Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JensAnd skrev:Hvad er grunden til at jeg skal have 8 gram af bodylabs nye BCAA med hyldeblomst kontra 3 gram af den jeg havde fra bodylab før havde en med lemon smag
er den nye virkelig ikke særlig koncentreret ?
for så bliver det da godt nok dyrt i længden hvis man skal tage så meget kontra den anden.
findes der et gyldigt svar på dette? (:
Mvh Jens.

Liverpool skrev:JensAnd skrev:Hvad er grunden til at jeg skal have 8 gram af bodylabs nye BCAA med hyldeblomst kontra 3 gram af den jeg havde fra bodylab før havde en med lemon smag
er den nye virkelig ikke særlig koncentreret ?
for så bliver det da godt nok dyrt i længden hvis man skal tage så meget kontra den anden.
findes der et gyldigt svar på dette? (:
Mvh Jens.
Har du tjekket indholdet Per 100 gram. Sat dem op mod hinanden?

Rasmus Thorup skrev:Garik skrev:Bjørnson skrev:Pointen er at det er samme forhold og få man så den rigtige mængde vil stadig kunne få nok leucin (som ved BL også) men også glutamin.
Dermed ikke sagt hvad der rigtig/forkert.
Ja, det kan du - ved at indtage den dobbelte mængde pulver
Lige præcis. Bodylabs BCAA er rent faktisk RENT BCAA (på nær smagsstofferne naturligvis). Vi fylder hverken glutamin, inulin eller andet i. Rent BCAA er dyrt og smager utroligt dårligt, så jo mere man kan fortynde det jo billigere er det at producere og jo bedre smager det.
Der er ikke noget 'galt' med Bodymans BCAA, men at sammenligne det med Bodylabs BCAA er at sammenligne æbler og bananer.
http://www.bodylab.dk/aminosyrer/hvad-e ... -559p.html

JensAnd skrev:det giver stadigvæk ingen mening med at den en er mere ren end den anden..
det vil stadigvæk sige at hvis man køber den neutrale så skal du have 3 gange så lidt som hvis du tager den med hyldeblomst ?

Lucas1994 skrev:JensAnd skrev:det giver stadigvæk ingen mening med at den en er mere ren end den anden..
det vil stadigvæk sige at hvis man køber den neutrale så skal du have 3 gange så lidt som hvis du tager den med hyldeblomst ?
Hvorfor køber folk den BCAA fra Bodyman hvor du skal have 16 gram eller lignende for at få tilstrækkeligt med amino?
Det er smagen dude, nogle køber kun ud fra den præference og Bodylab forsøger her at nå ud til en bredere gruppe.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster