Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Terrago skrev:Tog dødløft i onsdags for første gang, jeg tog 50 kg og fik at vide at jeg gjorde det rigtigt. Men nu er jeg blevet øm i den nederste del af ryggen omkring lænden og ville høre om det er normalt, er nemlig bange for at få rygskader hvis jeg gør det forkert.
Det skal lige siges at jeg altså kun er 15år, 175 høj og vejer 58kg...

Ruddi skrev:Hvis det er musklerne i ryggen der er ømme så er det helt normalt, dødløft er en hård øvelse men også meget effektiv og gør man den rigtigt vil du opnå gode resultater.
Prøv at presse på det område der gør ondt men pres kun på selve musklen hvis det er ømt er det bare muskelømhed som man får efter en god træning især når man prøver nye øvelser men med tiden vil det blive lidt mindre smertefuldt.
Hvis du kan bøje dig ned og røre dine fødder uden problemer så er det sandsynligvis ikke rygsøjlen der gør ondt, man kan få noget der hedder et hekseskud der gør satans ondt men så kan du ikke bøje dig ned og røre fødderne, av!

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Biggalow skrev:OMG bundesball! det burde være strafbart at indsætte sådan en film med sådan et stønnende kvindemenneske![]()
Den var jeg slet ikke forberedt på. Shame on you buddy.

Terrago skrev:Tog dødløft i onsdags for første gang, jeg tog 50 kg og fik at vide at jeg gjorde det rigtigt. Men nu er jeg blevet øm i den nederste del af ryggen omkring lænden og ville høre om det er normalt, er nemlig bange for at få rygskader hvis jeg gør det forkert.
Det skal lige siges at jeg altså kun er 15år, 175 høj og vejer 58kg...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster