Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1479
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1478

Følg bodybuilding.dk på

Nyt design på streetman.dk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvad siger i til vores nye design på http://www.streetman.dk?

TEST LINK: http://www.demo.streetman.dk/shop/streetman/frontpage.html

Der er stadig lige bugs som skal rettes. Forstår i opdelingen når i rammer siden?

mvh :bodyman:

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

I like :) Synes at den er fint overskuelig, og designet er lækkert.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Drop down-menuen til mærkerne fungerer fint - det er en god måde at sortere på når man har et så stort udvalg, men det generer øjet en lille smule at menuen har en transparent baggrund da man så kan skimte tekst og grafik i baggrunden. Det kan forvirre det visuelle overblik og jeg vil derfor foreslå en solid baggrund til drop-down menuerne for at undgå dette.

Hovedkategorierne øverst forekommer mig en snert anonyme - jeg tror måske det skyldes at farverne er blevet nedtonet en del - det kunne undgås ved at gøre den en tand kraftigere og eventuelt gøre skriften lidt kraftigere.

Teksten: "Dag til dag levering - Gratis returfragt - Fragt fra 35 DKK - Gratis fragt ved køb over 600 DKK - Prisgaranti på alle varer - Flexfit Cap u.b. ved køb over 1.000 DKK"

Synes jeg i burde placere et andet sted (fx i en af boksene under den dynamiske pic). Den er lang og det er mindre brugervenligt at skulle læse den på en dynamisk baggrund.

I kunne også smide en størrelsesguide ind ved de forskellige varer.

Der foregår generelt lidt for meget til min smag, men alt i alt kan jeg godt lide designet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Hvis I er i gang med at lege med siden, så synes jeg I mangler en måde at sortere på inde under en kategori. Hvis jeg fx er inde og kigge på "t-shirts" ville det være rart at kunne sortere dem efter fx pris. Som man fx kan her: Link slettet.com.

Det gør det mere brugervenligt, og personligt magter jeg ikke at kigge alle sider igennem efter den rigtige t-shirt til den rigtige pris.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Mogensen skrev:Hvis I er i gang med at lege med siden, så synes jeg I mangler en måde at sortere på inde under en kategori. Hvis jeg fx er inde og kigge på "t-shirts" ville det være rart at kunne sortere dem efter fx pris. Som man fx kan her: Link slettet.com.

Det gør det mere brugervenligt, og personligt magter jeg ikke at kigge alle sider igennem efter den rigtige t-shirt til den rigtige pris.

De har en søgefunktion hvor du kan sortere efter pris øverst oppe - den hopper ned når du bevæger musen hen over. Her kan du så skrive t-shirt og angive prisinterval. Men jeg er enig i at den er for anonym og ikke brugervenlig nok - de fleste brugere vil ikke kunne regne ud der gemmer sig noget ekstra deroppe.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:Drop down-menuen til mærkerne fungerer fint - det er en god måde at sortere på når man har et så stort udvalg, men det generer øjet en lille smule at menuen har en transparent baggrund da man så kan skimte tekst og grafik i baggrunden. Det kan forvirre det visuelle overblik og jeg vil derfor foreslå en solid baggrund til drop-down menuerne for at undgå dette.

Hovedkategorierne øverst forekommer mig en snert anonyme - jeg tror måske det skyldes at farverne er blevet nedtonet en del - det kunne undgås ved at gøre den en tand kraftigere og eventuelt gøre skriften lidt kraftigere.

Teksten: "Dag til dag levering - Gratis returfragt - Fragt fra 35 DKK - Gratis fragt ved køb over 600 DKK - Prisgaranti på alle varer - Flexfit Cap u.b. ved køb over 1.000 DKK"

Synes jeg i burde placere et andet sted (fx i en af boksene under den dynamiske pic). Den er lang og det er mindre brugervenligt at skulle læse den på en dynamisk baggrund.

I kunne også smide en størrelsesguide ind ved de forskellige varer.

Der foregår generelt lidt for meget til min smag, men alt i alt kan jeg godt lide designet.

Vi har diskutret det med gennemsigtigheden og tror vi afventer om der er flere som syntes den er for gennemsigtig.

Vi har betingelserne på alle undersider også, men vi har bare læst at det er vigtigt at nye kunder på 2 sek kan se betingelserne for handelen. Størrelsesguide kommer. Selve aktiviteten der prøver vi på at neddrosle så meget som muligt da vi mener at det er forvirende for nye kunder at der sker alt for meget!

Men tak for kommentarende jeg vender lige gennemsigtigheden igen.
Sidst rettet af ThomasFisker 15. jun 2011, 12:39, rettet i alt 1 gang.

essensen skrev:
Mogensen skrev:Hvis I er i gang med at lege med siden, så synes jeg I mangler en måde at sortere på inde under en kategori. Hvis jeg fx er inde og kigge på "t-shirts" ville det være rart at kunne sortere dem efter fx pris. Som man fx kan her: Link slettet.com.

De har en søgefunktion hvor du kan sortere efter pris øverst oppe - den hopper ned når du bevæger musen hen over. Her kan du så skrive t-shirt og angive prisinterval. Men jeg er enig i at den er for anonym og ikke brugervenlig nok - de fleste brugere vil ikke kunne regne ud der gemmer sig noget ekstra deroppe.

Vi er enig omkring det med soteringerne men vores Webshop kan teknisk ikke håndtere soteringer udover dem vi har. Men det kommer sikkert snart (-:

essensen skrev:

Hold da op, det har de da også. Den gemmer sig sørme godt. Er blevet vant til at den ligger inde under de forskellige kategorier, så tænkte slet ikke på at kigge efter den andre steder. Hvis det var mig havde jeg nok smidt den det samme sted som de fleste andre kendte sider gør :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

essensen skrev:Drop down-menuen til mærkerne fungerer fint - det er en god måde at sortere på når man har et så stort udvalg, men det generer øjet en lille smule at menuen har en transparent baggrund da man så kan skimte tekst og grafik i baggrunden. Det kan forvirre det visuelle overblik og jeg vil derfor foreslå en solid baggrund til drop-down menuerne for at undgå dette.

Enig!

Desuden så synes jeg at der mangler en side menu når man kommer ind under en kategori, hvor det er muligt at sortere
"Success rests not only on ability, but upon commitment, loyalty, and pride"
Brugeravatar

Vi kan PT ikke lave soteringer )-:

Jeg synes generelt, at det er godt, men jeg er enig i de nævnte ankepunkter.
I bør lave alle drop-down-menuer solide(altså ikke gennemsigtige), og det samme gælder søgefunktion i toppen(som i øvrigt er dejlig simpel og velfungerende), der også er drop-down-lignende. Al den gennemsigtighed irriterer simpelthen øjnene for meget i længden.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Fair nok hvis alle er enig i gennemsigtigheden så ændre vi nok lidt på det!

Så er siden live og vi har rette dropdown listerne så de er mere mørke. (-: Håber i kan lide siden. :streetman.dk:

Team streetman.dk skrev:Vi kan PT ikke lave soteringer )-:

Som MR AWESOME WEB GURU CODER GUY spørg jeg: Hvorfor ?

Det er jo simple database udtræk jo ?
Brugeravatar

Geografisk sted: swoletown

Galleri: Vis galleri (1)

Rettelse vi har svært ved at lave soteringningerne da vi kører med et standart shop system.

Team streetman.dk skrev:

Rettelse vi har svært ved at lave soteringningerne da vi kører med et standart shop system.

Tillader DanDomain ikke direkte redigering af koden til deres shop ?
Brugeravatar

Geografisk sted: swoletown

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster