Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1328
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1326

Følg bodybuilding.dk på

Personlig træner

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Har vi nogen herinde på sitet, der er uddannede personlige trænere, eller som er ved at uddanne sig til det?

Hvis ja, så er jeg meget interesseret i at høre om uddannelsessted, pris, etc. :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nykøbing Mors

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

BloodJunkie skrev:http://www.fitness-uddannelser.dk/simp/y/p/71/title/Uddannelser_og_kurser

Tak.. Sidder selv og kigger derinde allerede.. Nu var jeg så mere interesseret i, om der var nogen her på sitet, der allerede havde taget uddannelsen, eller var i gang med den - som det også fremgår af mit første indlæg..
Brugeravatar

Jeg går i øjeblikket på instruktørskolen :-) Det er rigtig godt!!! Dog skal man både have deres basis uddannelse (teori) fitness instruktør uddannelse og derefter deres personlige træner. Men må sige man bliver grundigt uddannet så, og de er super dygtige og grundige - MEN det er meget dyrt at tage den hele vejen. Nok omkring 20.000
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50

Bliv ansat i et center og se om ikke du kan få det billigt den vej igennem.

Jeg tog mit instruktør kursus via Sats da jeg arbejde der og fik det til 3000 kr (mener jeg det var) istedet for 10.000.
Jeg tog ikke personlig træner overbygningen, men den kunne jeg også have fået betydelig rabat på..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Bare lad værre med at tage det gennem FW, det har jeg hørt skulle være meget overfladisk og ikke rigtig kan bruges andre steder end i FW
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50

Der findes efter min mening ikke en PT uddannelse i DK som er pengene værd eller som har niveau til at man kan slå sig op som selvstændig personlig træner. Der findes et par stykker der er ganske middel, som gør man kan arbejde i en af de større kæder. Hvis det er hvad man drømmer om, skal man selvfølgelig følge den vej. Hvis drømmene er højere skal man søge mod udlandet efter man har taget en basisuddannelse i dk...
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Dingo skrev:Bliv ansat i et center og se om ikke du kan få det billigt den vej igennem.

Jeg tog mit instruktør kursus via Sats da jeg arbejde der og fik det til 3000 kr (mener jeg det var) istedet for 10.000.
Jeg tog ikke personlig træner overbygningen, men den kunne jeg også have fået betydelig rabat på..

Det må jeg lige undersøge! Dog er det bedste center i min by en Fitness World, så det er der måske ikke så meget ved.
Var det så et specielt kursus Sats selv stod for, eller henviste de dig til et andet sted, du kunne tage det? :)
Brugeravatar

PTCJ skrev:Der findes efter min mening ikke en PT uddannelse i DK som er pengene værd eller som har niveau til at man kan slå sig op som selvstændig personlig træner. Der findes et par stykker der er ganske middel, som gør man kan arbejde i en af de større kæder. Hvis det er hvad man drømmer om, skal man selvfølgelig følge den vej. Hvis drømmene er højere skal man søge mod udlandet efter man har taget en basisuddannelse i dk...

Hvor er de så kvalificerede til at uddanne én, hvis drømmene er højere?

Fitness-uddannelser.dk kører ellers et kursus, hvor man bliver internationalt certificeret PT - men det er måske kun middelmådigt? :)
Brugeravatar

mathiasjohan skrev:
Dingo skrev:Bliv ansat i et center og se om ikke du kan få det billigt den vej igennem.

Det må jeg lige undersøge! Dog er det bedste center i min by en Fitness World, så det er der måske ikke så meget ved.
Var det så et specielt kursus Sats selv stod for, eller henviste de dig til et andet sted, du kunne tage det? :)

Det er Sats' eget sted hvor de uddanner instruktører. Den kære Poul Haacker var blandt mine undervisere. Vi havde en lille teacher/student flirt
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

EREPS certificeringen igennem Fit & Sund.

De har Anders Nedergaard (Incognito / Kropblog.dk) og Christoffer Andersen som undervisere. Du får næppe bedre i Danmark.

Personlig træning er desuden mere end bare at have taget en fin uddannelse i udlandet - det pædagogiske aspekt og praktisk implementering af viden er et must. Det nytter ikke noget du har indhentet en helvedes masse viden, hvis du ikke kan finde ud af at formidle det til en helt normal kunde der måske intet begreb har om træning og kost.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

ThePhoenix skrev:EREPS certificeringen igennem Fit & Sund.

De har Anders Nedergaard (Incognito / Kropblog.dk) og Christoffer Andersen som undervisere. Du får næppe bedre i Danmark.

Personlig træning er desuden mere end bare at have taget en fin uddannelse i udlandet - det pædagogiske aspekt og praktisk implementering af viden er et must. Det nytter ikke noget du har indhentet en helvedes masse viden, hvis du ikke kan finde ud af at formidle det til en helt normal kunde der måske intet begreb har om træning og kost.

EREPS er en udemærket uddannelse (Level 4) men heller ikke vildere (Hvilket de selv godt er obs på heldigvis). Den når ikke PICP 1-2 til sokkeholderne eks. Men den er i DK og den er klart en forbedring af hvad vi tidligere har set i DK - Det er positivt. Derudover er Anders og Christoffer to dygtige undervisere.

Personlig træning som selvstændigt erhverv handler om langt mere end certificeringer. Certificeringer er værktøjer og metoder du bruger i din hverdag. Derudover skal du kunne forstå, hjælpe, lytte, sælge, skabe gode resultater osv. for at blive en dygtig PTer. Det er et hårdt marked, men også et skide fedt job hvis du brænder igennem for det.

Hvis du ønsker at starte en karriere som PTer vil jeg anbefale dig bogen "Ignite the fire".
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

PTCJ skrev:Personlig træning som selvstændigt erhverv handler om langt mere end certificeringer. Certificeringer er værktøjer og metoder du bruger i din hverdag. Derudover skal du kunne forstå, hjælpe, lytte, sælge, skabe gode resultater osv. for at blive en dygtig PTer. Det er et hårdt marked, men også et skide fedt job hvis du brænder igennem for det.

Hvis du ønsker at starte en karriere som PTer vil jeg anbefale dig bogen "Ignite the fire".

Jeg brænder for det, det er helt sikkert!
Bogen ser super spændende ud. Den må jeg anskaffe mig snarest!
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster