Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Hvis det skal være helt uden at gaine fedt, skal det nok være en form for zig-zag diæt hvor du ligger i et lille overskud nogle dage og på ligevægtsindtag eller måske lidt under nogle andre dage. Jeg tror dog det er meget svært og kræver alt for meget måling/vejning af maden at man ikke skulle have noget ander at tage sig til for at få det gennemført.
Det nemmeste er nok at ligge i overskud på 2-300 kcal, hvorved din fedtprocent nok ikke vil stige voldsomt, hvis slet ikke.
Bork skrev:Det bedste er 200-300g gain om ugen. Men det vil stadig ikke betyde at du ikke vil tage fedt på.
Desuden er der for mange faktorer som spiller ind for hvor meget man forbrænder i løbet af en dag. Så det variere altid.
Det er ikke til at undgå at gaine fedt når du bulker, selv det i kalder "lean" bulk er aldrig i nærheden af at være lean. Fremgang er aldrig linær.
I kan evt. læse artiklen massive eating af John Beradi. Tror den vil være til stor hjælp.

Bork skrev:Også må folk lade være med at være så fedt forskrækkede. Man kan hurtig smide 6-10 kg på et lille cut.
At gå efter at gaine 200-500g om ugen er fint, nogle uger 700g. Eller du kan zig-zagge, men jeg tror nu hvis man vil være så stor så mulig i sidste ende, så er zigzag ikke vejen.

Bork skrev:Også må folk lade være med at være så fedt forskrækkede. Man kan hurtig smide 6-10 kg på et lille cut.
At gå efter at gaine 200-500g om ugen er fint, nogle uger 700g. Eller du kan zig-zagge, men jeg tror nu hvis man vil være så stor så mulig i sidste ende, så er zigzag ikke vejen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster