Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1194
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1192

Følg bodybuilding.dk på

Nybegynder mangler kompetente svar.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej! Helt ny på fronten her, og nogle af spørgsmålene er sikkert også ren idioti, men eftersom at jeg har prøvet i lang tid nu og finde ud af hvad der er bedst for dit og dat, er det sku svært at finde en slags svar der hænger ved på 2 forskellige hjemmesider.

Jeg skal lede efter noget proteinpulver. Jeg er meget tynd, og ser gerne at jeg tager så meget på som muligt. Jeg prøver så vidt muligt at spise 6 gange om dagen, spise rigeligt osv, men føler selv jeg mangler et højere proteinindhold, da flere af de måltider jeg spiser skal tilrettelægges efter en kræsen kæreste, som insistere på at spise sammen hele tiden.

Rundt omkring høre man folk der siger, at det skal være weightgainer protein, nogle siger æggebaseret protein mens andre siger det er skide ligemeget. Mit spørgsmål er så, om der er nogen der er i samme bås eller har været ekstremt tynd, som har brugt et produkt der ligesom har sparket det hele igang og set gode resultater, om det så er danske eller udenlandske produkter.

Håber det er til at finde rundt i. :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er selv gået fra 75 kg til 98 kg over et par år. Er 195ish høj.
Sigt efter 1,5 - 2 g prot pr kg kropsvægt.

Til din alm. kost tilsætter du
1-2 liter sødmælk
og nødder som snacks.

Stop med at sidde og læs alt muligt, for dig ligegyldigt pladder og brug tiden på at få noget at spise.

Du kan spise 30 gange om dagen, men hvis du stadig ikke ligger over dit ligevægts indtag tager du ikke på.

Brug et par dage hvor du tracker hvad du indtager med f.eks. myfitnesspall og få et overblik over hvor lidt du faktisk spiser. Da jeg gjorde dette fandt jeg ud af at jeg lå ca. 1000 kcal under hvad jeg skulle for at tage på, og jeg SYNTES også jeg spiste meget.

Reputation point: 200

Minipurz skrev:Er selv gået fra 75 kg til 98 kg over et par år. Er 195ish høj.
Sigt efter 1,5 - 2 g prot pr kg kropsvægt.

Til din alm. kost tilsætter du
1-2 liter sødmælk
og nødder som snacks.

Stop med at sidde og læs alt muligt, for dig ligegyldigt pladder og brug tiden på at få noget at spise.

Du kan spise 30 gange om dagen, men hvis du stadig ikke ligger over dit ligevægts indtag tager du ikke på.

Brug et par dage hvor du tracker hvad du indtager med f.eks. myfitnesspall og få et overblik over hvor lidt du faktisk spiser. Da jeg gjorde dette fandt jeg ud af at jeg lå ca. 1000 kcal under hvad jeg skulle for at tage på, og jeg SYNTES også jeg spiste meget.

Tusind tak for svaret. er selv 192 og 75kg som det er nu. Jeg henter appen og tjekker efter, men har du et bud på hva slags proteinpulver jeg ska skaffe? Er det ligemeget? Alle tips modtages med kyshånd!

Du SKAL ikke bruge protein pulver.
Af en eller anden grund er der mange der tror at man ikke kan vokse uden protein pulver.

Hvis du får nok protein gennem din kost, er der ingen grund til at kaste mange penge efter pulver.

Det sagt, så smager bodylabs banan variant yderst delikat.

Minipurz skrev:Du SKAL ikke bruge protein pulver.
Af en eller anden grund er der mange der tror at man ikke kan vokse uden protein pulver.

Hvis du får nok protein gennem din kost, er der ingen grund til at kaste mange penge efter pulver.

Det sagt, så smager bodylabs banan variant yderst delikat.

Proteinpulver er rundt regnet bare mad. Det er billigt, det er nemt at have med at gøre. Man SKAL ikke bruge det, det er ikke NØDVENDIGT, men det er er praktisk, og en god hjælp til at lande de korrekte makros. Der er ingen grundt til at lade være.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

A Menace To Chicken skrev:Proteinpulver er rundt regnet bare mad. Det er billigt, det er nemt at have med at gøre. Man SKAL ikke bruge det, det er ikke NØDVENDIGT, men det er er praktisk, og en god hjælp til at lande de korrekte makros. Der er ingen grundt til at lade være.

Ja proteinpulver er rundt regnet mad, men er man efter 1 scoop proteinpulver mm. stadig 500 kcal under ligevægts indtag er det ligemeget hvilket mærke proteinpulver man supplere sin kost med.

evt. tjek

artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/grundlggende-ernring.html
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Minipurz skrev:
A Menace To Chicken skrev:Proteinpulver er rundt regnet bare mad. Det er billigt, det er nemt at have med at gøre. Man SKAL ikke bruge det, det er ikke NØDVENDIGT, men det er er praktisk, og en god hjælp til at lande de korrekte makros. Der er ingen grundt til at lade være.

Ja proteinpulver er rundt regnet mad, men er man efter 1 scoop proteinpulver mm. stadig 500 kcal under ligevægts indtag er det ligemeget hvilket mærke proteinpulver man supplere sin kost med.

Yeah, det er fløjtende ligegyldigt om man æder MUTANT SUPER ANABOLIC MATRIX ISOLATE FURY HEX IN THE ANDROGENIC TRENCHES eller bodylab eller (LINK SLETTET LOL FUCK VORES ENGELSKE KONKURRENTER) -bortset fra prisen.

Whey concentrate, kreatin monohydrate, multivitamin (+ ekstra D), fiskeolie, beta alanine, BCAA osv... alle ting der virker, og kan anbefales at bruge. Men nødvendige, nej. Tilskudsmarkedet er oversvømmet med hyledyrt lort.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Der findes ikke noget kosttilskud, som "sætter gang i tingene". Man får gang i sin vækst ved at være i kcal-overskud. Og fortæl kæresten, at hun ikke skal styre dit liv på den måde. Hvis du vil have bøf tre gange om dagen, så lav bøf tre gange om dagen. Tror du hun skærer dine fingre af?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Mange tak for svarene og diskussionerne. Som skrevet tidligere, holder jeg styr på maden, det bliver vejet, sat i skema og der er handlet ind med nødder, hytteost og skyr, så snacks er sat i spil. Samtidig er der snakket med damen. Tak for det alt sammen :)

Vær opmærksom på at den "anbefalede" mængde protein du ska have ligger et sted mellem 1,5 - 2 g/kg kropsvægt. Vejer man ikke specielt meget, er man relativ hurtigt dækket. Bare et heads up på at du nok ikke behøver 3 protein shakes om dagen, eller store bøffer til hvert måltid ;)

Reputation point: 40

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster