Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1253
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1250

Følg bodybuilding.dk på

Påbegynde løb for pænere mave men vil vokse i masse?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg skal begynde at løbe for at få lidt at pac'en tilbage efter sommeren, men samtidigt vil jeg jo selvfølgelig også ha at min krop vokser, og har tænkt en del over hvordan det skal kunne lade sig gøre da jeg jo bare vil brænde kalorier ved løb (men når man løber forbrænder jeg vel mit "fedt"?) Og vil stadig ikke tabe mig så tænkte jeg over at efter en omgang løb (som foregår i centeret inden min træning) ville tage mig en proteinshake, men om det ville have nogen effekt er jeg meget i tvivl om. Havde lidt håbet på at forbrænde fedt på løbebåndet og få nogle proteiner ind bagefter for at beholde min muskelmasse.
- Vil det give nogen effekt eller hvad?
Har ingen kostplan da jeg ikke kan holde den.

Og så lige en ting mere, Inden jeg går i seng tager jeg en kaseinshake fra bodylab. Men en dag som i dag hvor jeg for 2-3 timer inden jeg går i seng kom til at spise lidt nuggets fra MacD er jeg i tvivl om jeg skal droppe min natshake eller skal den stadig holdes? Føler mig ikke sulten på nogen måde men vil føle mig fed hvis jeg kværner en shake ind i mig nu.
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvorfor begynde at få sixpack op mod vinter?
Hvorfor har du ikke brugt søgefunktionen?
Hvorfor træner du, hvis du ikke har overskud til at holde øje med hvad du får indenbords?
Hvorfor drikker du shakes, hvis resten af din kost alligevel er ad helvedes til?
Ved du hvorfor det hedder kosttilskud og ikke kosterstatter?

Du skal nok ikke regne med at se de optimale resultater iht., flot mave. Et flot vaskebræt fremtræder ved lav fedtprocent, det er i kosten du skal finde svaret, men når den er rodet får du lidt af et problem.
At forbrænde fedt og opbygge muskelmasse er muligt, men hvor meget af hvad der ryger kan du ikke styre samt at det er to modstridende processer og langt fra optimalt!

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Logbog: Vis logbog

Alexanderkm skrev:Jeg skal begynde at løbe for at få lidt at pac'en tilbage efter sommeren, men samtidigt vil jeg jo selvfølgelig også ha at min krop vokser, og har tænkt en del over hvordan det skal kunne lade sig gøre da jeg jo bare vil brænde kalorier ved løb (men når man løber forbrænder jeg vel mit "fedt"?) Og vil stadig ikke tabe mig så tænkte jeg over at efter en omgang løb (som foregår i centeret inden min træning) ville tage mig en proteinshake, men om det ville have nogen effekt er jeg meget i tvivl om. Havde lidt håbet på at forbrænde fedt på løbebåndet og få nogle proteiner ind bagefter for at beholde min muskelmasse.
- Vil det give nogen effekt eller hvad?
Har ingen kostplan da jeg ikke kan holde den.

Og så lige en ting mere, Inden jeg går i seng tager jeg en kaseinshake fra bodylab. Men en dag som i dag hvor jeg for 2-3 timer inden jeg går i seng kom til at spise lidt nuggets fra MacD er jeg i tvivl om jeg skal droppe min natshake eller skal den stadig holdes? Føler mig ikke sulten på nogen måde men vil føle mig fed hvis jeg kværner en shake ind i mig nu.

nej
You need to do two things to get stronger: add weight and do more reps. The answer has never been: lift light weights for high reps, or lift heavy weights for few reps. The answer remains: Lift heavy weights for high reps. - Dan John
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Vesterling skrev:Hvorfor begynde at få sixpack op mod vinter?
Hvorfor har du ikke brugt søgefunktionen?
Hvorfor træner du, hvis du ikke har overskud til at holde øje med hvad du får indenbords?
Hvorfor drikker du shakes, hvis resten af din kost alligevel er ad helvedes til?
Ved du hvorfor det hedder kosttilskud og ikke kosterstatter?

Du skal nok ikke regne med at se de optimale resultater iht., flot mave. Et flot vaskebræt fremtræder ved lav fedtprocent, det er i kosten du skal finde svaret, men når den er rodet får du lidt af et problem.
At forbrænde fedt og opbygge muskelmasse er muligt, men hvor meget af hvad der ryger kan du ikke styre samt at det er to modstridende processer og langt fra optimalt!

Sixpack har jeg altid haft, og vil derfor IKKE miste den.
Jeg har brugt søgefunktionen.
Jeg kan ikke ha kostplan da jeg aldrig er hjemme, men ved godt hvilke ting jeg skal spise men kan ikke sætte mig ud i bilen og veje det da jeg ikke altid spiser hjemme.
Fordi jeg bruger shakes til der hvor min kost halter feks inden sengetid, efter træning og evt indimellem hvis jeg har svært ved at nå et måltid.
Ja det ved jeg udemærket, hvor fremgår det at jeg erstatter min kost med shakes? Vil du have en dåse tun med op i træningscenteret efter man har løbet?

Jeg har skam styr på det meste, har bare svært ved at vide med min kost, derfor spørger jeg om hvis jeg løber og tager en shake efter om det så ikke går ligeop cirka med proteiner udover jeg får forbrændt noget fedt?

Hvorfor så negativ når du ikke aner om min kost er afhelvedes til?
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar

Styrkeliste

og vesterling, noget må jeg ha gjordt rigtigt fra 60/65kg til de nuværende 81 kg med kun forbedret mave på 4 år. Min 6pack er dog begyndt at forsvinde lidt efter denne sommer, men ikke meget. Derfor vil jeg have den tilbage men vil dog ikke være mindre.
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har det ligesom dig, vejer desværre ikk min mad eller kører efter en streng kostplan, men får udemærket resultater alligevel. Selvom jeg hellere ville det andet.

Ang. det med løb, så ville jeg indtage noget hurtigt kulhydrat, evt. maltodextrin og whey protein istedet.

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Du kunne også: Bodybuilde (Træne) -> drikke din shake der indeholder (whey prots og hurtige kulhydrater -> og så tage 15-20min hård cardio på cyklen/trædemøllen.

Reputation point: 5

Galleri: Vis galleri (1)

Alex4049 skrev:Du kunne også: Bodybuilde (Træne) -> drikke din shake der indeholder (whey prots og hurtige kulhydrater -> og så tage 15-20min hård cardio på cyklen/trædemøllen.

Eller vente med at indtage prots/carbs til efter løbeturen - det ville give mere mening :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:
Alex4049 skrev:Du kunne også: Bodybuilde (Træne) -> drikke din shake der indeholder (whey prots og hurtige kulhydrater -> og så tage 15-20min hård cardio på cyklen/trædemøllen.

Eller vente med at indtage prots/carbs til efter løbeturen - det ville give mere mening :wink:

Eller endnu bedre; Holde de to ting helt adskilt.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Nu forvirrer i, hvilken del af de ting ville være bedst?
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar

Styrkeliste

Alexanderkm skrev:Nu forvirrer i, hvilken del af de ting ville være bedst?

Som en af artiklerne på siden her så fint skriver, så er det bedste at holde de to ting separat. Jeg tror endda der skrives omkring minimum 6 timer. Derfor vil det for mange være optimalt at lave cardio om morgenen eller sen aften.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster