Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1283
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1280

Følg bodybuilding.dk på

NY LOG

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?


Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og ryg :) og synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i.. :) skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



xena skrev:
Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?


Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og ryg :) og synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i.. :) skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..


Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang :)
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?


Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og ryg :) og synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i.. :) skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..


Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang :)
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der :)


Ja jeg glæder mig også til at hører hvad de har at sige.. ja så kan vi lige sige hej der :)
Jeg er først lige gået igang med cardio, 10 min inden styrketræning, og 15-20 min efter.. kosten skal jeg til at have styr på fra nu af, har fået ny kæreste for lidt over en månede siden, så det er gået lidt for meget op i hygge.. men han er heldigvis trænings freak.. så vi skal begge til at igang med noget ordentligt kost, og kan holde hinanden i ørene :).. Regner med at starte ud med en kostplan på ca 1900 kcal.. det fungerede rigtig godt sidst, så det kan jeg lige så godt gøre igen :) Er du gået igang med diæt?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



xena skrev:
Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?


Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og ryg :) og synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i.. :) skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..


Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang :)
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der :)


Ja jeg glæder mig også til at hører hvad de har at sige.. ja så kan vi lige sige hej der :)
Jeg er først lige gået igang med cardio, 10 min inden styrketræning, og 15-20 min efter.. kosten skal jeg til at have styr på fra nu af, har fået ny kæreste for lidt over en månede siden, så det er gået lidt for meget op i hygge.. men han er heldigvis trænings freak.. så vi skal begge til at igang med noget ordentligt kost, og kan holde hinanden i ørene :).. Regner med at starte ud med en kostplan på ca 1900 kcal.. det fungerede rigtig godt sidst, så det kan jeg lige så godt gøre igen :) Er du gået igang med diæt?


Uha, det med hyggen kender kun alt for godt vejede 89 kg sidste november, og nu ligger jeg og svinger omkring 68-70 kg så jeg er meget tilfreds. Har været på diæt, eller dvs fulgt en sund livsstil de seneste 13 måneder så det er blevet hverdag. Har en spisedag om ugen.
Men ellers har jeg min vejleder der styrer både træning og kost, så jeg adlyder og prøver at lære så meget i processen som muligt :)
Det er klart en fordel at have en kæreste der også går op i kost og træning, noget jeg sætter stor pris på :D
Har du spisedage eller spisemåltider?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?


Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og ryg :) og synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i.. :) skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..


Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang :)
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der :)


Ja jeg glæder mig også til at hører hvad de har at sige.. ja så kan vi lige sige hej der :)
Jeg er først lige gået igang med cardio, 10 min inden styrketræning, og 15-20 min efter.. kosten skal jeg til at have styr på fra nu af, har fået ny kæreste for lidt over en månede siden, så det er gået lidt for meget op i hygge.. men han er heldigvis trænings freak.. så vi skal begge til at igang med noget ordentligt kost, og kan holde hinanden i ørene :).. Regner med at starte ud med en kostplan på ca 1900 kcal.. det fungerede rigtig godt sidst, så det kan jeg lige så godt gøre igen :) Er du gået igang med diæt?


Uha, det med hyggen kender kun alt for godt vejede 89 kg sidste november, og nu ligger jeg og svinger omkring 68-70 kg så jeg er meget tilfreds. Har været på diæt, eller dvs fulgt en sund livsstil de seneste 13 måneder så det er blevet hverdag. Har en spisedag om ugen.
Men ellers har jeg min vejleder der styrer både træning og kost, så jeg adlyder og prøver at lære så meget i processen som muligt :)
Det er klart en fordel at have en kæreste der også går op i kost og træning, noget jeg sætter stor pris på :D
Har du spisedage eller spisemåltider?


første gang jeg rigtig gik på diæt.. ( unden at skulle stille op) have jeg en spisedag om ugen..
Nu her hvor jeg skulle stille op havde jeg en spiseaften om ugen.. og var nogle perioder hvor jeg ingen havde.. feks.. de sidse 3 uger op til konkurrencen havde jeg ingen spisedag eller aften.. det var virkelig hårdt for mig.. men gjorde jo som jeg fik besked på.. Det betyder meget for mig pga at jeg tidligere har haft så mange problemer med maden, at jeg må have en spisedag el. aften.. for ellers tror jeg ikke at jeg personligt kunne klarer det psykisk at være på diæt.. men det er så også meget forskelligt, hvad folks holdning er til det med spisedag eller ej.. :) Jeg ligger også lige omkring samme vægt som dig lige nu, og er lidt lavere end dig :)
Hvem har du til vejleder?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html


ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



xena skrev:
Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html


ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?


Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig :)
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html


ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?


Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig :)
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?


Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige.. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



xena skrev:
Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html


ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?


Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig :)
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?


Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige.. :D


Jeg synes Helles priser hænger sammen med det man får, så nej synes ikke hun er dyr.
Har aldrig haft en mandlig vejleder, men jeg ved at Linealba herinde fra har en mandlig vejleder som hun er meget glad for. Spændt på at høre hvem du vælger :)
Norah kan vel også fungere som online coach?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html


ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?


Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig :)
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?


Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige.. :D


Jeg synes Helles priser hænger sammen med det man får, så nej synes ikke hun er dyr.
Har aldrig haft en mandlig vejleder, men jeg ved at Linealba herinde fra har en mandlig vejleder som hun er meget glad for. Spændt på at høre hvem du vælger :)
Norah kan vel også fungere som online coach?


Ja det kunne hun nok godt, men Norah arbejder simpelthen så meget. Den uge hvor jeg skulle stille op var hun på arbejde over 70 timer.. så der gik lang tid før hun kunne svarer på sms'er og det er ikke så sjovt når man står alene til sit første stævne.. så næste træner jeg skal have, skal have mulighed for at være med derover til Dm og kunne vejlede mig.. der er rigtig svært og psykisk hårdt at være derovre alene..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



xena skrev:
Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:
xena skrev:
Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html


ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?


Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig :)
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?


Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige.. :D


Jeg synes Helles priser hænger sammen med det man får, så nej synes ikke hun er dyr.
Har aldrig haft en mandlig vejleder, men jeg ved at Linealba herinde fra har en mandlig vejleder som hun er meget glad for. Spændt på at høre hvem du vælger :)
Norah kan vel også fungere som online coach?


Ja det kunne hun nok godt, men Norah arbejder simpelthen så meget. Den uge hvor jeg skulle stille op var hun på arbejde over 70 timer.. så der gik lang tid før hun kunne svarer på sms'er og det er ikke så sjovt når man står alene til sit første stævne.. så næste træner jeg skal have, skal have mulighed for at være med derover til Dm og kunne vejlede mig.. der er rigtig svært og psykisk hårdt at være derovre alene..


Ja ok, det kan jeg godt se ikke er så fedt. Håber du finder én du bliver glad for i hvert fald. Alpha omega at man har tillid til sin vejleder.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Denne her uge har været ret god hvad ang træning.. i går var jeg oppe på min tidligere PR, som er 120 kg i dødløft X 2.. kunne nu godt mærkes at jeg kun har trænet intens i lidt over en månede.. dog synes jeg styrken er blevet godt bibeholdt.. (på trods af næsten 3 måneder uden træning)
Min bryst træning var også fin i dag, men b.la. bænkpress på: 12*40 kg, 12* 50 kg og 2 X 10* 60 kg.. Er godt at have en kæreste som kan presse og støtte en :)

Dog kom der også et nederlag i løbet af ugen.. Nu har squat altid været min farvorit ben øvelse, med PR på 110 kg.. men fatter simpelthen ikke hvad der er sket.. jeg er begyndt at læne mig alt alt for langt fremover når jeg kører den, så jeg løfter altså størstedelen af vægten med min ryg.. og jeg prøvede og prøvede og prøvede og jeg kunne bare ikke rette mig og op kører den ordentligt.. er som om min ryg bare låser sig fast.. så nu truer kæresten med at jeg må til at smide nogle kg af stangen, og kører squat i smith stativ.. #-o noget jeg altid har været imod.. men han mener det er den eneste måde jeg kan komme på rette spor igen.. :verysad:

Det er så småt tid til at komme igang med diæt igen.. For jeg har godt og vel 15 kg fedt, der skal smides inden DM 2010.. så ser frem til en masse dejlige PW timer på landvejen :D så den gode form kan komme tilbage.. endnu bedre end sidste år :P
Sidst rettet af xena 10. jan 2010, 22:43, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Shit manner!!

Du er vildt stærk.... Det gad jeg godt at jeg var..... jeg må bare knokle derud af...
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Træbenet skrev:Shit manner!!

Du er vildt stærk.... Det gad jeg godt at jeg var..... jeg må bare knokle derud af...


Mange takker :D ja der er ikke andet for en træne, træne og træne.. så vi kan blive store og stærke.. :wink: Jeg har altid haft en rigtig god styrke.. ved ikke om det er alt det hestesport, svømmening, fodbold, volley.. osv, er vist snart ikke noget jeg ikke har gået til.. og mit nyeste er så ishockey.. har været med til 3 træninger nu.. og fuck det er hårdt.. og sveden hagler af en.. så det skal nok blive god combi med min styrketræning.. :wink:
Rigtig god træning
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Xena!

Godt dødløftet! :thumpup:
Mht. squat - nu har du selvfølgelig din kæreste til hjælp, men umiddelbart ville jeg sige at du nok kan have mere at hente i front squats, OH squats eller zercher squats, mtp dit nuværende "problem".
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Linealba skrev:Hej Xena!

Godt dødløftet! :thumpup:
Mht. squat - nu har du selvfølgelig din kæreste til hjælp, men umiddelbart ville jeg sige at du nok kan have mere at hente i front squats, OH squats eller zercher squats, mtp dit nuværende "problem".


Mange tak :)
Ja jeg ved det godt, front squat, kører fint.. det er så snart at jeg får den skide stang om bag på ryggen at det går helt galt.. det er bare træls, når det ikke har været et problem tidligere.. og det er kommet nu.. men jeg skal nok få styr på det.. er skide stædig :D he he
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I øvrigt sejt at du dyrker is-hockey! Det er sgu mega hårdt, tror ikke at folk som ikke prøvet det er klare over hvor vild træning det er :afraid: Jeg holdt kun til to træninger, så blev det fodbold i stedet for :roll:
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej Xena,

Ingen opdateringer?!? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:Hej Xena,

Ingen opdateringer?!? :)


Nej det er også alt alt for dårligt :D synes bare ik jeg har haft tiden :)
Men træningen går fantastisk, får trænet en hel del med min kæreste og det gør bare lige at jeg presser mig selv det ekstra :)

Den anden dag var jeg nede og træne ben, er jo begyndt at træne squat i smith stativ ](*,) indtil jeg lige har fået styr på teknikken igen.. og slog min PR med 115 kg i squat 1 gang, var tæt på jeg fik 2 men da jeg trænede alene den dag havde jeg desværre ikke nogen til at hjælpe lidt til.. :) Kan virkelig mærke at min styrke i benene er kommet godt tilbage, og har virkelig svært ved at have mine lår i arbejdsbukserne flere dage efter bentræning fordi der er på meget pump på dem.. er så fedt.. :)
Dødløften var jeg også oppe og tage min gamle PR den anden dag.. nemlig 120 kg x 2.. fantastisk..

Jeg er så småt startet diet i mandags, vil gerne være i god tid i år, så jeg ikke skal stresse for at få smidt de sidste kg ligesom jeg gjorde sidste år.. så vil jeg hellere kunne holde nogle pauser med diet hvis det skulle gå for hurtigt med at smide flæsken.. :) mit mål er at smide 15 kg flæsk.. så vægten ligger på omk 55 kg inden dræning..

Og så er det jo på søndag at der er info i temple gym ang DM 2010. glæder mig helt vildt til at komme over og hører hvad de har at fortælle :) bliver også hyggeligt at hilse på dig personligt Misslaw :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Xena

Ínponerende spuat =D>

Jeg går ud fra du skal stille op....kender jeg dig? hehe ja undskyld jeg spørger men alle de kalde navne :)

Da vi som skrevet bliver rigtig mange der kommer til mødet vil Temple Gym gerne vise sig fra deres gode side og give ALLE der kommer gratis træning fra 13.00 - 16.00

Gå ikke glip af dette super fede center med meget motivation.....og nok især denne dag

Det bliver super godt at se hvad der sker til dette møde.

Glæder mig at hilse på dig
Så går vejen til DM 2011:-)

Hjemmeside:
http://www.tinamilton.dk

sponsore: Glamourama.dk
link slettet.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 808
Tilmeldt: 22. jan 2007, 08:35
Geografisk sted: valby
 
Træner her: WT Center
Fitness World Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Ingen kostplan



xena skrev:
Misslaw skrev:Hej Xena,

Ingen opdateringer?!? :)


Nej det er også alt alt for dårligt :D synes bare ik jeg har haft tiden :)
Men træningen går fantastisk, får trænet en hel del med min kæreste og det gør bare lige at jeg presser mig selv det ekstra :)

Den anden dag var jeg nede og træne ben, er jo begyndt at træne squat i smith stativ ](*,) indtil jeg lige har fået styr på teknikken igen.. og slog min PR med 115 kg i squat 1 gang, var tæt på jeg fik 2 men da jeg trænede alene den dag havde jeg desværre ikke nogen til at hjælpe lidt til.. :) Kan virkelig mærke at min styrke i benene er kommet godt tilbage, og har virkelig svært ved at have mine lår i arbejdsbukserne flere dage efter bentræning fordi der er på meget pump på dem.. er så fedt.. :)
Dødløften var jeg også oppe og tage min gamle PR den anden dag.. nemlig 120 kg x 2.. fantastisk..

Jeg er så småt startet diet i mandags, vil gerne være i god tid i år, så jeg ikke skal stresse for at få smidt de sidste kg ligesom jeg gjorde sidste år.. så vil jeg hellere kunne holde nogle pauser med diet hvis det skulle gå for hurtigt med at smide flæsken.. :) mit mål er at smide 15 kg flæsk.. så vægten ligger på omk 55 kg inden dræning..

Og så er det jo på søndag at der er info i temple gym ang DM 2010. glæder mig helt vildt til at komme over og hører hvad de har at fortælle :) bliver også hyggeligt at hilse på dig personligt Misslaw :)


Det lyder godt! Det lyder somom motivationen er helt i top :dance:
Fandt du en vejleder? Fornuftigt at være i god tid, det håber jeg også jeg er, men svært at vide når jeg ikke har prøvet en konkurrencediæt før, men er helt tryg ved at Helle styrer det :)
Fedt at styrken er på vej tilbage, det er gået stærkt :) Kunne være fedt med videoer fra din træning, prøver selv at lægge lidt op i loggen i ny og næ, også selvom det på det seneste kun har været videoer af bold-tricks :wink:
Glæder mig også til at hilse på dig søndag :)
/Line
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



miss tmp skrev:Hej Xena

Ínponerende spuat =D>

Jeg går ud fra du skal stille op....kender jeg dig? hehe ja undskyld jeg spørger men alle de kalde navne :)

Da vi som skrevet bliver rigtig mange der kommer til mødet vil Temple Gym gerne vise sig fra deres gode side og give ALLE der kommer gratis træning fra 13.00 - 16.00

Gå ikke glip af dette super fede center med meget motivation.....og nok især denne dag

Det bliver super godt at se hvad der sker til dette møde.

Glæder mig at hilse på dig


Nej du kender mig nok ikke :) Jeg stillede op i Body fitness -163 sidste år for første gang, fik en 10 plads ud af de 12 atleter det stillede op, mit rigtige navn er Lena :) Glæder mig meget til mødet på søndag og vil helt sikkert hører kæresten om han ikke vil være med til at tage fra fyn noget tidligere så vi kan nå at træne over i temple gym inden mødet :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Lena,

Hyggeligt lige at få hilst på dig :)

Kh Line
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2127
Tilmeldt: 5. feb 2008, 22:15
Geografisk sted: Valby
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Misslaw skrev:Hej Lena,

Hyggeligt lige at få hilst på dig :)

Kh Line


Hej Line :)
I lige måde, det var godt lige at få sat ansigt på.. :)
Synes virkelig at det var godt at mødet blev til noget, jeg vil helt sikker gøre brug af dommerne i år, til at blive set lidt an, inden DM. og det tror jeg ikke at jeg havde gjord hvis jeg ikke havde med til mødet :)

Glæder mig meget til at følge dig op til DM :D du skal glæde dig til når du begynder at cutte rigtig ned.. det er så fed fornemmelse at se hvordan kroppen forandre sig fra uge til uge.. :dance:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JUBII... så kom min pakke med posten.. så jeg kan komme igang med mine ynglings Bsn produkter:
No explode til før træning. syntha 6 protein med chocolade, og cellmass (kreatin) til efter træning.. :D Så er det bare med at komme igang.. og så regner jeg med nye PR.. kreatin dur bare på min krop.. :dance:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Xena

Du er jo brølstærk! Helst sikkert en log jeg skal følge :wink:
- Lonnie

Hvor der er vilje er der også en vej!

http://www.lonnieboepedersen.dk http://www.lonnieboepedersen.wordpress.com

Sponsoreret af Better Bodies og Udo's Choise
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 24. jul 2007, 08:12
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: FitnessDK Randers ApS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.90
- Dødløft: 107.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Kreativlbp skrev:Hej Xena

Du er jo brølstærk! Helst sikkert en log jeg skal følge :wink:


Tusind tak :)
Ja styrken har altid været der, tror de stærke ben er pga. at jeg har reddet i 11 år.. går jeg dog ikke mere.. ellers har jeg både danset, svømmet, spillet fodbold siden jeg var en bette pige.. og så har styrketræningen stille og roligt taget over :)
Jeg følger også spændt med i din log, har jo set dig vinde 2 gange til Dm, synes du er sindsyg sej :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 17. jan 2009, 08:40
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tillykke med Loggen og held o lykke med formen Strong girl =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 537
Tilmeldt: 25. nov 2007, 01:55
Geografisk sted: Copenhagen
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster