Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1255
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1252

Følg bodybuilding.dk på

Overskydende hud - markeret?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej til alle jer herinde. :-)

Jeg er helt ny herinde, så bær lige over mig, hvis jeg er helt væk fra vinduet..

Jeg er en dreng på snart 17 år, jeg har hele min barndom været "tyk," det gjorde jeg så noget ved sommeren 2010. Jeg gik fra 100+ kg., til lidt under 70 kg. Min vægt er så steget stødt siden - da det var en vægt lige i underkanten taget mine cirka 185 cm. i betragtning. Jeg har nu siden jul bulket, og lægger lige nu på 83 kg. og en fedtprocent på 16 %.
Mit mål er, at blive fit til sommer med store muskler og gerne en sixpack (meget gerne!) Store muskler er jeg ved at komme efter, men det er som om, at min mave ikke følger helt med. Jeg har en del overskydene hud fra dengang, jeg var overvægtig - spiller det ind her? Jeg træner et split-program og spiller fodbold ved siden af. Jeg styrketræner minimum 3 gange om ugen - kan jeg komme til det, minimum 5 gange.

Jeg regner med, at jeg begynder at cutte her sidst i april, hvor jeg har allieret mig med en "personlig træner," der her vil vejlede mig.

Kender I til problemet med overskydende hud, eller er det simpelthen bare min fedtprocent der er for høj, og maven der bare skal strammes op? I må meget gerne komme med nogle gode fifs til at blive fit - med flad mave. Evt. komme med nogen maveøvelser I synes er gode osv. :-)

Jeg håber, at jeg fik mig forklaret okay, ellers må I jo sige det til mig.

Fyr løs. :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Synes lige vil vil skrive der ikke er andre der har budt ind!

Først og fremmest er det svært at vurdere om du har decideret overskydende hud eller om det bare skyldes din fedtprocent nu der ikke er noget billede af din mave. Generalt vil jeg mene det er en dårlig ide at tabe sig for hurtigt, da huden vist ikke rigtig kan følge med. Hvor hurtigt har du tabt de 30 kilo??
For det andet, en synlig sixpack vil jeg ikke mene man har under nogle omstændigheder med en fedtprocent på 16, du skal nok ned på en 10 stykker før man vil have en forholdsvis trimmet sixpack.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 254.00

Leverkatten skrev:Synes lige vil vil skrive der ikke er andre der har budt ind!

Først og fremmest er det svært at vurdere om du har decideret overskydende hud eller om det bare skyldes din fedtprocent nu der ikke er noget billede af din mave. Generalt vil jeg mene det er en dårlig ide at tabe sig for hurtigt, da huden vist ikke rigtig kan følge med. Hvor hurtigt har du tabt de 30 kilo??
For det andet, en synlig sixpack vil jeg ikke mene man har under nogle omstændigheder med en fedtprocent på 16, du skal nok ned på en 10 stykker før man vil have en forholdsvis trimmet sixpack.

Mange tak for svaret! :-)
Jeg tabte mig meget hurtigt - for hurtigt.. det tog mig små 4 måneder at tabe mig de 30 kg.

Det med sixpacken er jeg godt klar over, der skal min fedtprocent reduceres, og det er jeg også igang med, stille og roligt.

Hvis vi antager, at jeg har lidt overskydende hud - hvilket jeg højst sandsynlig har - hvordan kan jeg så stramme det op? Er det noget med, at træne meget skulder, bryst osv.. eller noget i den stil, hvis I forstår? :-)

Mens du taber dig er det en god ide daglidt at smøre huden ind i fed creme. Det skulle hjælpe med at huden bliver strammere, så det kan du i hvert fald gøre nu mens du cutter ned. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har læst det henne, så kan ikke henvise til nogen kilde, og det er vist heller ikke som sådan bevist at det skulle virke. Men jeg gør det når jeg cutter :)
Venlig hilsen Thomas

Træner her: AK Thor

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Mcfeast skrev:Mens du taber dig er det en god ide daglidt at smøre huden ind i fed creme. Det skulle hjælpe med at huden bliver strammere, så det kan du i hvert fald gøre nu mens du cutter ned. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har læst det henne, så kan ikke henvise til nogen kilde, og det er vist heller ikke som sådan bevist at det skulle virke. Men jeg gør det når jeg cutter :)

Fed creme? Er der et bestemt produkt du vil anbefale her? :-)

Mange tak for svaret, det er i hvert fald en mulighed. :-)

De har nogle i Bodyshop som jeg syens er ret gode, men næ, egentlig ikke nogen bestemt. Du kan også bare prøve at spørge i Matas om de har en de vil anbefale.
Venlig hilsen Thomas

Træner her: AK Thor

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Hudcremen med vitamin a, køb evt. en billig en i matas. Du kan sagtens regne med et år eller mere før huden er normal igen.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Mange tak for hjælpen. Det sætter jeg pris på. :-)

flot vægttab, stærkt gået =D>
"To achieve what others won’t, you have to do what others don’t"
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: -1.00
- Squat: -2.00
- Dødløft: -3.00