
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?

xena skrev:Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?
Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og rygog synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i..skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..

Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?
Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og rygog synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i..skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..
Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang![]()
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der

xena skrev:Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?
Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og rygog synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i..skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..
Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang![]()
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der
Ja jeg glæder mig også til at hører hvad de har at sige.. ja så kan vi lige sige hej der![]()
Jeg er først lige gået igang med cardio, 10 min inden styrketræning, og 15-20 min efter.. kosten skal jeg til at have styr på fra nu af, har fået ny kæreste for lidt over en månede siden, så det er gået lidt for meget op i hygge.. men han er heldigvis trænings freak.. så vi skal begge til at igang med noget ordentligt kost, og kan holde hinanden i ørene.. Regner med at starte ud med en kostplan på ca 1900 kcal.. det fungerede rigtig godt sidst, så det kan jeg lige så godt gøre igen
Er du gået igang med diæt?

Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Kender alt for godt til problemerne med vægten, så hatten af for at du nåede dit mål i 2009!
Håber jeg kan præstere det samme i 2010. Det bliver en meget stor sejr for mig bare at komme på scenen, så kan godt sætte mig ind i hvad du mener.
Hvordan har det været efter konkurrencen mht vægt og mad?? Har du haft en max vægt du måtte ramme bagefter eller har du spist som du ville?
Altså jeg havde store planer om at jeg max måtte tage 5 kg på efter Dm, så jeg stadig havde noget at bygge masse af, men samtidig ikke skulle hen og smide så mange kg igen i år.. men men den gik bare ikke.. skal lige siges at 2009 har været meget turbulent hvad ang. mit privatliv.. så da Dm var overstået og jeg var kommet ud af den klokke der har holdt mig væk fra at tænke på andet end træning og mad.. så kunne jeg overhovedet ikke styre noget som helst.. det tog 2 en halv månede inden jeg kom igang med at træne igen.. og maden kunne jeg overhovedet ikke styrer.. så jeg har taget alt på igen.. men det har tydeligt sat sig anderledes.. for jeg har stadig lidt markeringer på arme, skuldre og rygog synlige blodåre på underarmene..
Lyder spændende med dig og din træning op til dm 2010, vil jeg helt sikkert følge med i..skal ud så med til mødet her d. 17 jan. i temple gym? og hører hvordan de vil have at vi skal se ud..
Ok, tror der er rigtig mange der møder den udfordring når diæten er ovre. Men det er da godt at høre at fedtet har sat sig anderledes, man siger jo det er nemmere at smide når man har været nede i fedt% én gang![]()
Hvordna ser kosten ud nu så i forhold til indtag, og dyrker du cardio?
Ja jeg skal med til mødet den 17, har meldt mig som referant. ER meget spændt på hvad de har at sige! Men så må vi jo lige få hilst på hinanden der
Ja jeg glæder mig også til at hører hvad de har at sige.. ja så kan vi lige sige hej der![]()
Jeg er først lige gået igang med cardio, 10 min inden styrketræning, og 15-20 min efter.. kosten skal jeg til at have styr på fra nu af, har fået ny kæreste for lidt over en månede siden, så det er gået lidt for meget op i hygge.. men han er heldigvis trænings freak.. så vi skal begge til at igang med noget ordentligt kost, og kan holde hinanden i ørene.. Regner med at starte ud med en kostplan på ca 1900 kcal.. det fungerede rigtig godt sidst, så det kan jeg lige så godt gøre igen
Er du gået igang med diæt?
Uha, det med hyggen kender kun alt for godt vejede 89 kg sidste november, og nu ligger jeg og svinger omkring 68-70 kg så jeg er meget tilfreds. Har været på diæt, eller dvs fulgt en sund livsstil de seneste 13 måneder så det er blevet hverdag. Har en spisedag om ugen.
Men ellers har jeg min vejleder der styrer både træning og kost, så jeg adlyder og prøver at lære så meget i processen som muligt![]()
Det er klart en fordel at have en kæreste der også går op i kost og træning, noget jeg sætter stor pris på![]()
Har du spisedage eller spisemåltider?


Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html

xena skrev:Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html
ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?

Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html
ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?
Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig![]()
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?


xena skrev:Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html
ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?
Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig![]()
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?
Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige..

Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html
ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?
Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig![]()
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?
Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige..
Jeg synes Helles priser hænger sammen med det man får, så nej synes ikke hun er dyr.
Har aldrig haft en mandlig vejleder, men jeg ved at Linealba herinde fra har en mandlig vejleder som hun er meget glad for. Spændt på at høre hvem du vælger![]()
Norah kan vel også fungere som online coach?

xena skrev:Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:xena skrev:Misslaw skrev:Én dag fri fra diæten om ugen har også været en meget stor hjælp for mig psykisk, så det har helt sikkert gjort det hele meget lettere og overkommeligt for mig! Jeg har Helle Nielsen som vejleder, skiftede efter at have haft Kristina Dybdahl i et års tid. Helle kørte min kærestes (René = Equus herinde) konkurrenceforberedelse og synes hun gjorde et rigtig flot stykke arbejde og kunne godt lide hendes måde at arbejde på så jeg besluttede at skifte, og det har jeg så langt været rigtig glad for!
http://evolutionhotel.com/line_wilkens.html
ja det er det værste ved at bo på fyn.. de fleste gode pesonlige trænere bor på sjælland... jeg ved virkelig heller ikke hvem jeg skal have fat i, i år.. Bruger en del tid på at læse på nogle forskelliges hjemmesider.. Hvor tit mødes i så dig og Helle?
Helle fungerer som online coach, dvs. at jeg hver 14 dag sender hende billeder, vægt og mål og så retter hun program og kost efter det. Ser hende kun hvis vi træner sammen. Op til konkurrencen vil jeg dog komme til at se hende for at hun kan "mærke" på mig![]()
Det fungerer rigtig godt synes jeg! Med Kristina kom jeg hjem til hende én gang om måneden og blev vejet og målt.
Det vigtigste for mig er dog at min vejleder altid har tid til at svare på mine mails og sms'er så jeg føler jeg kan komme til hende når jeg har brug for det og sådan har jeg det med Helle.
Har du nogen i tankerne så langt?
Okay, er helle dyr at have som vejleder?
Jeg har overhovedet ingen ide endnu.. og kan heller ikke finde ud af om det er dumt at overveje en mandelig træner, mænd og kvinder er jo meget forskellige..
Jeg synes Helles priser hænger sammen med det man får, så nej synes ikke hun er dyr.
Har aldrig haft en mandlig vejleder, men jeg ved at Linealba herinde fra har en mandlig vejleder som hun er meget glad for. Spændt på at høre hvem du vælger![]()
Norah kan vel også fungere som online coach?
Ja det kunne hun nok godt, men Norah arbejder simpelthen så meget. Den uge hvor jeg skulle stille op var hun på arbejde over 70 timer.. så der gik lang tid før hun kunne svarer på sms'er og det er ikke så sjovt når man står alene til sit første stævne.. så næste træner jeg skal have, skal have mulighed for at være med derover til Dm og kunne vejlede mig.. der er rigtig svært og psykisk hårdt at være derovre alene..

noget jeg altid har været imod.. men han mener det er den eneste måde jeg kan komme på rette spor igen.. 
så den gode form kan komme tilbage.. endnu bedre end sidste år 

Træbenet skrev:Shit manner!!
Du er vildt stærk.... Det gad jeg godt at jeg var..... jeg må bare knokle derud af...
ja der er ikke andet for en træne, træne og træne.. så vi kan blive store og stærke.. 

Linealba skrev:Hej Xena!
Godt dødløftet!
Mht. squat - nu har du selvfølgelig din kæreste til hjælp, men umiddelbart ville jeg sige at du nok kan have mere at hente i front squats, OH squats eller zercher squats, mtp dit nuværende "problem".
he he
Jeg holdt kun til to træninger, så blev det fodbold i stedet for 

Misslaw skrev:Hej Xena,
Ingen opdateringer?!?
synes bare ik jeg har haft tiden
indtil jeg lige har fået styr på teknikken igen.. og slog min PR med 115 kg i squat 1 gang, var tæt på jeg fik 2 men da jeg trænede alene den dag havde jeg desværre ikke nogen til at hjælpe lidt til.. 

xena skrev:Misslaw skrev:Hej Xena,
Ingen opdateringer?!?
Nej det er også alt alt for dårligtsynes bare ik jeg har haft tiden
Men træningen går fantastisk, får trænet en hel del med min kæreste og det gør bare lige at jeg presser mig selv det ekstra
Den anden dag var jeg nede og træne ben, er jo begyndt at træne squat i smith stativindtil jeg lige har fået styr på teknikken igen.. og slog min PR med 115 kg i squat 1 gang, var tæt på jeg fik 2 men da jeg trænede alene den dag havde jeg desværre ikke nogen til at hjælpe lidt til..
Kan virkelig mærke at min styrke i benene er kommet godt tilbage, og har virkelig svært ved at have mine lår i arbejdsbukserne flere dage efter bentræning fordi der er på meget pump på dem.. er så fedt..
![]()
Dødløften var jeg også oppe og tage min gamle PR den anden dag.. nemlig 120 kg x 2.. fantastisk..
Jeg er så småt startet diet i mandags, vil gerne være i god tid i år, så jeg ikke skal stresse for at få smidt de sidste kg ligesom jeg gjorde sidste år.. så vil jeg hellere kunne holde nogle pauser med diet hvis det skulle gå for hurtigt med at smide flæsken..mit mål er at smide 15 kg flæsk.. så vægten ligger på omk 55 kg inden dræning..
Og så er det jo på søndag at der er info i temple gym ang DM 2010. glæder mig helt vildt til at komme over og hører hvad de har at fortællebliver også hyggeligt at hilse på dig personligt Misslaw

miss tmp skrev:Hej Xena
Ínponerende spuat![]()
Jeg går ud fra du skal stille op....kender jeg dig? hehe ja undskyld jeg spørger men alle de kalde navne![]()
Da vi som skrevet bliver rigtig mange der kommer til mødet vil Temple Gym gerne vise sig fra deres gode side og give ALLE der kommer gratis træning fra 13.00 - 16.00
Gå ikke glip af dette super fede center med meget motivation.....og nok især denne dag
Det bliver super godt at se hvad der sker til dette møde.
Glæder mig at hilse på dig



Misslaw skrev:Hej Lena,
Hyggeligt lige at få hilst på dig![]()
Kh Line
du skal glæde dig til når du begynder at cutte rigtig ned.. det er så fed fornemmelse at se hvordan kroppen forandre sig fra uge til uge.. 

Så er det bare med at komme igang.. og så regner jeg med nye PR.. kreatin dur bare på min krop.. 


Kreativlbp skrev:Hej Xena
Du er jo brølstærk! Helst sikkert en log jeg skal følge




Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster