Jeg har hørt rygter om I er igang med at lave en proteinbar med flere prots og mindre carbs, er det rigtigt?
og hvis ja, hvornår tror i den bliver færdig?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
og hvis ja, hvornår tror i den bliver færdig?
Solidyo skrev:Hej.
Jeg har hørt rygter om I er igang med at lave en proteinbar med flere prots og mindre carbs, er det rigtigt?og hvis ja, hvornår tror i den bliver færdig?

Maskinen skrev:kunne være rart med en proteinbar med mindre fedt og mere protein til når man cutter.

SienZ skrev:Solidyo skrev:Hej.
Jeg har hørt rygter om I er igang med at lave en proteinbar med flere prots og mindre carbs, er det rigtigt?og hvis ja, hvornår tror i den bliver færdig?
De er igang med en 45% protein bar
Ved ikke hvornår den kommer, jeg læste det bare i deres tråd omkring idéer osv. til hvad de skal lave

Rasmus Thorup skrev:SienZ skrev:Solidyo skrev:Hej.
De er igang med en 45% protein bar
Ved ikke hvornår den kommer, jeg læste det bare i deres tråd omkring idéer osv. til hvad de skal lave
Det kan jeg slet ikke huske at have skrevet endnu. Men ja, det er rigtigt. Der kommer 4 nye varianter totalt (til at starte med). To 'almindelige' barer med mørkt chokoladeovertræk og så to 70 g barer med ekstra højt indhold af protein - som skrevet 45 %. Den ene med jordbærsmag og den anden med mint/choko smag. Den med mint/choko smager lidt af After Eight. De kommer ca. uge 45-46.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster