Jeg vejer kun 65 og er ca. 1.78 høj. Så der skal bare gives gas!
Synes bare det ser lidt overdrevet ud, hvad synes i?
Kostplanen ser sådan ud :

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Muhammedoez skrev:Det med at de nogle af tingene er gentaget flere gange, er en fejl..
Kan du hjælpe mig med at redigere på kostplanen?

Iamalegend skrev:Et spørgsmål til alle.
Kan man overhoved indtage 500gram Protein???
Har bare hørt en "myte" om at man maks kan indtage 30-35gram per gang. Og hvis man indtager 500gram skal man godt nok indtage det mange gange..
ret mig gerne. Da jeg er lidt forvirret...

Jok skrev:Hvad ligger dit ligevægtsindtag på?

Muhammedoez skrev:Jok skrev:Hvad ligger dit ligevægtsindtag på?
Basalstofskifte: 1726 kcal (7221 kJ)
Energiforbrug: 2675 kcal (11193 kJ)
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Muhammedoez skrev:Jok skrev:Hvad ligger dit ligevægtsindtag på?
Så du vil ligge 1100 kalorier over dit ligevægts indtag? O.o
- prøv med 4-500.

Muhammedoez skrev:Jeg-er-sulten skrev:Muhammedoez skrev:Jok skrev:Hvad ligger dit ligevægtsindtag på?
- prøv med 4-500.
tænker på at droppe shaken ved andet måltid ..?

fisken skrev:Muhammedoez skrev:Jeg-er-sulten skrev:Muhammedoez skrev:Jok skrev:Hvad ligger dit ligevægtsindtag på?
- prøv med 4-500.
tænker på at droppe shaken ved andet måltid ..?
Hvis du træner hårdt og er aktiv ser jeg ingen problemer med 3000 kcal.

Muhammedoez skrev: Så det ser i orden ud? ..
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Hofsq skrev:Personligt ville jeg indtage lidt mindre prots og kylhdryater og smide lidt mere sundt fedt ind..
Desuden ville jeg også spise noget mere frugt..

alwin skrev:Hvorfor vil du overhoved spise efter en kostplan? Hvorfor spiser du ikke bare løs?

Jok skrev:alwin skrev:Hvorfor vil du overhoved spise efter en kostplan? Hvorfor spiser du ikke bare løs?
Hvis han nu er vant til at spise i et kalorieunderskud, kan man føle at man "spiser løs", selvom man måske ikke kommer meget over sit ligevægtsindtag, så en kostplan være en meget god start for at sørge for at ligge i et okay overskud
Muhammedoez skrev:Fordi jeg har det bedst med at holde styr på min kost, da jeg vil opnå mine mål hurtigt og bedst muligt..

alwin skrev:Jok skrev:alwin skrev:Hvorfor vil du overhoved spise efter en kostplan? Hvorfor spiser du ikke bare løs?
Hvis han nu er vant til at spise i et kalorieunderskud, kan man føle at man "spiser løs", selvom man måske ikke kommer meget over sit ligevægtsindtag, så en kostplan være en meget god start for at sørge for at ligge i et okay overskud
Tjaa, trueMuhammedoez skrev:Fordi jeg har det bedst med at holde styr på min kost, da jeg vil opnå mine mål hurtigt og bedst muligt..
Det kan man også uden en kostplan, men okay

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster