Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.

li-zette skrev:Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.
halløj=)
du skal tage en uddannelse der hedde bassic, derefter træninggs vejlerm, og personlig træner,
det er selvbetalene uddannelser, og du kan ¨tage dem igennem forskellige foreninger, '
fitnessdk.dk, har nogle, difb. har nogle,
det tager ikke så længe, men koster en del:)..

Spo skrev:li-zette skrev:Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.
halløj=)
du skal tage en uddannelse der hedde bassic, derefter træninggs vejlerm, og personlig træner,
det er selvbetalene uddannelser, og du kan ¨tage dem igennem forskellige foreninger, '
Hey![]()
selvbetalene uddannelse, lyder ikke for godt, Men hvis det er drømmen, er det et mindre problem
![]()
Kender du nogle der har prøvet det? Til at f.eks "andmelde" det.
Vil prøve at undersøge begge jeres svar, må prøve at rive fat i en uddannelses rådgiver på gym, hvis de har fået fat i en ordentlig en

MC skrev:Spo skrev:li-zette skrev:Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.
halløj=)
Hey![]()
selvbetalene uddannelse, lyder ikke for godt, Men hvis det er drømmen, er det et mindre problem
![]()
Kender du nogle der har prøvet det? Til at f.eks "andmelde" det.
Vil prøve at undersøge begge jeres svar, må prøve at rive fat i en uddannelses rådgiver på gym, hvis de har fået fat i en ordentlig en
Tror ikke at du får en ordentlig træner-uddannelse uden at punge op
Har et link til siden et sted
Bay skrev:Den uddannelse Lizette er helt klart hurtigere end mit forslag - men mit forslag vil give dig en meget højere viden og mange flere muligheder.

Spo skrev:Bay skrev:Den uddannelse Lizette er helt klart hurtigere end mit forslag - men mit forslag vil give dig en meget højere viden og mange flere muligheder.
Det lyder interessant, hvilke andre muligheder kan der komme ud af dit foreslag?

Bay skrev:Spo skrev:Bay skrev:Den uddannelse Lizette er helt klart hurtigere end mit forslag - men mit forslag vil give dig en meget højere viden og mange flere muligheder.
Det lyder interessant, hvilke andre muligheder kan der komme ud af dit foreslag?
Med en bachlor i fysioterapi og en cand. sundhed og ernæning + en lille personlig træner uddannelsen - så står verden åben for dig.
Du kan arbejde med alt inden for sport nærmest - det kan du ikke med det andet

Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.

Hvilket du også tit kan høre på dem når de vejleder!træner uddannelsen gennem fitnessdk feks. dette er den absolut dårligste måde at få den på. mere eller mindre tilfældigt hvad du lærer på skolen da der ikke er nogen faste retningslinier for underviserne. prisen her er 10-12.000kr og strækker sig over 8 weekender. imo spild af tid.

kuglen skrev:Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.
jeg er uddannet personlig træner og har det som bi-job.
der er flere mulighedder hvad angår uddannelsen.
1) træner akademiet i aalborg. dette er den absolut bedste måde at skabe et netværk og få en god dybdegående uddannelse på. det koster dog omkring 40.000kr og tager ca 5 mdr. du får ikke løn under din uddannelse.
2) krop&kraft's trænerskole ved anders nedergaard aka incognito har startet en super fed træner uddannelse op. det er den jeg har. den koster ca 10.000kr og består af 85 timers intensiv undervisning og praktik fordelt på 1 uge+ 1 weekend. den kommer bredt omkring kost, doping, skade, opvarmning, træningssamensætning, cyklus opbygning osv. jeg var virkelig posetiv overrasket over hvor meget man kunne få stoppet ind på 85 timer. det hjælper dog hvis man har en nogenlunde baggrundsviden.
3) træner uddannelsen gennem fitnessdk feks. dette er den absolut dårligste måde at få den på. mere eller mindre tilfældigt hvad du lærer på skolen da der ikke er nogen faste retningslinier for underviserne. prisen her er 10-12.000kr og strækker sig over 8 weekender. imo spild af tid.

li-zette skrev:har sev uddannelsen, de første to step, og har taget den igennem fitnessdk.
synes selv det er vildt spændene, og er også min store drøm:=)...
synes ´den er meget opfattende en del anatomi, og fysologi, man skal lære på kort tid, men klart spændene.
har selv ind til vidre betalt 1200kr, og mangler sidste del, ( blir når pengene er til det)
men tjek det ud, på instruktoerskolen.dk=)
pøj pøj med det=)...

li-zette skrev:u velcome:D..
du må lige skrivehvad du når frem til engang=)?
held og lykke med det..

Kirk skrev:Har selv gået og kigget lidt i samme retning som dig (drømme skal vi alle jo ha'!)
har kigget lidt rundt, og fundet bla. disse to links. (det er dog en lidt mere, med næsen i bøgerne vinkel)
http://www.sportshojskolen.dk/page40.aspx
http://www.sdu.dk/Uddannelse/Uddannelse ... ening.aspx
måske kan det hjælpe lidt.
/Kirk
(post kopieret fra et tidligere indlæg om præcis det samme)

Spo skrev:li-zette skrev:u velcome:D..
du må lige skrivehvad du når frem til engang=)?
held og lykke med det..
Jeg vil holde jer/dig opdateret så![]()
Kan jo også være du har nogle gode råd hen ad vejen.

Med en bachlor i fysioterapi og en cand. sundhed og ernæning + en lille personlig træner uddannelsen - så står verden åben for dig.
Du kan arbejde med alt inden for sport nærmest - det kan du ikke med det andet

BODYBUILDER skrev:Hej Spo.
Jeg fik min basis uddannelse i 2004, den udvidet fik jeg i 2005 og den sidste i 2006 mener jeg. Jeg var ca. 3½år i fitnessdk indtil jeg skulle flytte pga. uddannelsen, som fys.
Gym er ikke et krav for at tage personlig træner uddannelsen. Mener det er en uddannelse alle kan tage. Koster bare 10.000-12.000 mener jeg :?
Men du kan jo altid søge fitness jobs og få en fod indenfor så du kan se hvordan det fungere.
Skriv hvis du har flere spørgsmål.

Mikkel leicht skrev:Du kan hyre mig for 100kr om dagen

oleduue skrev:Kræver sådanne en uddannelse sindsyg gode karaktere? for har osse selv tænkt på at blive det, da jeg selv rigtig godt kan lide at bruge min tid i et center `(;

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster