Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende

Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
synes det ser godt ud, viser man tydeligt kan have en fed front uden at være en massiv fyr på 100 kg

Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende

Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
synes det ser godt ud, viser man tydeligt kan have en fed front uden at være en massiv fyr på 100 kg
Det ser ikke ud til han har nået meget på 8 år, og så er det da for dumt at begynde at klappe ham på skulderen så.

Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Det ser ikke ud til han har nået meget på 8 år, og så er det da for dumt at begynde at klappe ham på skulderen så.

Rades skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Hvad snakker du om? Formen er da fed.
Formen skal passe til skjorterne ikk.. Og hvad er der så fedt ved at være 'enorm' ? typisk bruger man så meget tid, at man sjældent bliver uddannet statsautoriseret revisor eller chef økonom..

Rades skrev:synes det ser godt ud, viser man tydeligt kan have en fed front uden at være en massiv fyr på 100 kg

Matt skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Du kender hverken hans udgangspunkt eller hans mål med træningen

Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Formen skal passe til skjorterne ikk.. Og hvad er der så fedt ved at være 'enorm' ? typisk bruger man så meget tid, at man sjældent bliver uddannet statsautoriseret revisor eller chef økonom..
Siden hedder http://www.bodybuilding.dk, ikke http://www.velvaere-og-fitness.dk
Og jeg vil da håbe de fleste herinde rent faktisk gerne vil være store og ikke små.
Jeg vil tro de fleste begavede folk godt kan spise 8 gange om dagen, træne 1 gang om dagen og stadig få et godt job.
Han ligner ikke en der har trænet i 8 år, hvilket betyder hans fremgang ikke har været god, hvilket imo betyder at han ikke burde få et "wauuuw god fremgang" og skulderklap. Hvilket betyder at han ved, hans fremgang ikke har været god og han derfor burde begynde at ændre på det, så han kan få god fremgang. Konstruktiv kritik, eh

Rades skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Og jeg vil da håbe de fleste herinde rent faktisk gerne vil være store og ikke små.
Jeg vil tro de fleste begavede folk godt kan spise 8 gange om dagen, træne 1 gang om dagen og stadig få et godt job.
Han ligner ikke en der har trænet i 8 år, hvilket betyder hans fremgang ikke har været god, hvilket imo betyder at han ikke burde få et "wauuuw god fremgang" og skulderklap. Hvilket betyder at han ved, hans fremgang ikke har været god og han derfor burde begynde at ændre på det, så han kan få god fremgang. Konstruktiv kritik, eh
Og fordi den hedder bodybuilding.dk skal man gå efter at være større? - Troede netop det var det siden blev så kendt for, fleksibilitet og stemning. Og du bidrager da hverken med det ene eller det andet.
Tja nogle kan, i dit tilfælde vil jeg nok ikke satse for højt på lønlisten.
Jamen hvad hvis han mål ikke er at ligne Arnold? Så er det sku da bedøvende ligemeget med din kritik, hvis ferus vil have en fed form uden at veje 100 kg, og i mine øjne har han gjort det.. Og hvad det har taget af tid er ligemeget..
Ferus skrev:Rades skrev:synes det ser godt ud, viser man tydeligt kan have en fed front uden at være en massiv fyr på 100 kg
Mange tak. Stort tungt brød bliver jeg nok aldrig - Men gør mig heller ikke så meget. Jeg går mere op i at være shredded.
Tror mit volumenmål er noget alá ham her http://www.youtube.com/watch?v=CQg7vsSggi0 Og ikke en døjt større. Hvor langt mener i jeg har? :p

Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Og fordi den hedder bodybuilding.dk skal man gå efter at være større? - Troede netop det var det siden blev så kendt for, fleksibilitet og stemning. Og du bidrager da hverken med det ene eller det andet.
Tja nogle kan, i dit tilfælde vil jeg nok ikke satse for højt på lønlisten.
Jamen hvad hvis han mål ikke er at ligne Arnold? Så er det sku da bedøvende ligemeget med din kritik, hvis ferus vil have en fed form uden at veje 100 kg, og i mine øjne har han gjort det.. Og hvad det har taget af tid er ligemeget..
Hvis han allerede var helt tilfreds for sin krop, havde han nok ikke nogen grund til at poste billeder af den for at få bekræftelse eller kritik og hjælp. Så ja, jeg vil da tro han gerne vil være størrere (som han jo også skrev lidt længere nede han ville)
Nå, er vi nu igang med de personlige tilsvininger? Så er man da synket dybt. Men dem holder jeg mig fra, bare rolig.
(Før du lige nævner det, så er "det har ikke været en god fremgang" ikke en tilsvining)
Det er da ikke ligemeget hvad det har taget af tid. Det var da en naiv holdning. Og jeg forstår nu ikke, du hele tiden snakker om at ligne Arnold. Hvornår har jeg nogensinde nævnt noget om noget, der bare minder om Arnold?Ferus skrev:Rades skrev:synes det ser godt ud, viser man tydeligt kan have en fed front uden at være en massiv fyr på 100 kg
Mange tak. Stort tungt brød bliver jeg nok aldrig - Men gør mig heller ikke så meget. Jeg går mere op i at være shredded.
Tror mit volumenmål er noget alá ham her http://www.youtube.com/watch?v=CQg7vsSggi0 Og ikke en døjt større. Hvor langt mener i jeg har? :p
Alle kan da blive store, bare de spiser nok mad og træner tunge basisøvelser.
Jeg vil tro du har en del vej endnu. 10 kg mere muskelmasse, ihvertifald. Så du må hellere tage at spise en del mere mad. Du kan jo også lige poste dit træningsprogram og din nuværende kost, hvis du vil have noget kritik på det.

10 kg :O Regnede selv med 5kg mere. Man skal også regne med at 10kg muskelmasse på mig, vil syne af MEGET mere end 10 kg på en fyr som er kraftig af bygning.Jeg vil tro du har en del vej endnu. 10 kg mere muskelmasse, ihvertifald
Ja synes desværre også mine patter er små på det billede :S Håber at det bare er en dårlig kameravinkel, for i gamle daw var mine patter fineJeg synes det ser fedt nok ud, dog vil jeg sige at der mangler volumen på patterne i forhold til resten

Rosendal skrev:Misterhamster må indrømme at din opførsel overfor ferus er latterlig, at komme med sådanne indlæg hjælper jo ingen, tværtimod!
Der skal ikke meget til at se at hans form sidder lige i øjet, hvis der kigges på videoen fra youtube som er målet, kan det ses at det er meget tæt på! Ingen tvivl om at han ikke er kommet sovende til resultatet!
Ferus: Ang. dit mål, er det svært at sammenligne, personen på youtube, er virkelig godt sat sammen rent genetisk, ikke ofte der ses pænere abs.
Men vil dog sige at du er meget tæt på, hvis du ikke allerede er der? svært at vurdere ud fra et billed.. Men virkelig flot form!

Ferus skrev:Rosendal skrev:Misterhamster må indrømme at din opførsel overfor ferus er latterlig, at komme med sådanne indlæg hjælper jo ingen, tværtimod!
Der skal ikke meget til at se at hans form sidder lige i øjet, hvis der kigges på videoen fra youtube som er målet, kan det ses at det er meget tæt på! Ingen tvivl om at han ikke er kommet sovende til resultatet!
Ferus: Ang. dit mål, er det svært at sammenligne, personen på youtube, er virkelig godt sat sammen rent genetisk, ikke ofte der ses pænere abs.
Men vil dog sige at du er meget tæt på, hvis du ikke allerede er der? svært at vurdere ud fra et billed.. Men virkelig flot form!
Det der er dælme en kommentar der varmer :-) Var jo lige ved at gå i kuldkælderen af at blive rakket ned på :-P *BUKKER*

Jaa jeg kan ikke prale af at være i besiddelse af de vildeste ben. Det er ikke fordi jeg er diskopumper, men fordi jeg er kajakroer! (Èn af de få sportsgrene hvor diskopumpning er legalt). Har nok trænet ben kun i et halvt års tid - Og gør jeg udelukkende for min egen skyld, og ikke for sporten. I sporten er det jo bare ekstra vægt. Vil lige se om jeg kan fixe et billede af dem alligevelRosendal skrev:Hvordan ser det ud med benene?

)
TakPzyrex skrev:Jeg synes sgu det er en kanon form, virkelig "lækkert" hehe

Er smigretfakenickahl skrev:Lidt mere masse, og du ville få en fantastisk form! Det ser virkelig godt ud, når du ikke er et stort brød.
Det er sku også en flot fedt procent!
Nu kan jeg bare træne, og håbe jeg engang kan få en ligende form
Yup - Maven er 1. prioritet!Vest87 skrev:Det ser ud til at du har en rigtig fed form. Man kan tydeligt se du har haft fokus på maven i hvert fald (går jeg ud fra du har?)

Ja øvre bryst har jeg også selv haft i tankerne :S (Sådanne bekræftelser på mangler som er gode at høre). >Tyrenakken har jeg også haft i tankerne - Kan bare ikke finde ud af Shrugs. I et forsøg på at rette op på tyrenakken, er jeg begyndt at køre mange Upright Rows, hvor jeg hiver stangen meget højt op - Håber det er nok til at træne tyrenakkeS.K skrev:Kritikken er ikke nem at komme med, da jeg bedst kan give denne i standard poseringer hvor musklerne er spændte. Men overall ser det godt ud. På bileddet der kunne det tyde på der mangler lidt masse på ævre bryst, men vinklen er jo ikke nem at vurdere dét ud fra. Og så er det jo en personlig sag om man er til tyrenakke eller ej. Nogle vil sige den halter, andre inkl. jeg selv synes det matcher resten.

Misterhamper skrev:Matt skrev:Misterhamper skrev:Rades skrev:Misterhamper skrev:8 års træning? Det er ikke videre imponerende
god opbakning =D> =D>
klovn..
Du kender hverken hans udgangspunkt eller hans mål med træningen
I lige måde.
Jeg går jo ligesom ud fra han var en ganske normal fyr for 8 år siden, hvilket alle jer andre vel også går ud fra, og nu er han så en normal fyr med lidt muskelmasse.
Og jeg går da også ud fra hans mål med denne her tråd var at få at vide hvad vi synes og ikke synes, og ikke bare tonsvis af cyber-selvtillids-boostere. Dem vokser man jo ligesom ikke af.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster