Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det sidder sådan på ydersiden af knoglen, men alligvel inde i benet. Svært at forklare håber nogen kan give et ud på hvad jeg skal gøre?

Neut skrev:Ja ok var måske ikkke præcis nok. Men Lasse Bassen du har ret. Det sidder ligesom nær knoglen.
Så det bedste er alt holde helt op med at løbe?![]()
Så må jeg jo cutte vha. cykel og andre midler![]()
Hørte i et eller andet TV program at skader skulle trænes væk ved stille og rolig træning. det holder ikke eller hva?

Lundique skrev:Neut skrev:Ja ok var måske ikkke præcis nok. Men Lasse Bassen du har ret. Det sidder ligesom nær knoglen.
Hørte i et eller andet TV program at skader skulle trænes væk ved stille og rolig træning. det holder ikke eller hva?
Hvis det er skinnebens betændelse, kan det hurtigt blive værre. Jeg har fået af vide, at man skal massere der hvor man kan mærke betændelsen på skinnebenet, også sove med fodboldsokker, og det er værd at prøve.

Lundique skrev:Neut skrev:Ja ok var måske ikkke præcis nok. Men Lasse Bassen du har ret. Det sidder ligesom nær knoglen.
Hvis det er skinnebens betændelse, kan det hurtigt blive værre. Jeg har fået af vide, at man skal massere der hvor man kan mærke betændelsen på skinnebenet, også sove med fodboldsokker, og det er værd at prøve.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster