Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ioxer skrev:6kg på 1,5 måneder er lige i overkanten. Der er ingen grund til at blive fed.

Andreas18 skrev:Jok: Det er hermed taget til efterretning. Vil køre mave 3 gange om ugen fremover og rykker rundt på Pullups.
Ioxer: Syntes også selv det er gået stærkt, men er som sådan ikke blevet federe. Jeg ligger ca i +350kcal om dagen, dog ikke i weekenden, hvilket skulle være et fornuftigt niveau.
Kan du foreslå en anden god variant af Row? Grunden til at reverse curls blev valgt, var at den også trænede underarmen og håndled, hvilket var en fin ting at få med indover. Smidighed,så tænker jeg straks udstræknings øvelser, er det korrekt?
Ja, det er 5 dage og weekenden har jeg fri. Lægen bliver trænet med Back extensions.
Jeg siger mange tak for jeres inputs!

Ioxer skrev:Andreas18 skrev:Jok: Det er hermed taget til efterretning. Vil køre mave 3 gange om ugen fremover og rykker rundt på Pullups.
Ioxer: Syntes også selv det er gået stærkt, men er som sådan ikke blevet federe. Jeg ligger ca i +350kcal om dagen, dog ikke i weekenden, hvilket skulle være et fornuftigt niveau.
Kan du foreslå en anden god variant af Row? Grunden til at reverse curls blev valgt, var at den også trænede underarmen og håndled, hvilket var en fin ting at få med indover. Smidighed,så tænker jeg straks udstræknings øvelser, er det korrekt?
Ja, det er 5 dage og weekenden har jeg fri. Lægen bliver trænet med Back extensions.
Jeg siger mange tak for jeres inputs!
350kcal er fint nok. En del af det er nok væske, som Capa siger.
Der er mange varianter, du kan køre. Jeg ville køre t-bar rows eller wide-grip pulldowns
Dine underarme får helt fint tæsk i dødløft og dine træk øvelser (medmindre du hele tiden bruger straps).
Ja. Udstrækningsøvelser fx. Du kan fx starte dine ben-pas op med at køre "joe defrancos agile 8" (google det) og slutte den af med nogle statiske udstrækninger. Smidighed og mobilitet vil du blive glad for i længden.
Hvordan træner du din læg med back extensions? Umiddelbart ser jeg kun back extensions som en baglår & lænd øvelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster