Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1372
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1370

Følg bodybuilding.dk på

Personlig træner.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.

Reputation point: 0

Træner her: Hadsten Motionsforening

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Prøv at google personlig træner - så finder du noget om uddannelse og pris.

Dog synes jeg der findes bedre veje at gå, hvis du vil være personlig træner f.eks.

Fysioterapei + sundhed og ernæring + personlig træner uddannelsen
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Spo skrev:Ville høre om der er nogle her på forummet, der arbejder eller kender nogle som arbejder som personlig træner. Det er lidt min arbejdsdrøm at blive det, at blive god, lære meget mere om træning, og hjælpe andre. Men hvilken uddannelse ligger der bag.

halløj=)
du skal tage en uddannelse der hedde bassic, derefter træninggs vejlerm, og personlig træner,
det er selvbetalene uddannelser, og du kan ¨tage dem igennem forskellige foreninger, '
fitnessdk.dk, har nogle, difb. har nogle,