jeg for ofte ondt i håndlede, når jeg laver flyers og til tider ved bænkpres og brystpres.
Håber i kan give mig en forklaring og hvordan jeg kan løse det

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

maler94 skrev:Hej BB.dk
jeg for ofte ondt i håndlede, når jeg laver flyers og til tider ved bænkpres og brystpres.

clauzen skrev:ellers prøv a invistere i et par handsker med håndleds støtte det har hjulpet for mig...

ArgozZ skrev:clauzen skrev:ellers prøv a invistere i et par handsker med håndleds støtte det har hjulpet for mig...
Er det ikke noget med at hvis du har håndsledstøtte, får du ikke trænet håndleddet nok, så dit håndled efterhånden bare vil blive alt for svag i forhold til musklerne?

Danté skrev:ArgozZ skrev:clauzen skrev:ellers prøv a invistere i et par handsker med håndleds støtte det har hjulpet for mig...
Er det ikke noget med at hvis du har håndsledstøtte, får du ikke trænet håndleddet nok, så dit håndled efterhånden bare vil blive alt for svag i forhold til musklerne?
Du ka tage dem af sidst i træningen, og træne lidt håndleds øvelser, værre er det altså ikke.

mob123 skrev:kan i anbefale nogle handsker med god håndledsstøtte?

maler94 skrev:Hej BB.dk

shakur skrev:maler94 skrev:Hej BB.dk
det går over af sig selv indtil da så prøv at løsne dit greb om stangen langsomt når du har taget sæt det hjælper lidt på det.

mob123 skrev:kan i anbefale nogle handsker med god håndledsstøtte?

Ioxer skrev:sørg for, at du holder som vist til højre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster