Lidt om mig selv:
Jeg er en dreng på 16 år, som har været overvægtig hele mit liv stortset.
Sidste år tænkte jeg " Nu er det nok! jeg er træt af min krop, jeg føler mig ikke tilpas med den " . Jeg nossede mig sammen, og fik et medlemskab i fitnessworld, da jeg var oppe at veje 81 kilo i en højde af 170cm på det tidspunkt cirka.
Nu er der gået et halvt år cirka, og jeg er nede på 66 kilo, jeg har sat mig det mål at ramme omkring de 60 snart.
Jeg vil gerne ned på cirka 10% bodyfat så jeg kan begynde at træne min krop og blive buffet en lille smule op.
Faktisk er mit mål dette vedhæftede billede. Jeg ved godt det ikke er på et bodybuilder level overhovedet, men det er sådan jeg kunne tænke min krop
Min daglige kost består af denne kostplan mens jeg er på skrump:
Morgenmad
En skål havregrød
med en frugt ( æble, appelsin )
Middag
et stykke frugt igen.
Mellemmåltid 1
Rugbrød med fedtfattig kød pålæg, uden smør
Mellemmåltid 2
En gulerod
Aftensmad
Det mor laver, spiser bare ikke så meget af det.
Har i evt. nogle ting jeg kunne ændre i min kost, der vil give hurtigere vægttab?
Nu kommer vi til det med styrketræningen, det i alle har ventet på jeg skulle skrive om
Hvilke øvelser skal jeg lave, og hvilke vægte osv. for at opnå en krop som på billedet?
Det skal lige siges: Jeg træner 4-5 gange om ugen , løber for det meste i 45min.
Nu skal i have tak for at have læst min post igennem, håber i kunne overskue det
Farvel!
Jeg ved desværre ikke hvordan man laver billedet mindre