Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1109
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1106

Følg bodybuilding.dk på

Personlig træner i Aalborg?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Har overvejet gennem længere tid at investere i en personlig træner så jeg kan få lært at squatte ordentligt, samt evt. andre tips og tricks.

Er der nogen der kender til / kan anbefale en god personlig træner i Aalborg til SU-venlige priser?
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

http://www.fisker-performance.dk/ (MiniFisker her på sitet)
http://naturalpotential.dk/

Ellers bare meld dig ind i AK Jyden og træn der i stedet, der er massere af kompetente folk som gerne giver dig lidt tips og tricks hvis man spørger efter hjælp :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Classic Gym i Aalborg kan klart anbefales! Der er også massere af folk, der altid gerne vil hjælpe!

Det første du burde gøre er at skifte fra Fitness World til eksempelvis Classic Gym eller Jyden, hvis du er bare en lille smule seriøs med din træning (Jeg startede selv i Fitness World, så jeg taler af erfaring)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 158.00
- Dødløft: 180.00

Johannes skrev:http://www.fisker-performance.dk/ (MiniFisker her på sitet)
http://naturalpotential.dk/

Ellers bare meld dig ind i AK Jyden og træn der i stedet, der er massere af kompetente folk som gerne giver dig lidt tips og tricks hvis man spørger efter hjælp :)

Vil kigge på dem. Vil også gerne træne et lidt mere seriøst sted, på trods af at Fitness World ind i mellem kan give nogle gode grin :D - Men vil gerne have nogle ordentlige instrukser og ikke bare 5 minutters intro fra en eller anden der har travlt med sit eget program, derfor jeg søger en personlig træner.

Matti49 skrev:Classic Gym i Aalborg kan klart anbefales! Der er også massere af folk, der altid gerne vil hjælpe!

Det første du burde gøre er at skifte fra Fitness World til eksempelvis Classic Gym eller Jyden, hvis du er bare en lille smule seriøs med din træning (Jeg startede selv i Fitness World, så jeg taler af erfaring)

Classic Gym, er det Powergym? Jeg bor lige overfor, men har bevidst valgt den fra pga dårligt rygte. Ved ikke om det er sandt? At der til tider skulle være dårlig stemning samt roidragers?

Startede i FW sammen med en kammerat, men grunden til at jeg stadig er der er nok mest fordi jeg ikke 100% har styr på min træning endnu, og derfor føler jeg mig lidt mere tryg ved at 95% af de andre i FW ikke kan se hvor god/dårlig teknik jeg har. Ved godt det er et dårligt argument, don't judge me :P
Brugeravatar

Reputation point: 130

Træner her: Muscle House Gym

Jep, Classic Gym er Powergym! Jeg ved godt, at det har et lidt dårligt rygte, men det er efter min mening helt uden grund.
Der bliver ikke foretaget dopingkontrol dernede, så ja, der er en del, der krudter den. Det er dog langt fra alle.
Jeg synes til gengæld, at der er en rigtig god stemning dernede. De fleste er åbne, venlige og hjælpsomme. Derudover er der næsten aldrig sådan rigtig crowded, så man kan stort set altid komme til tingene (Også selvom man træner kl. 16 om eftermiddagen), hvilket jeg synes er en fordel.
Jeg ved, at der er et par stykker som tilbyder personlig træning dernede, hvor de følger en hele træningen igennem. Jeg er dog ikke klar over, hvad det koster.
Prøv at kigge derop en dag! :-) Du kan altid smutte igen, hvis du synes, at det er nederen :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 158.00
- Dødløft: 180.00

Kontakt Rasmus fra www.sundere.org

Højt uddannet PICP coach fra Ålborg.
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Acid skrev:
Johannes skrev:http://www.fisker-performance.dk/ (MiniFisker her på sitet)
Classic Gym, er det Powergym? Jeg bor lige overfor, men har bevidst valgt den fra pga dårligt rygte. Ved ikke om det er sandt? At der til tider skulle være dårlig stemning samt roidragers?

Powergym har skiftet navn til classic gym. Det er et super godt sted og stemningen er rigtig god. Folk er flinkt og man taler sammen i modsætning til steder som fitness world.

Classic gym kan klart anbefales.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Sportshøjskolen

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster