Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nieb skrev:Læst på siden har du ikke !
Se newbie filen under begynder forum ..
B2b er et fint program ..
Men du kan blive lean at se på med alle peogrammer.. Så tænk ikke på at skifte hele tiden.
Sørg for at få et mål med din træning

Taekwondo body skrev:Kostplan har han ikke spurt efter, men forstående nok spørg han til erstatninger for æg mælk og fisk osv. Det sku da et rigtigt godt spørgsmål? Jeg kan ikke selv svare på det men det er der helt sikkert andre der kan:-) mælk er ikke så sværd at erstatte da det så hvid jeg ved ikke noget vigtigt men bare kcal. Fisk kan du jo erstatte med fiske piller hvis det er fordi du ikke kan lide fisk?
Også som du jo nok har læst spis groft og varieret:-)

Flammekat skrev: Og groft og varieret er jeg begyndt på. Men hvordan regner jeg mit kalorie indtag ud ? altså, hvad jeg max må spise dagligt for at ligge i et sundt underskud ?

Flammekat skrev:Taekwondo body skrev:Kostplan har han ikke spurt efter, men forstående nok spørg han til erstatninger for æg mælk og fisk osv. Det sku da et rigtigt godt spørgsmål? Jeg kan ikke selv svare på det men det er der helt sikkert andre der kan:-) mælk er ikke så sværd at erstatte da det så hvid jeg ved ikke noget vigtigt men bare kcal. Fisk kan du jo erstatte med fiske piller hvis det er fordi du ikke kan lide fisk?
Også som du jo nok har læst spis groft og varieret:-)
Se det en formulering jeg godt kunne bruge. Og ja det udelukkende kun pga. jeg ikke kan lide smagen af fisk.
Og groft og varieret er jeg begyndt på. Men hvordan regner jeg mit kalorie indtag ud ? altså, hvad jeg max må spise dagligt for at ligge i et sundt underskud ?

ThomasNielsen skrev:Jeg tror det er lettere at du nævner nogen specifikke ting som du ikke helt forstår. Kost er et stort emne, og det vil tage lang tid for folk at opremse det hele for dig(og er samtidig unødvendigt nu vi har Newbies Helpfile).
Derfor:
1. Find ud af om du vil tabe dig eller tage på.
2. Regn dit ligevægtsindtag ud og adder/subtraher så 300-500kcal alt efter mål.
3. Lav en realistisk kostplan som du vil kunne holde via kostplansfunktionen her på bb.dk. Start gerne med det du plejer at spise, med mindre det hovedsageligt er lort. Små ændringer er lettest at holde. Tommelfingerregler: Gerne ~1,5g prot. per kg kropsvægt per dag, +500g grønt om dagen samt 1g sundt fedt per kilo kropsvægt per dag. Herefter er der fri leg, more or less.

Flammekat skrev:Den udregner du linker til kræver fedt procent. Og jeg ejer ikke en fedt tang. :/

Flammekat skrev:Du kunne f.eks. bruge kalorieberegneren, som du burde havet fundet i hjælpefilen.
Eller http://iifym.com/iifym-calculator/.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster