resistance weight training for greater gains in muscle size and strength

det lyder lidt for vildt til mig???
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad er formålet med tråden? Der findes jo hundredevis af produkter som påstår det.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg kan ikke lige gennemskue om det er noget der vil virke eller ej.. Men det ligner umiddelbart, efter et kig på indholdet, et prohormon produkt.

Om det de har twistet molekyler til ubruglighed skal jeg ikke kunne sige.. men faktum er at efter at "Anabolic Steroid Control Act of 2004" trådte i kraft har producenterne forsøgt at omgå reglerne ved konstant at ændre indholdet i deres produkter - nogen med succes ..andre uden.

Prohormoner kan ikke anbefales til nogen.. det putter vanvittigt stor stress på din lever - og så er det iøvrigt også ganske ulovligt i DK - og kan udløse en positiv test i en dopingtest.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

minder umildbart om et test booster produkt jeg køre som virker utrolig godt kender dog ikke lige dette produkt så kan ikke sige virkningen på det men som tidligere skrevet er der et utal af sådanne produkter mange uden virkning og få med positiv virkning jeg måtte selv prøve en del før jeg fandt et der virkede godt på mig.....så det er lidt af en jungle
only the strong survive

Geografisk sted: esbjerg

Træner her: M/K Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00

moller 27 skrev:minder umildbart om et test booster produkt jeg køre som virker utrolig godt kender dog ikke lige dette produkt så kan ikke sige virkningen på det men som tidligere skrevet er der et utal af sådanne produkter mange uden virkning og få med positiv virkning jeg måtte selv prøve en del før jeg fandt et der virkede godt på mig.....så det er lidt af en jungle

Placebo. :^o
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

pullupman skrev:ndnu engang har amerikanerne lavet en testbooster. denne gang NOVATEST :D
http://www.muscleandstrength.com/store/xero-limits-novatest.html

* Increases Free-Testosterone levels
* Increases Total Testosterone levels
* Inhibits Estrogen
* Influences synergistic thyroid hormone optimization
* Up-regulation of Very Large Fast Twitch (Type II) Muscle Fiber Myosin Heavy Chain Development
* Promotes Conversion of Slow Twitch (Type I) Muscle Fibers To Fast Twitch (Type II) Muscle Fibers ](*,) ](*,) :^o [-X :dance: =D> :mrgreen:
* Enhances the muscle building effects of resistance weight training for greater gains in muscle size and strength

det lyder lidt for vildt til mig???

er da glad for du skriver det virker lidt for vildt for dig for ellers havde du været en komplet kegle. Hvorfor vil du have andres mening om et prdukt du jo inderst inde godt ved er varm luft? For St legitimere over for dig selv at du har lyst til det eller?
Kan virkelig ikke forstå folk gider gå op i penge opnaf lommen place o produkter som test boostere. Tror folk virkelig at det kan gøre forskellen hvis ikke træningen spiller?
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

ISG skrev:
moller 27 skrev:minder umildbart om et test booster produkt jeg køre som virker utrolig godt kender dog ikke lige dette produkt så kan ikke sige virkningen på det men som tidligere skrevet er der et utal af sådanne produkter mange uden virkning og få med positiv virkning jeg måtte selv prøve en del før jeg fandt et der virkede godt på mig.....så det er lidt af en jungle

Du mener at prohormorner er ren placebo??? :^o
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

ISG skrev:

det kan jeg så garantere dig det ikke er!!! prohormoner virker upåklageligt på mig endda meget godt så placebo nej min ven [-X
only the strong survive

Styrkeliste

moller 27 skrev:
ISG skrev:

det kan jeg så garantere dig det ikke er!!! prohormoner virker upåklageligt på mig endda meget godt så placebo nej min ven [-X

må jeg så spørge hvilke prohormoner du kører og hvilken relevans de har til dette produkt?
Brugeravatar

Styrkeliste

kan sagtens smide dig en pm ...men da jeg ikke anbefaler brugen af nogen form for hormoner og ved der er mange unge der kigger med på denne side vil jeg ikke liste nogen her!
only the strong survive

Styrkeliste

moller 27 skrev:kan sagtens smide dig en pm ...men da jeg ikke anbefaler brugen af nogen form for hormoner og ved der er mange unge der kigger med på denne side vil jeg ikke liste nogen her!

smid du bare en pm men du må nok godt forklare relevansen ved at snakke om prohormoner og så et us produkt af den farverige slags. Hvis du mener at produktet er spækket med anabolske prohormoner så tror jeg du tager fejl.
Brugeravatar

Styrkeliste

spækket med prohormoner er nu så meget sagt men udfra hvad jeg kan se på produktet indeholder det 2 af samme ingridienser som det jeg bruger som er med til at forhøje dit test nivau.
men som skrevet tidligere kender jeg ikke dette produkt og om det virker...det er som sagt en jungle !
only the strong survive

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster