Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alexanderkm skrev:Jeg skal begynde at løbe for at få lidt at pac'en tilbage efter sommeren, men samtidigt vil jeg jo selvfølgelig også ha at min krop vokser, og har tænkt en del over hvordan det skal kunne lade sig gøre da jeg jo bare vil brænde kalorier ved løb (men når man løber forbrænder jeg vel mit "fedt"?) Og vil stadig ikke tabe mig så tænkte jeg over at efter en omgang løb (som foregår i centeret inden min træning) ville tage mig en proteinshake, men om det ville have nogen effekt er jeg meget i tvivl om. Havde lidt håbet på at forbrænde fedt på løbebåndet og få nogle proteiner ind bagefter for at beholde min muskelmasse.
- Vil det give nogen effekt eller hvad?
Har ingen kostplan da jeg ikke kan holde den.
Og så lige en ting mere, Inden jeg går i seng tager jeg en kaseinshake fra bodylab. Men en dag som i dag hvor jeg for 2-3 timer inden jeg går i seng kom til at spise lidt nuggets fra MacD er jeg i tvivl om jeg skal droppe min natshake eller skal den stadig holdes? Føler mig ikke sulten på nogen måde men vil føle mig fed hvis jeg kværner en shake ind i mig nu.
Vesterling skrev:Hvorfor begynde at få sixpack op mod vinter?
Hvorfor har du ikke brugt søgefunktionen?
Hvorfor træner du, hvis du ikke har overskud til at holde øje med hvad du får indenbords?
Hvorfor drikker du shakes, hvis resten af din kost alligevel er ad helvedes til?
Ved du hvorfor det hedder kosttilskud og ikke kosterstatter?
Du skal nok ikke regne med at se de optimale resultater iht., flot mave. Et flot vaskebræt fremtræder ved lav fedtprocent, det er i kosten du skal finde svaret, men når den er rodet får du lidt af et problem.
At forbrænde fedt og opbygge muskelmasse er muligt, men hvor meget af hvad der ryger kan du ikke styre samt at det er to modstridende processer og langt fra optimalt!

Alex4049 skrev:Du kunne også: Bodybuilde (Træne) -> drikke din shake der indeholder (whey prots og hurtige kulhydrater -> og så tage 15-20min hård cardio på cyklen/trædemøllen.

Garik skrev:Alex4049 skrev:Du kunne også: Bodybuilde (Træne) -> drikke din shake der indeholder (whey prots og hurtige kulhydrater -> og så tage 15-20min hård cardio på cyklen/trædemøllen.
Eller vente med at indtage prots/carbs til efter løbeturen - det ville give mere mening

Alexanderkm skrev:Nu forvirrer i, hvilken del af de ting ville være bedst?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster