TEST LINK: http://www.demo.streetman.dk/shop/streetman/frontpage.html
Der er stadig lige bugs som skal rettes. Forstår i opdelingen når i rammer siden?
mvh

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mogensen skrev:Hvis I er i gang med at lege med siden, så synes jeg I mangler en måde at sortere på inde under en kategori. Hvis jeg fx er inde og kigge på "t-shirts" ville det være rart at kunne sortere dem efter fx pris. Som man fx kan her: Link slettet.com.
Det gør det mere brugervenligt, og personligt magter jeg ikke at kigge alle sider igennem efter den rigtige t-shirt til den rigtige pris.

essensen skrev:Drop down-menuen til mærkerne fungerer fint - det er en god måde at sortere på når man har et så stort udvalg, men det generer øjet en lille smule at menuen har en transparent baggrund da man så kan skimte tekst og grafik i baggrunden. Det kan forvirre det visuelle overblik og jeg vil derfor foreslå en solid baggrund til drop-down menuerne for at undgå dette.
Hovedkategorierne øverst forekommer mig en snert anonyme - jeg tror måske det skyldes at farverne er blevet nedtonet en del - det kunne undgås ved at gøre den en tand kraftigere og eventuelt gøre skriften lidt kraftigere.
Teksten: "Dag til dag levering - Gratis returfragt - Fragt fra 35 DKK - Gratis fragt ved køb over 600 DKK - Prisgaranti på alle varer - Flexfit Cap u.b. ved køb over 1.000 DKK"
Synes jeg i burde placere et andet sted (fx i en af boksene under den dynamiske pic). Den er lang og det er mindre brugervenligt at skulle læse den på en dynamisk baggrund.
I kunne også smide en størrelsesguide ind ved de forskellige varer.
Der foregår generelt lidt for meget til min smag, men alt i alt kan jeg godt lide designet.

essensen skrev:Mogensen skrev:Hvis I er i gang med at lege med siden, så synes jeg I mangler en måde at sortere på inde under en kategori. Hvis jeg fx er inde og kigge på "t-shirts" ville det være rart at kunne sortere dem efter fx pris. Som man fx kan her: Link slettet.com.
Det gør det mere brugervenligt, og personligt magter jeg ikke at kigge alle sider igennem efter den rigtige t-shirt til den rigtige pris.
De har en søgefunktion hvor du kan sortere efter pris øverst oppe - den hopper ned når du bevæger musen hen over. Her kan du så skrive t-shirt og angive prisinterval. Men jeg er enig i at den er for anonym og ikke brugervenlig nok - de fleste brugere vil ikke kunne regne ud der gemmer sig noget ekstra deroppe.

essensen skrev:Mogensen skrev:Hvis I er i gang med at lege med siden, så synes jeg I mangler en måde at sortere på inde under en kategori. Hvis jeg fx er inde og kigge på "t-shirts" ville det være rart at kunne sortere dem efter fx pris. Som man fx kan her: Link slettet.com.
De har en søgefunktion hvor du kan sortere efter pris øverst oppe - den hopper ned når du bevæger musen hen over. Her kan du så skrive t-shirt og angive prisinterval. Men jeg er enig i at den er for anonym og ikke brugervenlig nok - de fleste brugere vil ikke kunne regne ud der gemmer sig noget ekstra deroppe.

essensen skrev:Drop down-menuen til mærkerne fungerer fint - det er en god måde at sortere på når man har et så stort udvalg, men det generer øjet en lille smule at menuen har en transparent baggrund da man så kan skimte tekst og grafik i baggrunden. Det kan forvirre det visuelle overblik og jeg vil derfor foreslå en solid baggrund til drop-down menuerne for at undgå dette.

Team streetman.dk skrev:Vi kan PT ikke lave soteringer )-:

Team streetman.dk skrev:Vi kan PT ikke lave soteringer )-:

Team streetman.dk skrev:Team streetman.dk skrev:Vi kan PT ikke lave soteringer )-:
Rettelse vi har svært ved at lave soteringningerne da vi kører med et standart shop system.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster