Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1139
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

Ondt i hovedet ved stryketræning

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB, da jeg i da jeg for 4 dage siden trænede ben, og var ved mit sidste sæt i benpressen, fik jeg den sygeste hovedpine, det var ligesom om at jeg fik et smæld i baghovedet??. Jeg smuttede så hjem kort efter da det blev ved med at gøre ondt da jeg trænede. Da jeg så kom hjem tænkte jeg ikke mere over det, da det mere eller mindre gik væk da jeg ikke trænede længere. De næste par dage trænede jeg bare overkroppen, hvor jeg stadigvæk kunne mærke det lidt når jeg pressede mig selv. Men så i dag da jeg trænede ben gik det helt galt igen og jeg sidder lige nu med mega nedern på over at jeg måtte tage hjem pga hovedpinen - det er som om det kommer når jeg virkelig presser mig selv, derudover har jeg lagt mærke til at det mest er i venstre side af baghovedet at smerten kommer, og på nogen tidspunkter når det er aller værst får jeg propper i ørene, ligesom når man flyver :( - er der nogen der har den mindste anelse om hvad det kan være?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det lyder unægteligt som en omgang weightlifters headache. Årsagen kan være mange, symptomerne være flere. Utrolig mange som løfter vægte, oplever det på et eller andet tidspunkt i deres træningkarriere. Du skal gå til lægen, og høre ad. For 90 % af tilfældende, er det en fibersprængning i kraniemuskulaturen, og overkommes med hvile og evt. noget inflamationsdæmpende creme. Personligt endte jeg med at få akupunktur i hovedbunden, da det ikke ville gå væk.

Til en anden gang, ring straks til lægen efter hændelsen. I nogle tilfælde kan der nemlig være sket en sivning i hjernen, som kan have meget alvorlige konsekvenser.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Inglewood

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster