Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Who am I skrev:Jeg får tit det samme af både BOR og pull-ups. Det plejer at gå væk af sig selv inden jeg skal kører øvelserne igen.
Det er helt normalt af få når man presser sig selv i øvelser hvor albuen er meget med ind over.

thaden skrev:Who am I skrev:Jeg får tit det samme af både BOR og pull-ups. Det plejer at gå væk af sig selv inden jeg skal kører øvelserne igen.
Det er helt normalt af få når man presser sig selv i øvelser hvor albuen er meget med ind over.
Helt normalt alligevel? Hvordan kan det være.
Når jeg har kørt max i bænk eller har kørt tungt i military oplever jeg ingenting i mine albuer.

Who am I skrev:thaden skrev:Who am I skrev:Jeg får tit det samme af både BOR og pull-ups. Det plejer at gå væk af sig selv inden jeg skal kører øvelserne igen.
Når jeg har kørt max i bænk eller har kørt tungt i military oplever jeg ingenting i mine albuer.
Fordi du presser dig selv mere end dine led og muskulatur er vant til når du sætter en PR og nogen øvelser er værre end andre i den henseende.

thaden skrev:Who am I skrev:thaden skrev:Who am I skrev:Jeg får tit det samme af både BOR og pull-ups. Det plejer at gå væk af sig selv inden jeg skal kører øvelserne igen.
Fordi du presser dig selv mere end dine led og muskulatur er vant til når du sætter en PR og nogen øvelser er værre end andre i den henseende.
Men derfor svarer du stadig ikke på mit spørgsmål når jeg ikke oplever dette. Vil du mene jeg er unormal?
(Folk får ikke nødvendigvis de samme skavanker)
thaden skrev:Men derfor svarer du stadig ikke på mit spørgsmål når jeg ikke oplever dette. Vil du mene jeg er unormal?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster