Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:Du kunne jo kører resten af dit cut færdigt på et 3-split program, med nye øvelser, også forsøge dig med noget sheiko eler bill starr bagefter..
Fin lille intro til sheiko hvis ikke du har læst den
http://bodybuilding.dk/artikler/traenin ... heiko.html

Casper.S skrev:Der er ingen grund til at ligge sig så fast til nogle bestemt øvelser. Det er noget der dræner på motivationen når man ved at man skal ned og lave det samme igen. Klargør en skabelon til hver træning, og vælg så øvelserne efter hvad har løst til.
Eks.
Bryst, skulder og Triceps.
Tung bryst(4-6 reps): Benchpress.
Hypertrophy bryst(8-12 reps): DB Incline Benchpress.
Tung skulder(4-6 reps): Push Press.
Hypertrophy skulder(8-12 reps): Lateral Raise.
Tung Triceps(4-6 reps): Dips.
Hypertrophy Triceps(8-12 reps): Franskpres.
Nogle øvelser egner sig bedre til den ene og det andet - det lærer man. Slut evt. af med et dropsæt i sidste sæt af hver hypertrophy øvelse, for da pumpz.
Det er bedre på denne måde. Der løftes til 1-2 reps fra failure i alle sæt.

Maskinen skrev:Præcis, og når jeg ikke for tiden øger i kg daler motivationen endnu mere.
Men der findes jo ingen alternativer til dødløft squat og bænk - jo en DB variant men altså..
ellers go ide med at lave en træningscyklus på måske 2 uger hvor hver træning indeholder forskellige elementer - skal jeg bestemt kigge på !

Maskinen skrev:Bør en sådan skabelon indeholde hypertrofi elementer ? jeg skal vel sørge for også at have en træk øvelse ved hver session ?

Casper.S skrev:Maskinen skrev:Bør en sådan skabelon indeholde hypertrofi elementer ? jeg skal vel sørge for også at have en træk øvelse ved hver session ?
Nu tog jeg bare udgangspunk i et 2-split delt som bryst, skulder, Triceps og ben og ryg. Jeg ved ikke hvordan dit split er.
Maskinen skrev:Dag 1:
Squat (her for tiden øver jeg teknik i front squat, så supplerer mig lunges) 6x5
Dødløft: 6x5
T-Bar: 5x5
Pulldowns: 4x8
Preacher curls: 3x8
Calf raises: 3x10
Dag 2:
Bænkpres 5x5
Military 5x5
Incline bænk 3x8
lateral raises: 3 x 8
fransk pres 3 x 10
Mave - halve dragonflags hvis man kan sige det sådan, de virker fint i hvert fald.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster