Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nicklas4L skrev:På trods af et karakterblad domineret af 10-taller, skal jeg nu til optagelsesprøve på et gymnasium, (vil dog godt indrømme at jeg sløsede det første lille stykke tid, men blev stadig overrasket, på trods af at jeg har hørt om værre tilfælde blive optaget).
- Jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik og Fysik, hvordan fungere dette?
- Hvad er jeres erfaring med dette?

Koppel skrev:Underligt at du er blevet indstillet, hvis du ligger på det karakterniveau.
Ikke desto mindre - god vind med prøverne

Nicklas4L skrev:Koppel skrev:Underligt at du er blevet indstillet, hvis du ligger på det karakterniveau.
Sådan er reaktionen også fra mine klassekammerater, men hun mener at min arbejdsindsats er for ringe, selvom jeg har mine ting i orden og deltager aktivt, men den var ikke så hæftig det første halvår, selvom jeg tog mig sammen mente hun det ikke var nok. Arbejdsindsats > Faglig niveau åbenbart!men mine karaktere burde også reflektere udfra min arbejdsindsats?
Edit: Min lærers begrundelse var at gymnasierne vægter højest på arbejdsindsats.

Alex789 skrev:Nicklas4L skrev:Koppel skrev:Underligt at du er blevet indstillet, hvis du ligger på det karakterniveau.
Sådan er reaktionen også fra mine klassekammerater, men hun mener at min arbejdsindsats er for ringe, selvom jeg har mine ting i orden og deltager aktivt, men den var ikke så hæftig det første halvår, selvom jeg tog mig sammen mente hun det ikke var nok. Arbejdsindsats > Faglig niveau åbenbart!men mine karaktere burde også reflektere udfra min arbejdsindsats?
Edit: Min lærers begrundelse var at gymnasierne vægter højest på arbejdsindsats.
Jeg kan roligt fortææle dig at din vide fra folkeskolen hurtigt bliver overrumlet af ny viden på gymnaisumet. Det er et helt andet niveau. Derfor er din arbejdsindsats yderst vigtig for at kunne følge optimalt med.
Du burde have en pænt god chance for at komme ind med sådanne karaktere - der er virkelig mange blanke personer der har formådet at komme ind.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster