Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

På den måde har musklen optimal iltbeholdning til næste sæt, og derfor optimale forhold for at udføre arbejdet.

Thomas Jagd skrev:På den måde har musklen optimal iltbeholdning til næste sæt, og derfor optimale forhold for at udføre arbejdet.
Nu ved du godt at vægttræning er anaerob træning (anaerob = uden ilt). Derfor har ilt absolut INTET at sige. De energiprocesser der foregår i musklen når den løfter tunge vægte foregår som sagt totalt uden ilt. Tilgengæld opbygger man en iltgæld, som skal tilbagebetales mellem sættene.

NaXaRaN skrev:Thomas Jagd skrev:På den måde har musklen optimal iltbeholdning til næste sæt, og derfor optimale forhold for at udføre arbejdet.
Nu ved du godt at vægttræning er anaerob træning (anaerob = uden ilt). Derfor har ilt absolut INTET at sige. De energiprocesser der foregår i musklen når den løfter tunge vægte foregår som sagt totalt uden ilt. Tilgengæld opbygger man en iltgæld, som skal tilbagebetales mellem sættene.
Hvad vil min. pausen typisk være? "For at betale gælden"

mikey skrev:NaXaRaN skrev:Thomas Jagd skrev:På den måde har musklen optimal iltbeholdning til næste sæt, og derfor optimale forhold for at udføre arbejdet.
Hvad vil min. pausen typisk være? "For at betale gælden"
Jeg mener, man siger 2 min mellem hver sæt? - Det mener jeg ihvertfald, at de "store" kører efter, kan det ik passe?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster