Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:310 kg, ass to the grass ?? Hvem er der som kan det ? Med den udførsel og den vægt, så må det da næsten være en kendt person indenfor dansk styrkesport.

Bay skrev:Thomas Jagd skrev:310 kg, ass to the grass ?? Hvem er der som kan det ? Med den udførsel og den vægt, så må det da næsten være en kendt person indenfor dansk styrkesport.
Jep! Det må da være en top elite løfter, da der ikke står noget om udstyr - så går ud fra det er RAW

kaskelolhval skrev:For de dovne..![]()

Folmand skrev:310 kg - så er der nok tale om den sædvanlige partial squat med knæbind og en fyr der står bag og løfter om livet. Men Hvis han har ondt i lænde så skyldes det nok at han kommer for langt forover i hans squat så der kommer et tryk for forsiden af hans diskos.

Thomas Jagd skrev:Folmand skrev:310 kg - så er der nok tale om den sædvanlige partial squat med knæbind og en fyr der står bag og løfter om livet. Men Hvis han har ondt i lænde så skyldes det nok at han kommer for langt forover i hans squat så der kommer et tryk for forsiden af hans diskos.
Det kan også skyldes at hans hasemuskler er for stramme. Hvis man går dybt i squat med for stramme hasemuskler, så roteres hoften ind under en selv i bunden af squattet, og lænden rundes herved. I længden ikke særligt sundt, men kan let korrigeres ved udstrækning af hasemusklerne.

Thomas Jagd skrev:Det kan også skyldes at hans hasemuskler er for stramme. Hvis man går dybt i squat med for stramme hasemuskler, så roteres hoften ind under en selv i bunden af squattet, og lænden rundes herved. I længden ikke særligt sundt, men kan let korrigeres ved udstrækning af hasemusklerne.

Thomas Jagd skrev:Det her er ass-to-the-grass squats. Her laver en af verdens bedste olympisk vægtløftere det med 265 kg. At nogen herhjemme skulle kunne lave det med 310 kg virker lidt mærkeligt på mig![]()

kan du så ikke filme din ven?X skrev:Jeg kan så fortælle har har kørt 320kg 1rm og 310 2rm...Han er ikke med i nogen konkurencer udover Randers stærkeste mand...Han er en masiv motherfucker, en del større end ham i linker til men måske knap så høj. Det er meget muligt han bruger knæbind, men er ikke sikker på det og han har ingen til at stå bagved.

jeg ville da være yderst stolt ? , kan ikke rigtig se hvad han skulle være flov over.. det lyder bare ikke så sandsynligt..X skrev:Jeg ved ikke om han sådan bryder sig om at blive lagt ud på nettet og som sagt har hans ryg det ikke så godt lige nu. Jeg ved ikke hvorfor det er så svært at tro, ja gu er det mange kilo, men han er altså heller ikke clean. Jeg prøver lige at spørge ham hvad han kører i max bænk og død, for der er åbenbart mange af jer der synes det lyder helt vildt. Men han er altså også vild ham der.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster