Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mrdsmr skrev:Min fedt procent ligger på 9,7% hvis ikke højere! Men nu vil jeg have banket den i bund, men jeg er sku lidt på bar bund i hvordan man gør det.
Jeg har beregnet mit ligevægtindtag til 2k om dagen og jeg skal have 2.3k. Så jeg kører med 300 kalorier i underskud. Men hvad har i erfaring med til at være den mest optimale fedtforbrænding? Jeg vil selv mene det er løb med stigning? Men hvad har i af gode erfaringer?
De bedste hilsner
mrdsmr.

Mrdsmr skrev:Den er nok nærmere 11 nu! Men du har ret det er ikke ret meget. Men jeg er simpelthen så bange for at miste noget af min masse hvis jeg kører et større kalorieunderskud end jeg gør iforvejen.
Mrdsmr skrev:Lige et andet spørgsmål: Jeg skal jo stadig blive ved med at træne styrkeløft, men hvordan er reglerne mht til at lave cardio og styketræne på samme dage osv?
LAS93 skrev:Prøv at smid et billede op.

Pind skrev:Mrdsmr skrev:Den er nok nærmere 11 nu! Men du har ret det er ikke ret meget. Men jeg er simpelthen så bange for at miste noget af min masse hvis jeg kører et større kalorieunderskud end jeg gør iforvejen.
300kcal i underskud er fint. Det er selv deromkring jeg ligger når jeg skal smide fedt.Mrdsmr skrev:Lige et andet spørgsmål: Jeg skal jo stadig blive ved med at træne styrkeløft, men hvordan er reglerne mht til at lave cardio og styketræne på samme dage osv?
Det kan du sagtens. Personligt ville jeg holde det nogle timers tid adskilt.LAS93 skrev:Prøv at smid et billede op.
lol hvorfor? Så du har flere halvnøgne mænd at glo på?

Papadoc skrev:HIIT er svaret. High intensity interval training. Et eksempel kunne være 10 min opvarmning i form af let løb, 10 sprints af 100 meter, derefter 5 mins cool down... Dette er bare et eksempel, der er utallige måder at gøre det på. Held og lykke

Mrdsmr skrev:Pind skrev:Mrdsmr skrev:Den er nok nærmere 11 nu! Men du har ret det er ikke ret meget. Men jeg er simpelthen så bange for at miste noget af min masse hvis jeg kører et større kalorieunderskud end jeg gør iforvejen.
300kcal i underskud er fint. Det er selv deromkring jeg ligger når jeg skal smide fedt.Mrdsmr skrev:Lige et andet spørgsmål: Jeg skal jo stadig blive ved med at træne styrkeløft, men hvordan er reglerne mht til at lave cardio og styketræne på samme dage osv?
Det kan du sagtens. Personligt ville jeg holde det nogle timers tid adskilt.LAS93 skrev:Prøv at smid et billede op.
lol hvorfor? Så du har flere halvnøgne mænd at glo på?
Super svar, tak for det!
Du skulle ikke ligge inde med et cardio program du har erfaring med?

Mrdsmr skrev:Min fedt procent ligger på 9,7% hvis ikke højere!

Jenslyn87 skrev:Mrdsmr skrev:Min fedt procent ligger på 9,7% hvis ikke højere!
OMG - kan du overhovedet komme ud af sengen??

Mrdsmr skrev:Jenslyn87 skrev:Mrdsmr skrev:Min fedt procent ligger på 9,7% hvis ikke højere!
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forstå den?

SebSkovlund skrev:Mrdsmr skrev:Jenslyn87 skrev:Mrdsmr skrev:Min fedt procent ligger på 9,7% hvis ikke højere!
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forstå den?
Jeg tror, at han mener, at du lader til at have et stort problem med en fedtprocent, som faktisk er ganske lav i forvejen ;)

Mrdsmr skrev:Den er nok nærmere 11 nu! Men du har ret det er ikke ret meget. Men jeg er simpelthen så bange for at miste noget af min masse hvis jeg kører et større kalorieunderskud end jeg gør iforvejen.
Lige et andet spørgsmål: Jeg skal jo stadig blive ved med at træne styrkeløft, men hvordan er reglerne mht til at lave cardio og styketræne på samme dage osv?

Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00
Dette er umiddelbart et større problem end at have hele 10 procent fedt på kroppen
oh jelly yes I am...

Mrdsmr skrev:Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
Dette er umiddelbart et større problem end at have hele 10 procent fedt på kroppen
oh jelly yes I am...
Vil du være så venlig at skære det ud i skiver, og forklare hvad det er du mener helt præcis?

Mrdsmr skrev:Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
oh jelly yes I am...
Vil du være så venlig at skære det ud i skiver, og forklare hvad det er du mener helt præcis?

xhanZii skrev:Mrdsmr skrev:Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
oh jelly yes I am...
at du bænker mere end du squatter og kun dødløfter 5 kg mere end du bænker ;)

Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
oh jelly yes I am...

MaNyRa skrev:Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
oh jelly yes I am...
Ja det ser godt nok lidt unormalt ud..

Mrdsmr skrev:MaNyRa skrev:Lithium skrev:- Bænkpres: 145.00
oh jelly yes I am...
Ja det ser godt nok lidt unormalt ud..
Jeg har bedømt løftene ud for hvad jeg tager af max 1/2rm. At jeg er stærk it mit bryst, kan jeg da ikke se det underlige i? Prøv lige at komme med et reelt grundlag?

LAS93 skrev:Tror i alle misforstår Lithium. Tvivler på det er styrkeforholdet mellem Squat/dødløft og bænk han henviser til, men nærmere det generelle styrkeforhold. At bekymre sig om ens fedtprocent er 10 eller om den er 8, er stort set ligegyldigt, begge er en fortrinelig fedtprocent. Tror at Lithium mener at TS burde fokusere på noget mere allround styrke og masse, og få skaffet et stærkere fundament før han begynder at tænke på at banke fedtprocenten i bunden.

Mrdsmr skrev:LAS93 skrev:Tror i alle misforstår Lithium. Tvivler på det er styrkeforholdet mellem Squat/dødløft og bænk han henviser til, men nærmere det generelle styrkeforhold. At bekymre sig om ens fedtprocent er 10 eller om den er 8, er stort set ligegyldigt, begge er en fortrinelig fedtprocent. Tror at Lithium mener at TS burde fokusere på noget mere allround styrke og masse, og få skaffet et stærkere fundament før han begynder at tænke på at banke fedtprocenten i bunden.
Jeg mangler et stærkere fundament! Men jeg har ingen anelse i hvordan man træner hen i mod det?

LasJ skrev:Mrdsmr skrev:LAS93 skrev:Tror i alle misforstår Lithium. Tvivler på det er styrkeforholdet mellem Squat/dødløft og bænk han henviser til, men nærmere det generelle styrkeforhold. At bekymre sig om ens fedtprocent er 10 eller om den er 8, er stort set ligegyldigt, begge er en fortrinelig fedtprocent. Tror at Lithium mener at TS burde fokusere på noget mere allround styrke og masse, og få skaffet et stærkere fundament før han begynder at tænke på at banke fedtprocenten i bunden.
Jeg mangler et stærkere fundament! Men jeg har ingen anelse i hvordan man træner hen i mod det?
Begynd at bulke og fokuser på basisøvelserne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster