Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 957
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 954

Følg bodybuilding.dk på

Offdays.. og lidt praktisk

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa..

Jeg er saa heldig at befinde mig i Spanien (Madrid) resten af aaret og godt ind i sommeren naeste aar. Derfor er det jo en selvfoelge at starte til noget fodbold for at lave kontakter.. Dog vil jeg ogsaa gerne fortsaette min traening.

Pt koerer jeg et 3-split, som nok ikke alle herinde vil syntes om, men jeg personligt foeler jeg det virker..
1 Día - Skulder Ryg
2 Día - Ben . Biceps
3 Día - Bryst . Triceps
4 Día - Off
og saa forfra udover udover soendag hernede ogsaa er off day lige gyldigt hvad. Dvs jeg har enten 5 eller 6 traeningspas i loebet af ugen.

Nu taenker jeg bare; kan jeg paa en offday godt traene bold/spille kamp? og kan jeg godt spille/traene fodbold, samme dag som jeg pumper i hytten? Eks;
Pumperhytten; 17-18(:30 nogengange) og herefter bold fra 8:30ish (vi er ikke saa strikse med tiden hernede) til 10ish.
og paa en Offday simpelt bare spille kamp eller traene?

Derudover taenkte jeg om det ville vaere en god ide at inverstere i en weightgainer hernede (ganske billigt i dette land) som jeg tog efter traening de dage jeg skal spille/traene fodbold.. De andre dage er det ikke noedvendigt da jeg foerst traener senere og faar en solidt maaltid bagefter.. Men da man spiser kl 22 hernede er det lang tid fra kl 18:30 til 22 uden noget indtag.. Desuden goer det ogsaa saa jeg stadig vil ligge i overskud fodbold dagene...

Det sidste spoergsmaal. Da madens kalorie indhold hernede svinger meget(dog altid proteinrigt), skader det saa traeningen at man den ene dag maaske kun ligger i 100 kcal overskud og andre dage maaske 700.. Da jeg ikke gider taelle kalorier men bare nyde den anderledes gode mad og tiden hernede...

Hilsner fra de dejlige 27 grader.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jeg dyrker intens spring gymnastik 2 gange i ugen på mine off days. hvis du dyrker sport efter træningen er dine muskler godt trætte og du kan ikke yde maks til den sports træning. så helst off dage hvis du går meget op i din sport og din præstation, ellers er det jo ligegyldigt? :)

I bund og grund burde det vel skade når du ikke ligger i 500 kcal overskud den givne dag, får du vel heller ikke maksimalt ud af den dag?.. blot et gæt. går ikke selv så meget op i det pga. min sport og sådan så er jeg aldrig sikker på hvor meget jeg skal have, selv mit indtag svinger med 200-300 kcal hver dag uanset om jeg styrketræner eller dyrker sport.

til weightgainer så er det vel noget du selv skal bestemme.. hvis du ikke kan få nok mad ned så tag en weightgainer shake.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

[quote="MadzP92"]jeg dyrker intens spring [...] hvis du ikke kan få nok mad ned så tag en weightgainer shake. [quote="MadzP92"]

Tak for svaret...
Andre?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 140.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online